2011年9月19日 星期一

可口可樂健跑樂2011

今個星期日係可口可樂健跑樂擧辦日子,我遲咗報名,所以無得參加。唯有到埸同啲friend打打氣。

我6點離開屋企,去到馬鞍山7點半鐘,點知班friend都重未到.好似我重緊張過佢哋咁

到8點14分,我個電話突然响起,咦?呢個號碼未見過嘅?唔通打錯電話?一聽之下,原來係Blogger新地兄,佢話已經到咗現埸,著住件藍色衫同三個骨褲,揸住部長火,照睇好易搵啫!我哋喺網上都算熟噃,之不過從來未見過面啫!

諗番起啲粵語殘片,我係咪應該帶朶紅色襟花喺件衫度會易搵啲呢?講出嚟好似好好笑,實際上當我落到運動埸,搵嚟搵去都搵到,唔係講笑!所以你哋第日如果約人第一次見面,真係要插朶花喺件衫度易認好多架!

結果都係搵唔到,最後要用電話聯系先至見到新地兄,聞名不如見面,新地兄穏重謙厚,我真係要多多學習。隨即嚟張合照,以作紀念。
如果真係有咁大罐可樂就有排飲囉!
埸面都算熱鬧,有樂隊表演添!
比賽正式開始!



呢位黑人跑手係呢次賽事嘅冠軍,而外藉人士跑第三.



好多跑手都想佔番個前啲嘅位置


一如過往,跑第一名都係黑人,而新地兄公子跑得好快,喺前列份子,我班friend就玩玩吓,要過咗一個鐘先至返終點。

我之前報名參加,主要原因係我以為可口可樂讚助嘅比賽,應該以可樂為主,跟一般跑步比賽唔同,沿途水站會有可樂或者檸樂供應,你話幾咁正吖!點知我啲
friend話水站供應嘅,全部都係蒸餾水嚟嘅。之前我報唔到名有少少失落,以為損失咗一次咁有特色嘅比賽,一路跑一路有冰凍嘅可樂飲,原來我諗多咗,咁都無咁傷!

沒有留言:

張貼留言

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...