2014年11月20日 星期四

電話推銷

禽晚約莫8點鐘左右,個手機突然响起。我望吓來電顯示,又係2字頭嘅號碼,通常都係叫你借錢嗰一類!我無理佢,通常呢啲電話响大約一分鐘左右就會自動收線,但呢個電話足足响咗成分半鐘都唔捨得收線,我感到奇怪?在好奇心驅使下,接聽咗呢個電話。
「請問邊位?」
「請問你係咪X先生呀?我係乜乜乜公司嘅鍾生呀!」
「邊位鍾生呀?」
「你唔記得咗我咯咩?幾個月前曾經同你傾過電話嗰個呢!」
「哦!可能年紀大,記性唔好,無乜印象!」
「哦!你貴人事忙啫!」
「唔好講咁多,你搵我有乜事?」
「我之前咪介紹你投資買賣黃金嘅?依家啲金真係好低買,係入貨好時機!」
「你講開黃金,我有番少少印象!我記得你响二年前曾經叫我買金個喎?你當日都話啲金價好低,係入巿良機!點知之後啲金就一路係咁跌!好彩我無聽你點!」
「唉吔X生,你可能記錯咗呀?我嗰次無叫你買金,可能之後有同事叫你買啫!」
「吓?我記錯?如果你打電話俾我,又唔係叫我買金,咁打俾我做乜?」
………(停頓片刻,無詞以對,即轉話題)…呢次你大可放心!你有無聽過路透社?」
「我話未聽過就係呃你!咁同買金有乜關係?」
「梗係有關係喇!因為關於黃金嘅需求,路透社有第一手資料!我間公司俾咗成四十幾萬買料架!」
「咁咪即係賄賂?」
「唔算係!我哋公司只不過係買個service!我哋收到最新消息,瑞士會喺年底大量買金,到時金價就會上漲,所以依家入貨就係最好時機!」
「我依家斗零都唔駛俾,你就話晒我知就呢個內幕消息,咁你公司咪蠢咗,使咁多錢買料?」
…(無聲出)……
「咁即係搵你公司買金,就一定贃硬,唔會蝕本咯喎!」我繼續講。
「咁又唔係一定!」
「算你坦白,我覺投資黃金買賣,同賭搏無乜分別,有一定風險!你話係唔係喇?
「唔……….但我公司有好多資深投資分析員,佢哋二十四小時睇住個巿,好少輸架!前年有個物流公司老闆,佢搵我哋公司幫佢投資黃金,結果贃咗成百萬!」
「咁呢個老闆都幾特別,佢做開物流,所謂唔熟唔做,就算發展,都應該向物流方面,好少唔會做一啲自己唔熟識嘅投資!」
「有乜出奇啫?佢想搵多啲快錢嘛!佢重話贃多啲錢,儲夠就俾個仔買 樓!錢無人會嫌多嘅!」
「你呢舖話法要戒喇!做人要知足常樂,錢係搵唔晒嘅! 夠駛就算架喇,多咗唔帶得入棺材嘅!我當然明白你嘅立場,如果遊說到我幫襯,你會有佣金收嘛!日後買賣愈多,你嘅收入會愈多!你話我講得啱唔啱喇?」
「係!我哋係靠佣金收入,但公司規定唔可以立亂同客人利用一買一賣嚟贃取佣金嘅!」
「公司規定還公司規定, 我唔信你有錢唔搵喇! 老老實實!你哋呢類投資公司,十居其九都係呃呃騙騙!一提起倫敦金三個字,已經俾人一個唔好印象!好似我呢類做公職嘅,有退休金,又有醫療保障,我駛乜傷腦筋冒投資風險? 所以你好難說服到我哋呢類人幫襯。我係你就會將公務員列入黑名單,因為公務員又孤寒又怕死, 你向我哋推銷,真係嘥你時間架!」
「哦!都無所謂,大家咪當做個朋友囉!」佢無可奈何之下,唯有死撐!
(我心諗,三唔識七,點解要識你呢種人做朋友?)
「好喇,鍾生,你話嗰位物流老細透過你哋投資黃金賺過百萬,有嬴亦有輸,你剛才話過唔係嬴梗嘅,咁有無一啲投資輸到要跳樓嘅個案呢?
…(無詞以對)……
「算喇!你第日諗到先至答我都未遲!我依家要食飯,唔得閒同你講落去!」
我講完之後即收線,呢條友算唔好彩,無端端俾我教訓咗一餐,怕且以後都唔敢再打電話嚟煩我啩?

22 則留言:

  1. 你係得嘅!我真係冇佢咁好氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原先都唔打算聽,點知晚晚到呢個時間,個電話就响!真係幾煩架!

      刪除
  2. 你部手機有錄音功能?定你有演藝經驗,哈哈…你真係好得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關我事,係佢講說話前言不對後語,你只要細心聽佢發噏風,就隨時可以抽佢後腳,向路透社買料都噏得出,真係幾離譜!

      刪除
    2. 佢唔呃到自己又怎想說服(呃)人!隨口嗡當秘笈,好多人就係咁。

      刪除
    3. 你說得對!他那麼做,可以連自己良心也騙了,自我感覺良好,沒有犯罪感!

      刪除
  3. 佢遇到你...活該呀! 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!你係咪倒轉講 ?你遇到佢........活該呀!

      刪除
  4. 經Philip一番話,可能果個推銷員受到感召,收線後預備轉行。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估收線之後肯定滿天魚蝦蟹!

      刪除
  5. 哈哈,掉番轉我覺得你塞了好多錢落佢個袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔係喇!我相信佢會同啲行家講: 唔好再打呢個電話,呢條友 short short 地架!

      刪除
  6. 你真係好心機, 我費事理呢D人.
    不過, 佢份工真係唔易做, 去做麥記好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔知架喇,呢個電話最近一星期,每晚8點鐘左右就响過不停,我忍咗幾晚先至接聽,乘機教訓佢一餐,! 自從教訓咗佢之後,呢兩晚喺8點左右,再無收到類似電話.所以我相信佢一定同啲行家講,唔好嘥時間打我個手電!

      刪除
  7. 飛獵兄、聽講話、呢類經紀在任職之前先要接受一輪專業面懵訓練、並要通過測試才能出差。如果係經驗老到嘅人、塊面真係厚過紙皮、而且越被人窒、佢哋嘅聲線就表現得越誠懇、在下對這類人簡直佩服到五體投地架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲工真係唔易做,除咗面皮厚,重要揞住良心講說話,尤其係對住我呢啲講野多過幫襯嘅客人添!好多人情願做看更,都唔揀呢啲工作做架!

      刪除
  8. 哈哈~你又肯陪佢癲嘅?如果係我一定一嘢cut佢缐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有所不知,真係每晚到時到候呢個電話就响,好鬼煩,所以我要先發制人.初步見效,呢幾晚再無電話叫我買金咯! ^^

      刪除
  9. 你變相教精咗佢...咁佢又有多D計仔去騙人架喇!

    回覆刪除
  10. 曾接銀行/財務公司職員電話,謂有優惠貸款、預先批核給我,我告訴職員,小女子已申請破產,你給我錢,不怕我沒法還錢? 又有健康中心職員推介健康檢查,我回覆現在已是癌症末期,趁對方無言以對,我隨即掛斷電話,我真係超級衰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你這些回應,一時之間實在考起那班推銷! 查實財務公司有你的資料,肯定你不是破產人士!那個推銷員實在差勁,沒有諗深一層,才被你的答案弄到無言以對!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...