2014年2月11日 星期二

.......I don't want to be right!

人質被殺事件,眨眼間又過了幾年。港府在這段期間,提升對菲律賓嘅外遊警示級別至黑色,政府發言人提醒市民不應前赴當地,而身在當地旅客應留意人身安全,提高警惕

自此,到菲律賓旅遊的港人及內地客大幅減少,菲經濟因此而大受打擊。阿灰落在社會壓力之下,被廹伸出和解之手,透過發言人說會考慮向受害人道歉,跟住向當地華人店舖,徵收費用,作為慘劇中受害人易小玲的矯容手術費用的支出。

由於錢是籌集得來的,菲政府只是慷他人之慨吧!阿灰落以為這一次釋出的善意,可以圓滿解決這件拖拉了幾年的人質被殺事件。但港府這一次並沒有讓步,堅決菲總統須就人質事件道歉!但阿灰落卻堅持不道歉,還反駁外界批評,說中國以往從未就菲律賓人在當地傷亡事故作出賠償及道歉,又說道歉會引致法律責任等癈話!但阿灰落忘記了幾個月前,他在美國的壓力下,就台灣漁民被射殺一事,向台灣政府道歉!

阿灰落出爾反爾,令到港府有被愚弄的感覺,結果在上星期宣佈,正式制裁菲律賓!日後視乎情況而定,或會將制裁升級!這個宣佈,立竿見影!菲政府發言人立即回應,指港府作出一個錯誤的決定,更有菲議員倡議反制裁香港!

當我聽到菲政府的回應,心中感到很欣慰!明顯制裁發揮了作用,所以菲政府有即時反應。

假如制裁菲律賓是錯誤的,我支持繼續錯下去。

我想起洛史釗域的一首名歌 If loving you is wrong, I don’t want to be right!現修改成 If implementation of sanctions against the Philippines is wrong, I don’t want to be right

很久沒有聽這首歌了,趁機會重溫一下Rod Stewart這首名曲吧!

25 則留言:

  1. 很喜歡及支持這篇post!Yes!I don't want to be right!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! If laying off 52 is wrong, you don't wanna be right!

      刪除
    2. 嘿!我以後會好討厭52這個數字!

      刪除
    3. 嘻嘻!好彩我已經過了52!^^

      刪除
  2. 香港政府太軟弱喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,阿灰落根本唔將香港政府放在眼內!

      刪除
  3. 都係鵬哥果句最岩: 有天理既~~~

    回覆刪除
  4. 成件事, 已經錯過左解決最佳時機. 貪曾當年搞到唔湯唔水, CY執到蘇州屎, 叫做到少少野.
    我覺得叫人一個國家道歉好似唔係好對等, HK始終係一個特區. 之前有個傻佬撞車天安門, 撞死幾個遊客, 都唔應該叫中國向遊客道歉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣嘅 "英" 哥一話用強硬手段制裁啲 "賓仔" ,阿灰落即刻腳軟,賠錢兼道歉,而香港嗰位 "狼英" 就軟弱無力,淨喺識得响度責罵香港人 "未富先驕" !

      刪除
    2. 黑咪: 貪曾係地道公員,眼中只有名同利,佢唔會咁蠢喺解決人質遇害問題上花時間! 道歉是次要,我相信主要問題出自阿灰落喺人質遇害後,會見傳媒時仍嬉皮笑臉,他的態度令港人氣憤!

      刪除
    3. 威哥:大陸形容得好貼切,阿灰落只有業餘的政治智慧!

      刪除
  5. 我都認為亞灰落 对事件嘅蔑視態度才是最令人氣憤,況且脅持事件係同官員處理失當有關,事後警員重笑住影相留念…。若HK人唔堅持追究,以後点响國際立足呀,比$賓賓重要比佢地恰C都似!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 菲律賓由總統同出鏡嘅官員,每一個都乞人憎,我相信呢個才是港人氣憤嘅原因! 你講得啱,連呢啲窮國家都睇屎我哋,香港重有乜飛屎!所以我支持制裁呢班賓仔!

      刪除
  6. 都總算踏出了第一步,不失為一件好事,但取消免簽證只是帶來一些不方便。看看有沒有一些更硬的措施可做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就希望將制裁逐步升級,務求廹使阿灰落落台!

      刪除
  7. 總之政治就係咁,你想到啱嘅嘢,通常都冇人會聽,因為有句叫"關人屁事"呀!
    Philip,呢一排我實在係分身不暇,想回應與拜年都好難抽到時間,真的十分抱歉!於此祝你闔家馬年好運,全年順景,出入平安,祥樂康榮,生活愉悅,恭喜發財!
    再,也祝你情人節及元宵節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu 我明白每個人做嘅工作性質唔同,有啲工作好他條,有啲做到有氣無碇抖! 我在此祝你來年工作會較舒緩,馬年行好運,事事順利,家庭幸福,身體健康!
      你言之有理,菲總統正是這類人!

      刪除
  8. 阿灰落喺人質遇害後,會見傳媒時嬉皮笑臉咁...根本不放香港在眼內,
    除非中國出面制裁及施壓力,可能有效D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次港府咁強硬,主要係中央發功! 呢次制裁,我相信係中央近年同菲政府領海糾紛的延續!

      刪除
  9. 在下認為應該加強制裁、決不可讓阿基奴三世撒賴!

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...