2017年4月15日 星期六

59的迷思



59是一個數字,之前是58,之後是60。原本沒有什麼值得討論的地方,但當這個數字跟其他字連在一起的時候,就會變得十分弔詭。

當我看到美國向敍利亞發射了59枚巡航導彈的時候,心裡即時泛起一個問號,為什麼不是60 ? 莫非59代表一個幸運號碼?

正如中國人喜歡38這兩個數字,3代表「生」,8代表「發」,皆寓意大吉大利。莫非59是美軍內部的一個吉祥數字?

假若不是代表吉祥,59極可能蘊藏著一個秘密或者啟示。

軍方原本施放了60枚,但由於機械故障,結果有一枚卡在發射器內,未能成功射出,結果只射了59;

或者在航母上,最多只能存放59;

又或者美總統特朗普對59這個數字情有獨鍾,故此下令發射59枚;

又或者軍部衡量過59枚足以摧毀目標內的軍事設施,因此無需加多一枚,以免浪費;  

還有,就是刻意留回一枚,在敵人反撲時,可以作為保命反擊之用!

以上的推論,究竟那一個才是真正的原因 ? 像迷一般的59,不斷重覆在我腦海中浮現,閉上眼睛,也彷彿看到它們的踪影。

朋友,請你告訴我,我是否想得太多? 捕風捉影? 庸人自擾? 明明是一件簡單不過的事,我卻把它複雜化了,還是59真的別有含意!

22 則留言:

  1. 你突然講起這59,就好似佔中一樣,又點解會係79,所以有好多嘢係冇得解嘅!
    Philip兄,可能你係問到個重點,但答案就一定冇喇,除非你找到維基解密吧……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個建議非常好,麻煩幫我搭搭路,阿桑奇或斯落登都OK!拜托拜托!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 即係留返一個飯後甜品,睇你点先再請埋你‘歎’!btw,今晚你食咗晚飯未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能問過風水佬,或者中國嗰句: 有風唔好駛盡里,留番少少做後路。你呢個問題問得好,我今晚真係無飯食,只捱咗碗菜乾粥。

      刪除
  4. 你是
    想得太多 !?
    捕風捉影 !?
    庸人自擾 !?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我得到高人指點,佢話59諧音唔夠,即係話會炸多一次!

      刪除
  5. 59的迷思,是60即登陸了!

    回覆刪除
  6. 係諗多左姐.
    好似林鄭777, D話唔理三七 二十一, 走為上著. 應該係三十六著走為上著至岩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!香港有唔少好似我咁嘅人,好似高鐵一地兩檢咁,政府提議俾內地出入境人員進駐高鐵大樓,原意係方便旅客過關,但有泛民政客反對,話驚佢哋會喺香港執行其職責以外的內地法例!咁又算唔算諗多咗呢?

      刪除
  7. 大概都是成本吧,始終一枝戰斧都唔便宜的。夠用就算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一枝要12億港元,你所講都有道理。

      查實我想藉呢篇網誌,帶出近年香港人對唔少事物嘅睇法,都從陰謀論角度去看,跟捕風捉影沒有分別。

      刪除
    2. 一枝應該係百幾萬美金左右,唔使12憶港元咁多,不過百幾萬都係錢來的。

      有時,事情看得太過表面、不懂像下棋般多想幾步,不懂警惕潛在風險是一種危險,但事事陰謀論亦如你所說是捕風捉影吧。

      刪除
  8. 讓人有心理準備,60可以嘆世界喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉吔!點解我59歲嘅時候,無呢種諗法嘅!

      刪除
  9. 因為要留番一枚作樣版,好讓別的買家有實版睇!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!點解咁簡單我都諗唔到嘅!賣樓都要留番個示範單位俾買家參觀喇!

      刪除
  10. 戰斧導彈每一枚價值90萬美元、相等於港幣702萬元。若講話慳住來用未嘗不可。若說是要留下一枚作為紀念亦可以。但當我在59歲的那一年嘅感覺就係、還有一年就到花甲。所謂人到花甲者老、即係開始學習點樣去做老人家吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我只不過喺度諷刺嗰啲下下都以陰謀論睇事物嘅人啫!好似我以前有個老闆,將簡單事情複雜化,結果浪費人力物力,皆因佢諗得太多!

      刪除
  11. 可能喺有限額,到咗60枚,要更高級的官楷批準,才可以發射。

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...