2016年1月5日 星期二

也談飲食


影而優則導,拍得電影多,利用工作上的相關經驗,轉而成為編導,以往有不少例子。同樣道理,吃得美食多,也會吸收到相關的經驗。我的外甥女很喜歡到處尋找美食,由麵包,曲奇,以至中西菜式,日本料理,中西自助餐及火煱美食等等,無遠弗至。

美食吃得多,品味也提升了。我嘗試過她自家製的沙律,無論用料及生菓配搭,比很多著名餐廳也不遑多讓!就算在家中下厨,也弄得有板有眼。

工欲善其事,必先利其器,要煮好一道菜,採用食材的質素固然重要,但盛載食物的器皿也要巧究!簡單至一杯咖啡或一杯奶茶,無論茶味調較得多麼好,但盛載在一隻膠杯裡,你說多麼殺風景!

有網友將在內地旅行用餐時的照片放上網,且不提食物的質素,單看那些盛載食物的銻碟,銅盤,還有瓦撐等等,雜亂無章,已經令我的胃口倒了一半。故此,食物質素及盛載器皿要適當配搭,才能夠引起食慾。

除了食物質量之外,伴碟擺設亦佔了一個重要的角色,可以令到整碟菜式更具吸引力。一些高檔的西餐廳及日本料理,伴碟擺設的取材十分巧究,故此收費高一點也無可厚非。

在網友中,不乏具專業的烹調高手,好像軒姐,SHU兄等等;亦有如火姐的飲食專家,我在這裡班門弄斧,請勿見笑!以下為外甥女在上星期聚會中的作品。








24 則留言:

  1. 色香味俱全的一餐,確實視覺效果佔整個晚餐相當重要的部分,我深幸身邊總有愛下廚的人��

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!天下美食,相信難以逃脫你的魔掌!你說得對,現時的人吃的量不多,但對食品的外觀擺設卻十分重視!

      刪除
  2. 飲食專家就不敢當,現在人人手機一按,位位都係專家,我只不過將吃喝玩樂的話題同大家分享,寫網誌食評只不過借題發揮,其實見螢光幕的藝員、食家成日食無停,自己也饞嘴而已!
    你的外甥女廚藝真係很出色,我只欠試味道,相信你這位舅父一定口福不淺!羡慕啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐你謙啫!從你的網誌中,見到你光顧過食肆的數量,可以用恆河沙數嚟形容!你說得對,她的厨藝確實唔錯!

      刪除
  3. 單看賣相已經相當吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!當時我雖不在場,但相信味道唔差!

      刪除
  4. 色香味俱全!五星級大廚的出品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相比翠兒姐,我相信還有一段距離。

      刪除
  5. 如果不是經Philip兄介紹,是在住家作菜,我一定會猜……這是那一間高級食肆?
    Philip 兄,謝謝你這樣恭維我(臉紅),其實我煮的東西都很普通,更可以說是難登大雅之堂,只是我好夠膽去搏,咁搏搏下又俾我搏到懵之嘛呀……

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!SHU兄真懂得開玩笑!不過,加多少少心思,整碟餸嘅觀感完全不同!

      你謙啫!如果無呢方面知識,連點開始也無從入手。你因為有烹調煮食嘅根基,故此才有胆去搏!

      刪除
  6. 有適當器皿襯托美食,那真是色香味品味俱全了,有此福氣你也應多作座上客呢!...其實你都好講究呀,上次招呼我們的也是用精緻茶杯,唔似得我求祈用普通高身玻璃杯😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔講究架!你真識講野,嗰啲玻璃杯邊樹精緻?你收收埋埋唔捨用擺喺槓底嗰啲水晶杯就真係精緻喇!

      刪除
  7. 一個人,可以整咁多野食,好叻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢做野好快手,又會預先準備定啲食物,試過夜晚三點起身整幾個鐘頭沙律,真係好有心機架!

      刪除
  8. 嘩~~嘩~~原來PHILIP有個大內廚房高人,~~哈哈~~幸好無份指點MAGGIE,怪不得上述食品食到~高人舅舅咀NAMNAM啦,吓,講開看HK有些食品在碟上拍幾點幾PAT可能是汁吧,幸好MAGGIE又無份在HK品嚐,那幾點幾PAT真是不知??處理,因為在老美生活,食慣粗物,令到囡囝/朋友食知有限,其實是他們~食得有限滋味~變了以為MAGGIE技藝了得,也是他們品味退步而我當然無進步~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Maggie你謙啫!我相信你的厨藝有番咁上下!老實說,大部份外國食物都係以量取勝,質素次之。依家潮流興將小小嘅食物,包裝到十分養眼,例如將一舊雪糕,擺上一隻大碟上面,再用朱古力線畫到成隻碟花花綠綠,睇起上嚟好似好多野食,查實只有一小舊雪糕!我見過有小朋友食完雪糕後,根本唔夠喉,再用脷舔埋碟上嘅朱古力絲!

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 飛獵兄、這才不是班門弄斧、從照片所見確實有高級餐廳風範架!所謂色香味齊全才能體會得到真正享受吖嘛!正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,港人要求高咗,唔單只填飽個肚就算,所以色香味都都具備嘅食肆先至有競爭力。

      刪除
  11. 我都好羨慕煮野食另既人, 因為當中好講心思, 創意, 時間管理.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮野食叻既人

      刪除
    2. 你講得啱,我覺得烹調食物係一種藝術,例如擺放食物的器皿,伴碟的選材等等都要花上心思,才能吸引食客。

      刪除
  12. 色香味俱全,見到都流晒口水!我家裏大食會盛載餸菜器皿祇用銻碟/瓦碟,真自愧不如,下次要用些靚碟才上枱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 威哥客氣!你太太的厨藝大家有目共睹! 我以前都無留意盛載食物的器皿,原來對食物影响好大!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...