2016年7月1日 星期五

貓的啟示

除了人類之外,動物也懂得得寸進尺。鄰家的貓貓,喜歡踎在牆頭上,不時打量我的園子。看看它們的樣子,似乎想在園內找處舒適的地方休歇。在眾多貓貓中,其中有三隻不時向我打量,似乎想了解及盤算我對它們的態度。




經過多次近距離對我作出的觀察後,那幾隻貓貓覺得我不會對它們的安全構成威脅,胆子自不然大起來!最先跳進園內睡覺的,是那隻花貓。


 
 
白貓也不甘後人,看見花貓睡得那麼甜,最後按捺不住,也跳進園內,在花盆傍邊休息。

 
至於花貓,胆子愈來愈大,竟夠胆大模斯樣在我正門的地氈上休息,看見我也不再逃避。

 


相對其他到現在仍不敢跑進園內睡覺的貓貓,它真的胆色過「人」!

貓貓這事件給了我一個啟示,如果缺乏冒險精神,未能掌握先機,就會喪失了改善環境的機遇。當然,我們亦要有準確的判斷力,當機立斷,切勿人云亦云,否則,到頭來吃虧的還是自己!

46 則留言:

  1. 哈哈,我是缺乏冒險精神的人,看來我比不上貓貓的洞悉、判斷力了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!佢哋可能錯判架,或者我係貓殺手也未定!

      刪除
  2. 貓除了有你說貪得無厭行為外,據我觀察牠們亦很有禮貌,吃東西時都以年長的為先,後生的要等候。還有,做大的那個也像人類長者一樣要受到尊重,否則便會不屑一顧拂袖而去!
    哈哈!以上觀察所得都是以我隔壁三隻貓兒作準……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得貓貓喜歡乾淨,周不時見佢哋用雙手嚟面,身上的皮毛氷遠保持光鮮,但性格比較高敖及好奇,所以有高竇貓的稱號。

      刪除
  3. 飛獵兄、你說得對、幸福是要靠自己去爭取、但必須取之以道、取得其所的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冒險精神加上正確的判斷力,我認識一些朋友因此而致富。

      刪除
    2. 對呀、聽講李大富就是其中表表者矣!

      刪除
    3. 睇成果都知李大富係實至名歸嘅表表者!

      刪除
  4. uncle對貓貓的態度,好!愛你^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋乖乖地唔好瀨屎瀨尿的話,喺度瞓吓覺都無乜所謂。

      刪除
  5. 這些不速之客如果冇做出令人討厭的行為,做下過客都好架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!總之唔好整汚漕地方的話,幾時嚟瞓都無所謂。

      刪除
  6. 太幸福啦, 貓唔係個個都親架.
    我好羨慕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢哋都算聽話,無攪攪震,不過我間中見到一啲雀仔毛,可能佢哋曾經捉過雀仔食。

      刪除
  7. 貓真係有冒險精神,不過佢地唔似狗狗咁討人歡喜,重會'nur'地要你幫佢按摩,好快你就會成為佢嘅奴隸,所以我都係鍾意狗狗多D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?如果佢'nur'地我會幫佢按摩?假如佢係我養嘅,或者有咁嘅可能,不過佢係用自己方法偷入我個園度,我俾佢攤吓,己經人至義盡!狗狗同貓貓各有特點,我就無話對佢哋有特別偏愛!

      刪除
  8. 我發覺D貓好識嗲人好識嘆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺Kaka就不太似
      D貓好識嗲人好識嘆!

      刪除
    2. 啲貓確係好識嘆,對你熟就會嗲你,但唔熟時都充滿敵架,你睇吓隻黑白貓就知我所言非虛!

      刪除
    3. 大夫,KAKA唔係貓年出世,梗係唔似貓喇!^^

      刪除
    4. Hahaha....Philip 說得好!
      大夫: KaKa 出嚟行走江湖...緊喺識"嗲人"嘅功夫喇!
      喺女人嘅武器嚟架嘛!kakakaka....

      刪除
    5. 但我覺得KAKA你係實幹型多啲喎!唔屬於"嗲"人一族,屬於強人類別!

      刪除
    6. Kaka係唔小野嘅
      温柔細心偏藍絲
      香港女強人
      法官都話
      喺女人嘅武器嚟架嘛!

      刪除
    7. 經過大夫把脈之後,我相信大夫所言,不中亦不遠矣!

      刪除
    8. Philip:知我者莫Philip 也!哈哈哈....
      咁...有時求人幫手做嘢都會講笑形式去"嗲"吓人...嘅!:P

      刪除
    9. 大夫:Kaka係中立的...不是"偏藍絲"呀!
      (醒目嘅人喺唔會偏幫任何一方架!:P)

      刪除
    10. Philip:你信大夫所言"一成"...好喇!哈哈哈....
      "大夫所言,不中亦不遠"...Philip 真夠厚道!:D

      刪除
    11. 吓?大夫嘅說話都唔信?有可能會病入膏肓喎!

      刪除
    12. Philip: 喺喎!大夫嘅說話都唔信...有可能會病入膏肓喎!
      咁...一定要信喇!!!kakakaka...
      大夫: 同你講吓笑咋!唔好嬲呀!:P

      刪除
    13. 做得大夫,IQ同EQ都比一般人高,所以點會嬲呢?

      刪除
    14. 以我推測大夫(小鄧子)除了IQ同EQ高外,應該也是個不拘小節的人!:D

      刪除
  9. 貓警覺性都高的,佢哋覺得安全先夠膽直程坐喺度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱!佢哋不時作出試探,直至覺得安全為止,之後就得寸進尺,我驚佢哋遲早走埋入我間屋度!><

      刪除
    2. 肯定會!我姑媽以前住唐樓,D貓識跳入厨房揭開個湯煲偷魚食!(有魚都知,監察力的確強)

      刪除
    3. 如果識動物轉心術,呢幾隻貓分分鐘可以做“線人”,你最好小心D喇!

      刪除
    4. 識得揭開個湯煲偷魚食?我估嗰隻係披著貓皮嘅小偷!

      刪除
    5. 我一眼已經睇到佢哋心懷不軌!經過我嚴刑拷問後,佢哋已經承認咗係由你指派嚟嘅臥底.........By the way,我同佢哋已經達成秘拹議,但唔方便响呢度透露!

      刪除
    6. 我都聽過養貓啲親友講過...啲貓識得揭開個煲偷嘢食!:P

      刪除
    7. 吓?咁就真係日防夜防,貓賊難防咯!

      刪除
    8. 家貓識得揭開個煲
      攞嘢食!

      刪除
    9. 進化論,遲啲家貓可以取代賓賓都未定!

      刪除
  10. 貓貓好可愛,而且好懂人性,同貓地相處一D都唔難架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓貓唔同狗狗,就算佢對你無介心,但唔會同啲狗狗一樣,第一次見面就走埋嚟舔你!

      刪除
  11. 有性格的貓才可愛!嘻嘻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯!貓討人喜爱,性格係其中部份!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...