2014年2月19日 星期三

渣打馬拉松2014

時間過得很快,一年一度的渣打馬拉松已經開始倒數,星期天就是比賽的大日子!我回想起每年跑到接近灣仔的時候,便會感到力不從心,在餘下的一公里是最艱苦的,幸好最後都堅持到終點。每次賽事之後,我都對自己說,「跑得咁辛苦為乜?正一有自唔在,攞苦嚟辛,明年都係唔好預我囉!」

「年年參賽年年賽,步步維艱步步艱!」盡寫我參與賽事的感受!但當我見到渣馬報名時,又忘記了那種舉步為艱的痛苦。既然經已報名,我跟自己說,只要加強操練,末段應有長力,但結果在開跑前,我仍懶懶閒閒,唯有到出賽那天,見機行事吧!
往年的完成時間是2小時212秒,今年想突破並不容易。由清真寺開始跑往美孚,再由美孚取道西九高速公路,我必須在1小時半前跑出西隧,否則今年難以突破往年時間。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今早315分起床,幸好溫度比前幾天高,最重要沒有下雨。梳洗過後,吃了兩隻蕉及一些朱古力,看看時間還早,拉拉筋做少少熱身運動,在3時45分離家往尖沙咀起跑點。



  途中人影稀疏。

到達西鐵站。


  平日水洩不通,今早水靜河飛。
我在尖沙咀西鐵站會合陳先生之後,往擺放行李寄存區途中拍照留念。

 在西鐵站內換好跑衣.


放好行李,再做些熱身,然後到起點等倒數開跑。

在往起步點途中.見到很多跑友熱身.











今年特首沒有出現主持開步禮,怪不得少了噓聲。

在倒數之後,比賽正式開始。我一邊跑,一邊看時間,到西隧出口時,用了1小時27分。如果要打破往年紀錄,我必須以每5分鐘1公里的速度跑往後的6公里,才可以達到目標,結果末段出現疲態,最後只能以020416完成賽事,想破自己紀錄,又要留待下一年了。

 曲終人散,臨離開前在維園拍照留念.
 









沿途走勢















28 則留言:

  1. 新春頭破紀錄是個好開始。加油啦!

    回覆刪除
  2. 連續跑兩個多小時,厲害!掌聲鼓勵!

    回覆刪除
  3. 成積也不錯,繼續加油、努力,明年一定會有突破!

    回覆刪除
    回覆
    1. 威哥,多謝鼓勵!我都希望明年能夠突破!

      刪除
  4. 今次我都忍唔住要講: 好叻呀,加油!
    仍參與已很不容易了,特别係早起身嗰吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 稔落有D唔抵得~你成日有練習嘅咩?

      刪除
    2. CKK 我雖然比其他跑友練得少,但平均每星期都有練一至兩次(15K)架!我從來不會去驗身,我將能夠完成賽事為健康指標,所以每年都會去參加!你講得啱,天寒地涷,從暖笠笠的被窩中彈起,確實不是一件容易的事!

      刪除
  5. 要跑兩個多鐘頭,諗起都脚震。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要跑兩個多鐘頭,諗起心臟頂唔順…

      刪除
    2. Man Man: 我細個嘅時候最憎跑步,頂多能夠跑一條電燈柱的距離,只要練多啲,你都可以跑到架!我有個小學女同學,今年第一次跑10K,佢都能夠完成,我估你稍作訓練,肯定可以完成賽事!

      CKK: 你周不時行公司行成幾粒鐘,重辛苦過我跑步喇!加上見到咁多心頭好,你仍能夠保持冷靜,所以你嘅心臟肯定可以頂得順!

      刪除
  6. 最緊要享受個過程, 我有D同事太心急成績, 跑傷左隻腳, 唔跑得好唔開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信大部份跑友都注重成績,希望突破自己的紀錄,這種想法很正常,但導致跑傷腳,應該是錯誤判斷自己的狀況,勉強自己去跑。你看見有啲跑友在終點前倒下甚到暈低,正正是這種不能輸的心理!

      刪除
  7. 早上3時15分要起床...究竟有冇訓過覺架!
    02:04:16完成賽事...都幾好成績喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你問得好,根本無也點瞓,恐怕自己唔知醒,錯過賽事!在所有參賽跑友中,我的總名次是2362,應該跑嬴萬多個跑友!

      刪除
  8. 淨係要呢個氣溫, 朝早三點幾起身, 香港七百萬人口, 起碼有六百萬做唔到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,尤其是在寒風細雨的早上,要從暖笠笠的被窩中起床,可以用痛苦嚟形容!

      刪除
  9. 完成了!值得恭喜啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!但美中不足的,是突破不到自己的紀錄!

      刪除
  10. Philip,跑之前同跑之後個樣冇乜變,勁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!我跑了這麼多年,雖然爆炸力欠奉,但長力是有的,故此在比賽後,我並不感覺太辛苦!

      刪除
  11. 相當搶眼喎! 長跑長有,今次唔得,又有下次再pb。

    回覆刪除
  12. 恭喜晒!成績吾錯呀!
    真係橙色戰衣加橙色鞋,好年青、好醒目呀!
    我都覺得報名比賽,要迫自己練習,達到恆常運動的好方法,
    加油呀!好快又到2015報名喇!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!多謝! 俗語話齋,唔打得都要睇得,加上年紀大了,要扮年青一點,才能增加自信嘛! 你講得啱,報咗名參賽,才會有動力練習。

      刪除
  13. 幾好吖!又完成到一次參賽,難能可貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wingho,明年報名玩吓喇!氣氛比其他賽事濃厚好多!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...