2016年1月14日 星期四

香港糖尿健康10K長跑2016 (10/1/2016)


香港糖尿聯會每年都會舉辦長跑比賽,旨在宣揚定期參與體能活動對促進身體健康及預防糖尿病的重要我己參加過三屆,這個比賽的報名費分兩種,如果在指定日期前報名只收120元,在該日期後則要180元,相對渣馬的350元,應該是最便宜的一個。賽道平坦,這是少數沒有難度的公開比賽。

       只有這個賽事有更衣室提供。
 


除了送贈牙膏,毛巾,跑衣之外,今年還多了一個完成獎牌哩!





我翻查紀錄,原來前年比賽當日,較今年寒冷得多,氣溫在十度以下。而週日比賽時氣溫高達20度,相信是溫室效應的結果!

天文台預測當天有零散驟雨,故此穿著泳衣出賽本無可厚非,但穿上女裝泳衣作賽,非具備莫大的勇氣不可。如果有最佳勇氣獎的話,這位跑友肯定受之無愧!
 



    我在比賽中的照片。









 


 
     比賽位置。


根據計時手錶紀錄,我約莫以55分完成賽事。臨離開前,拍了照片記念是次比賽。

 




29 則留言:

  1. 真佩服你呢…馬拉松...你趕唔到報名,我有無記錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!今年報唔到名,無份參與,似乎有點失落,但望吓個天,周日有機會雨中作賽,又有少少慶幸唔駛咁早起身同埋喺濕涷環境比賽!

      刪除
    2. 你如何為你的跑友打氣呀?

      刪除
    3. 嘻嘻!在暖暖的被窩中,默默地為他們打氣!

      刪除
  2. 你算好彩喇,今年渣馬分分鐘在大雨中舉行。

    回覆刪除
  3. 果個阿叔著泳衣真係嚇死人, 大會應該唔比佢出賽, 太核突.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個跑友夠晒創新,現場人山人海,好難留意到個別跑友衣著.加上大會無咁多人手,就算見到咁嘅情況都唔會有工作人員出聲,因為無人想做醜人,亦講唔出佢犯咗邊條條例?當日我都見到有男跑友著住條粉紅色短裙出賽,不過佢有加多一條長褲吧!

      刪除
    2. 咁呢個阿叔跑得快唔快?

      刪除
    3. 佢參加五公里渣!睇跑姿都唔慌快得去邊!

      刪除
  4. 馬拉松不是人人可參與,拍拍拍,又一次要給你讚賞掌聲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      係呀,呢啲公開賽,只要喺限期前成功報名,人人都可以參與.當然報跑的距離,要量力而為!

      刪除
  5. 男跑手穿上女裝泳衣出賽,真的很難看,好懷疑佢有乜目的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢曾經解釋話穿女裝泳衣出賽可以減低阻力,信不信由大家判斷喇!

      刪除
    2. 信佢果個就係傻仔!

      刪除
  6. 平均五分半跑一公里,而且仲唔停添…
    如果單要我行路要行完這些里數,我想我都做不到呢!
    佩服佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. SHU兄,如果你操練多啲,都可以做得到架!我識得有個跑友,佢成66歲,10公里只需43分鐘,所以喺佢嘅組別,佢次次都攞獎!

      刪除
  7. 每次看到參賽者們都非常羨慕!雖則呢度開始接近0度,但睇嚟我都要下決心鍛鍊早上步行(跑唔起!). 而家HK凍咗你重有冇日日外出跑吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話,你儲埋咁多馬拉松T恤有咩用呢?點著很哂喎~hehe....

      刪除
    2. 我好怕熱,通常愈涷跑得愈起勁!我將大部份跑衣送咗俾朋友,只揀番一啲自己鍾意嘅留低!

      刪除
  8. 飛獵兄、首先恭喜你又完成一貢寶事。那位穿女裝泳衣參賽者、使我想起日前渣馬長跑之中亦有人穿上各種有趣服飾跑。不過就唔知那些人是否正式參賽人士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺比賽時穿著奇裝異服搞戲氛都幾好,但佢呢件就似乎有啲不雅喎!

      刪除
  9. 之前港島區都有舉辦過類似的活動,D friend都有叫我參加,下年要試試。
    穿奇裝異服參加比賽,志在引人注意囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去喇,都幾好玩架!順便培養運動嘅習慣!預早單聲,我幫你影相!

      刪除
    2. 收到!咁我要認真D操練吓先,
      多謝你先,Philip ! :)

      刪除
    3. 練習十公里唔會太難,你一定可以完成。

      刪除
  10. 似乎個肥妹妹跑贏你咁啵?
    減低阻力,哈哈,似乎拖慢周邊跑手似?:-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨金宝湯!哈哈!我真係唔夠肥妹跑得快喎!查實佢係跑2公里賽事,你睇吓塊號碼布就知架喇!

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...