2019年5月31日 星期五

滅鼠


據報政府在過去十一年,花在滅鼠的經費高達十七億,平均殺死一隻老鼠需要三千七百元,但效果卻差強人意。體積龐大的老鼠,不時在巿區的後巷及渠口出沒,對巿民視若無睹,毫不畏懼。

 
媒體根據居民舉報,拍攝到老鼠聯群結隊,在燒臘店中,大無私樣地進食沒有蓋好的豬肉,及在餅店吃炸好的薯片,塲面震憾!
 


 
政府的滅鼠工作,明顯失敗。媒體更揭發食環署以蕃薯作餌,怪不得事倍功半,難道高官認為老鼠是素食動物
 




我在92年往加拿大旅行,在温哥華乘車往温尼泊時,認識了一位當地年青人。傾談間,他提到自己的工作,主要在春天時往深山獵殺河狸,因為河狸在溪流築巢,堵塞河道成為自己的護城河,結果引致溶雪後的河水不斷暴漲,最後崩堤,令下游出現危險。他將獵殺後的河狸尾巴割下,再交給政府,每條獲得一加元報酬。

 
依我看法,香港政府可以效法加拿大政府,鼓勵巿民獵殺老鼠,收購價二百元一隻。我相信這種做法,除了增加就業外,庫房又可以慳回一大筆滅鼠費。殺鼠效率,肯定比憑政府一己之力為高。這種滅鼠方式,可達致雙嬴之局,何樂而不為
 

14 則留言:

  1. 這條「政府收購(死)老鼠」橋,絕對造成災難。好簡單,當老鼠有價,按市場規律,有些市民會捉坑渠鼠來養求賣,政府必收,市民必定有賺無蝕。

    粗略計算,老鼠出生幾個月後便性成熟,可以繁殖,一胎可生5至10隻,一年配產幾次,即可得三四十隻,而第一季出生的小鼠幾個月後又會繁殖,第二季的又如此類推,互相家族成員交配,年內可產近千隻,所以老鼠很難滅絕。

    一個市民某季交鼠100隻,政府付$200*100=$20,000;10,000個市民各交100鼠,政府付$200*1,000,000=$200,000,000,即係2億元。條數計落去大家都知了。

    回覆刪除
  2. 貴兄,養鼠呢條「蕎」,我諗住收埋自己用,勢估唔到咁都俾你諗到,仲爆埋出嚟添!��

    回覆刪除
  3. 老鼠覺得有其他好嘢食,唔食食環D蕃薯。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信非洲老鼠可能會食蕃薯,皆因地方貧窮,但香港咁富庶,老鼠大把野食,點都唔洗淪落到食蕃薯啩?

      刪除
    2. 大夫形容得好,食環正蕃薯!

      刪除
  4. 真係白痴,我記得小時候,街坊在老鼠籠用燒肉皮作餌吸引入籠,是成功的。
    食環署死撑以蕃薯作餌可留齒印?同佢做牙科保健???

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐,依家啲官員,錯咗仲要死撐!你講得啱,唔通食環想同老鼠做牙科保健?

      刪除
  5. 捉老鼠有賞幾好喎, 但政府咁懶, 怕立法又比人嘈又比人彈, 又話大事咁做...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又講得啱喎!就算政府同意都無用,一定會有人企出嚟反對!

      刪除
  6. ...又話大事唔做, 小事擾民要市民自己去捉, 食環唔捉係卸責, 係浪費公帑. 之後有人抽政治水, 話97前政府係好好多, 冇老鼠, 冇新移民, 街又乾淨. (下刪300字) :D

    呢D對白, 我睇到熟晒.


    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你所講啲對白,確係熟口熟面!

      刪除
  7. 我記得小時候住唐樓,捉老鼠是將魷魚燒香放在老鼠籠做餌,諗到用蕃薯做餌,真係高學歷低智商。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果將义燒,豬扒,燒魷魚同蕃薯俾小朋友揀嚟做老鼠餌,我估無人會揀蕃薯啩?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...