2018年1月15日 星期一

金魚之死

往年年尾,在執拾家中雜物時,發現了一個杯型的金魚缸,讓它投閒置散,著實有點浪費,遂決定買數條金魚飼養。

小時候曾養過金魚,記得金魚吃食物不懂節制,會吃到爆肚而死,故此不要給金魚太多糧食,以免你不殺伯仁,伯仁卻為你而死!

金魚給我的印象是十分粗生,不易死亡的。往年十二月,有幾天的氣温稍降,金魚的活躍程度較之前減低,大部份伏在水草中,一動也不動,只瞪著一雙大眼晴。

在天涷時,人的活動能力也會減低,金魚也是一樣的吧!但在上星期的一個早上,我發現所有的金魚,在一夜之間反肚死亡,莫非天氣太寒冷?導致金魚死亡!

金魚缸沒有金魚,似乎有點美中不足,反正金魚並不貴,十元有6條,所以我再添購了6條。

昨天起床,正想餵金魚,望出窗外,竟發現魚缸傍坐了一隻貓貓,我看著牠,牠也看著我,但沒有逃跑。
 


只見牠小心奕奕,慢慢爬上缸邊,望向缸內的金魚,我還以為牠想吃金魚,原來只是喝水!
 

 



 
 
今天看水怪的網誌,才知貓的口水有毒,莫非之前的金魚因中毒而死?這隻貓貓看到我也不怕,真拿牠沒辦法!算了,唯有每天勤些換水吧!

23 則留言:

  1. 可能隻貓到你先至扮飲水!
    你咁放D魚出去,應該好快又唔見十蚊,+廿蚊來回旺角,即係三十幾蚊,中途口喝又要tea..咁即係每餐$100新鮮魚餵貓。
    咦?近排大方咗喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你嘅說話不無道理,佢個樣蛇頭鼠眼,睇嚟唔係好靠得住。
      我嗰幾條金魚係喺元朗買嘅,一袋十蚊,我踩單車來回,中途無感到口渴,故此由始至終,都係花咗十元。
      如果呢幾條都瓜埋,我會考慮放塑膠魚........

      刪除
    2. 膠魚?x國製造,會有毒的。
      貓會報仇!千祈唔好!

      刪除
    3. 佢入嚟偷食,有乜樹重要我負責?咁重有天理?

      刪除
  2. 希望隻貓咪只係口渴想飲水喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非佢跳埋入去,否則應該食唔到啲魚。

      刪除
  3. 應該唔關貓貓事卦. 室外太凍了.
    隻貓好乖B樣呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多隻貓,呢隻係最大胆嘅一隻。魚死嘅另一個原因可能換水太頻密。

      刪除
  4. 不過,好似每天勤換水又對金魚不利咁喎!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,我一換水就全部換晒,可能令到啲魚適應唔到而死亡。

      刪除
  5. 我細過時都養過魚,是普通小膠缸,沒有濾水、暖管下簡單地養,又係好快就一條一條咁走,結果唔想再養改為養龜。

    一係...加個鐵絲網蓋住個缸口,防止貓貓搞,如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 缸小魚多氣温低
      換水太勤改養龜

      刪除
    2. 鋪塊鐵絲網喺缸面,可防止貓貓飲水,但就破壞觀賞價值,都係維持現狀好啲。

      刪除
    3. 大夫,龜俾我印象慢又鈍,所以我唔喜歡養龜。

      刪除
    4. 金魚好似坐監^_^

      刪除
    5. 佢哋行得好快gar,仲好鍾意爬高tim。

      刪除
    6. 啲金魚居住面積比住劏房好得多,加上唔駛憂兩餐,就算似坐監都唔錯架喇。
      我覺得龜唔可愛,所以唔鍾意養龜。

      刪除
  6. 金魚唔係被毒死,好可能係被隻貓嚇死…呵呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!喺金魚眼中,貓貓確實是龎然大物。

      刪除
  7. 我諗你D金魚都係凍死啫,隻貓D口水冇咁霸道掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個都養過金魚,以前氣溫低過十度,金魚都唔怕,以目前温度,應凍唔死啲金魚。

      刪除
  8. 呢鋪都可謂、貓雖不吃魚兒、魚兒因貓而死咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如如心兄話齋,金魚有機會俾貓貓嚇死。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...