2018年7月12日 星期四

年紀與胆色


原來胆色跟年齡有著反比的關係,年紀愈大,胆色則愈少。
 
年輕時做事一往直前,甚少深思熟慮。這種做法,有優點亦有缺點。優點就是有機會達到自己的夢想,缺點就是可能踫到一鼻子灰,得到挫敗感。
 
但做事如果太多顧慮的話,每每想得太多,結果原地踏步,一無所成。
 
我最近借了朋友的一部的士,駕了幾個小時。我以前曾駕過的士,照道理不應怯場。但畢竟那是四十多年前的事,現在新界增加了不少道路。例如當年機場在九龍,新界的不能載客前往。機場現改在赤立角,新界的士可以直達。
 
在駕駛期間,幸好沒有踫上往機場及馬鞍山的客人,因為我不熟路。查實如果駕駛的士,這兩類長途客是最受歡迎的,而我剛好相反,你說多麼諷剌!
 
近年的交通事故,不乏牽涉司機的駕駛態度。我的心中突然湧現危機感,不是担心自己的技術,而是恐怕其他司機魯莽駕駛,殃及池魚。總而言之,一邊駕駛,一邊忐忑不安,明顯是胆色少了,顧慮多了!
 
想當年第一次駕駛的士,完全沒有這種想法。我那時大部份地方也不熟識,但從沒有擔心不懂得去,心想頂多硬著頭皮問客人。
 
所以,如果要創業,或者轉環境作新的嘗試,必須趁著年青時去做,因為人年紀大了,閱歷豐富了,顧慮亦會增加,做甚麼事也畏首畏尾,結果就一事無成!

19 則留言:

  1. 啱架、年輕人有的是時間、創業方面可以唔啱試到啱。相反、人到咁上下年紀、自身條件漸失優越、通常只能安安份份守到退休而矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得年青同年老有很大分別,年紀大咗,經驗多咗,而顧慮亦增加;相反,年青時唔識死,自以為是,乜都夠胆做。

      刪除
  2. 做事深思熟慮
    一往直前
    無關年紀

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大咗,諗野都多咗,以我來說,跟年齡有很大關係。

      刪除
  3. 我估你揸多幾次就完全冇問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 技術絕無問題,但心理就出現問題。你講得啱,可能揸多幾次就會回復當年勇。

      刪除
  4. 你講開揸車,我就諗起我剛剛攞咗車牌冇幾耐嘅時候,揸住架車喺馬路真係有啲驚,後來我同自己講,如果咁驚根本揸唔到車,總之一定要夠膽,見有位就要出!哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得第一次揸車,因為無咗師傅喺隔離,加上載住個女仔,有啲騰雞。喺斜路停車溜後,到開車時又唔記得鬆手掣!

      刪除
  5. 你說得很對,年紀成長,做事就謹慎了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 故此年紀大了,欠缺衝勁,就不應戀棧權位,理應退下去。

      刪除
  6. 恐怕其他司機魯莽駕駛---->網上不難找到類似的車CAM短片啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的!看得多都驚自己有機會成為片中的受害者!依家啲人駕駛態度同技術,一般來說都係屬於麻麻.

      刪除
  7. 哈哈哈!駕驶了幾小時,有載客嗎?賺了幾錢呀!去機塲洗乜怕呢,有GPS㗎馬,究竟收獲满意唔滿意啫?講嚟聽下^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 珠姐,好耐無見,別來無恙嘛!
      只係玩咗二小時左右,都係元朗一帶。以前無GPS都係咁揸,所以話老咗連胆汁都少咗就係咁解。

      刪除
    2. 係呀,好耐冇見,我久不久都有来這裡探你的,不过没有留言咋^o^

      刪除
  8. 絕對認同,年紀越大思想就越保守,我現在也是這樣。

    回覆刪除
  9. 爸爸以前都係渣的士既,但一遇到唔熟既路,就扮係替更,請乘客帶路。如果人地唔曉,台姐又幫唔到,就無能為力啦。

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...