2021年5月14日 星期五

無言

日前看到一則關於詐騙防疫基金資助的新聞一對男女以「易揾公司」騙取政府防疫基金,成功取得8萬元。食髓知味,該對男女用同一地址再次向政府申領抗疫基金。這次改用另一名字申請但名字卻十分有趣名「調理農務公司DLLM Company最後該申請人因干犯詐騙罪被判囚10

 

大家對這公司名字有否感到面熟?「調理農務」是廣東粗口諧音,DLLM是透過英文字母發音同樣代表粗言穢語。

 

假若我是抗疫資助基金批核的官員當看到這間公司的名稱時會認為申請人故意玩弄政府人員故審批時必定更加嚴謹。

 

若然提供真實資料,官員真的拿他沒辦法但若存心瞞騙,卻改用一個另類名字,招惹別人的注意這個人抱的是什麼心態我一時也弄不清!

 

近年遭受詐騙而蒙受金錢損失的個案時有所聞而政府亦有製作防詐騙的宣傳短片照道理騙徒成功的機會甚微但事實卻好相反,受騙損失的銀碼且愈來愈大

 

總括來說,部份港人的智及分析能力沒有再低只有更低

22 則留言:

  1. 蠢人真係唔好做賊, 不過, 蠢人唔知自己蠢

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫非佢相信,人生會因坐監而變得精彩?

      刪除
    2. 話坐監精彩既, 今日自己又坐監, 真係報應.

      刪除
    3. 尹兆堅依家坐緊監,佢話囚室得100呎,細個劏房,最慘係無空調,夜晚熱到瞓唔著。我當年在懲教處受訓期間,瞓嘅宿舍都係無冷氣喇!連職員都無,唔通囚犯有咩?

      刪除
    4. 監獄要有冷氣, 真係離地. 咁天真, 唔怪得佢以為自己有本事獨立.

      刪除
    5. 唔單只無空調,還要有紀律,每日依時依候起床,食飯同睡覺,無得打機,上網,同埋分分鐘得罪裡面啲大佬俾人揼。

      刪除
  2. 騙徒這麼容易就騙到8萬元,竟然不知收歛,自投羅網。
    本港的騙案不斷,網上情緣、電話騙案,層出不窮 ! 總共被騙去數以億元計,如今連政府也被騙,原來香港人都有好多閒錢,益了騙徒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府礙於人手,通常信咗先,當收到投訴或內部抽樣調查時,有機會揭發訛騙,故以身示法存在風險。隱藏資產公屋戶大有人在,又唔可以話政府被騙,只不過若每單申請都調查,就會費時失事,影响效率。

      刪除
  3. 是的,跳舞跳走億億聲,婆婆擁有大量財富却沒有好的財富管理,被騙餘十萬!
    被判囚10周,個人覺得很輕判。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能個官覺得受害人也需部份責任。

      刪除
  4. 這個世界太多騙子,又點解騙子咁容易成功?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個問題我都想知!睇新聞及報章時有報導,唔明點解仲會有人中招?

      刪除
    2. 所謂賊公計,狀元才,騙子會時常變陣,改變招數。

      刪除
    3. 我都收過唔少詐騙電話,因為睇過類似新聞,會有所警剔,唔明仲點會中計?

      刪除
    4. 可能接電話的人,一向與大陸有錢銀交葛,心中有鬼,才容易中招。
      更有些人跟一個所謂大陸特工去銀行,過數給詐騙集團。

      刪除
    5. 我開始都以為係,但原來有受害人無喺大陸做過生意,又無喺大陸住過,但都中計。

      刪除
    6. 只要不回應便無事發生,但若是一時好奇,真的回撥一個號碼,中招的機會就大了。 更聽聞警方說:有些騙徒自言也曾經是受騙者,不知是否屬實。

      刪除
    7. 騙上騙都唔出奇,好似以往曾發生過的種菌案,有受害者被呃後,想攞返損失,結果最後變成騙徒。

      刪除
  5. 政府放錢太鬆手,變相有好多灰色地帶,好多人乘機搏懵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔係咁睇,因為如果太嚴謹,需要時間審批,到時又會俾政黨批評不貼地,不知民間疾苦,變相吃力不討好。故此唯有喺申請表上列出警告,提供假資料會被檢控。

      刪除
  6. 因為太容易騙到8萬元,所以就變得自負、自大,食髓知味,再騙的時候就改一個侮辱性的名字,從而取得快感,正是這種自負自大的心態令他失去理智,改一個這麼吸引人注意力的名字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明知撞騙,仲咁托大?改個咁嘅名!驚死無人注意?簡直就係腦殘!正如有啲人,將自己犯罪過程錄影低一樣,真係白痴無極限!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...