2017年4月26日 星期三

電話騙案


啱啱喺過去嘅復活節假期,又有兩個大學生被假冒官員嘅電話行騙,損失合共百多萬元。根據統計,今年首季被騙嘅人士共77名,而30歲以下嘅竟佔咗39人,餘下31-40歲佔21; 41-50歲佔6;51-60歲佔5人, 61歲以上的佔6 人。

數字反影,被呃嘅人當中,後生仔竟然佔咗8! 真係講出嚟都未必有人相信,其中有唔少仲係大學生添! 勢估唔到依家啲後生仔個腦咁單純,人哋講乜佢哋都信! 怪唔知得示威打頭陣嗰啲,大多數都係後生仔喇!

政府雖然成日宣傳,重拍埋短片,提醒巿民小心電話詐騙,但仍然有咁多後生仔中計! 道理好簡單,依家啲後生仔得閒唔係玩手電就係上網,結果浪費咗政府嘅一番苦心。

既然宣傳呢個方法起唔到作用,我認為保安科應成立一個小組,組員每日負責隨機抽樣打電話,模仿編徒,如果有人中計的話,要深入了解箇中原因,對症下藥,咁先至有望減低呢類案件。

依家喺銀行開個戶口,除咗需要提交唔少証明外,重會問長問短先至批淮。騙徒透過銀行戶口過數嚟呃錢,但就追查唔到!我真係百思不得其解,請問大家又知唔知原因何在呢?

14 則留言:

  1. 正所謂老千計狀元才,冇番咁叻又點去呃人!
    之前報導,因有兌換店職員發覺匯款匯至同一戶口,所以能識穿騙局……這次係個賊蠢啲,但其他的會嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰次係個店員醒啫!長者受騙都叫情有可原,但後生仔同埋受過教育都咁易呃,就真係令搲頭。

      刪除
  2. 依家啲後生仔大學生個腦咁單純.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者我應該講;依家啲後生仔大學生真係有錢架喇....咁講法係咪正面得多呢?

      刪除
    2. 依家啲後生仔大學生之父母真係有錢架喇....
      咁講法係咪近乎真相得多呢?

      刪除
    3. 對的!多謝大夫指點!

      刪除
  3. 咁多錢比人呃, 可能係冤枉黎瘟疫去既污糟. 我賺錢咁辛苦, 唔亂用亦唔易比人呃啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但好多都係後生仔,睇嚟俾人呃嘅錢,似乎唔係自己揾番嚟嘅喎!

      刪除
  4. 係令搲頭,星後生仔女咁多錢俾人呃嘅???

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我犯咗事,刑罰只判收監的話,假使用一千萬可以解決,我會計計數,就算坐10年,即每年1百萬,點揾呀? 咁我情願坐10年監,踎完出嚟仲有一千萬使!

      刪除
    2. 唔係要賠返D錢比苦主咩?

      刪除
  5. 冇辦法喇、當前政府搞那個「拒接收廣告訊息」計畫已經係到喉唔到肺、市民在煩不勝煩之下惟有求助於「小熊」囉!所以嘛、電騙搞到半鹹不淡亦係正常嘅。誰叫我們的政府只擅長於跟政棍玩政治格鬥咩?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府無正視係部份原因,但啲人又會蠢成咁? 稍為有睇下新聞同報紙都知呢類騙案喇! 我最唔明就係透過銀行戶口入錢,但又查唔到邊個係戶口持有人!

      刪除
  6. 4月果時我都聽過兩單,但都係來港的內地研究生嚟,可能和你所指的兩單不同都未定,果D就唔多似會去示威GAR喇。咁當然我相信歷來咁多單,都會有本地大學生的。

    無論係大學生還是有大學學位的人,除了分析年齡分佈外,也許其中一項關鍵是他們是否長期或曾經長期在內地生活(以至成長),例如本身在內地居住但來港求學、常穿梭兩地經商和不同人士打交道等,甚至有家人在內地定居。如果一D所見所聞、經歷、認知讓他們相信這有可能是真,咁就唔係「個腦咁單純」可以概括,而是對當事人來說或許是一種兩難﹕付錢了事隨時被騙,不付錢以至搞大舉報但若然對方是來真的,又會怕惹來另一些問題。

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...