2014年11月24日 星期一

不吐不快

佔中事件由開始至今,眨眼之間已有個多月。部份支持學生爭取普選的巿民,對學生以佔中來廹令人大改變決定的行動,曾予以支持。但由於事件拖得太久,令到部份支持的商戶生意下降,所謂長貧難顧,他們開始出現怨言,更在電視訪問時直言開頭表示支持,以為佔中只是三兩天就會結束,但想不到超過一個月,仍沒有結束的跡象,結果由支持變成反對。
最近有民調報告指出,反對佔中的,大部份是年紀大及學歷低的巿民。報告雖然沒有寫清立場,但已給人一種感覺,反對佔中的巿民,只是一些年老及無知識的巿民;換言之,支持佔中的,就是學歷高及年青有為的才俊!
這個報告有誤導公眾之嫌,難道老年人都沒有學歷?難道讀得書少就不懂得思考?以佔中來要脅人大,來改變對香港普選的決定,可行嗎?霸佔金鐘,霸佔銅鑼灣及霸佔旺角,只能令到區內巿民不便,能令北京改變初衷嗎?只要稍有分析能力,已經知道不可行了!我覺得這個簡單道理,無需要接受高深教育才可分辨!
上星期有位吳定邦先生,他是佔中人士。他就旺角強制令向高等法院提出上訴許可,結果申請被駁回。他在接受記者訪問中,表示不滿意上訴庭法官沒有考慮他的感受!眾所周知,法庭考慮的是法理,不是個人感受,難以想象吳先生連這點簡單道理也不明白!他佔路擾民,又有沒有考慮受影响人士的感受呢?如果你看過他接受訪問的表達能力,加上他之前在快餐店工作,我相信你會認同他受過的教育程度高極有限。

由是觀之,支持佔中的巿民,也不一定是學歷高的人士。
總括而言,以學歷來區分支持者的認受性,只能凸顯出民調報告的膚淺!而民調所發出的訊息,是否暗示低學歷的人,由於能力關係,不能作出正確的判斷,從而作出錯誤的選擇?如果以這個理念為基礎,在爭取一人一票選特首前,是否應該規定在登記成為選民前,必需符合指定的學歷水平呢?

17 則留言:

  1. 從前學位少,年青人要打拼到高位絕不容易。但大家安份守己,努力工作,才有今日的香港。如今,通街都是大學畢業生,部分人的辦事能力比上一輩的中學生尤有不及,而且終日埋怨社會沒予機會,又覺得自己學歷高人工低,不甘心由低做起。都唔知要點佢地先醒?

    回覆刪除
    回覆
    1. MAY講得啱,依家啲大學生,除咗辦事能力低之外,最斃係唔擺個心喺工作上!我哋嗰陣時雖然只係讀到預科,但工作能力比依家啲大學生絕不遜色,最重要嘅一點,就係我哋會全心投入工作,而唔係求求其其得過且過又一日!

      刪除
  2. 我好疑惑,有多少佔中的人是懷著理念全心全意去抗爭⋯
    加上近日爆出黑金政治、用錢僱人頭等事件,你話還會有人支持嗎?
    尤其是港府更加不堪,有法不依,如果我係想香港好嘅有心人,我一定告到政府甩褲,咁到時政府就唔會唔做嘢!
    哈…我都是不吐不快呀,Philip 兄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 任何大型行動,時間拖得太耐就會變質,有乘機攪亂檔,亦有趁熱鬧搏出位嘅示威者,當然唔排除有為咗金錢而上街的群眾。我相信梁振英政府受到中央壓力,唔能夠強行清場,而律政司睇個樣似擦鞋仔居多,辦事能力不宜高估!不過如果話告政府,都唔係咁容易,因為只限於民事訴訟,咁告政府啲乜野呢?依家咁搞一搞,正中中央下懷,因為泛民同工黨等齊齊失去部份巿支持!好似昨日李卓仁要求僱主明年加薪俾僱員,有啲受影响嘅商戶已經表明不滿,李卓仁支持佔中,令到部份僱主收入大減,依家又要求僱主加薪俾僱員,佢咁做法,只會更加令大眾憎惡。我以前選開佢嘅,但我相信自呢次事件之後,我唔會再投佢一票!

      刪除
  3. 所謂佔中, 班人都唔捱得, 又冇領導才能, 搞乜革命丫, 不自量力!

    原先每個周末都有人衝突搞事, 發覺冇得上大陸, 立即熬底, 日日有人上去試下過唔過到關, 夜晚8點過關去「祭祖」, 真係好笑. 呢個周末冇人玩衝擊喇. 冇左回鄉卡, 幾唔方面. 香港既公司, 有幾多間冇同大陸做生意? 最陰功係班學生, 受人煽動, 以後上唔到大陸, 又3代申請唔到政府工, 佢D後代想唔冤佢都難.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係柴娃娃出嚟搏出位,講得唔好聽,佢哋只係打著崇高理想嘅烏合之眾!依家有啲就玩出禍,返唔到大陸,佢哋又喺度鬼殺咁嘈!佢哋忘記咗香港同大陸係一國兩制,即係一個國家行緊兩種制度,如果用番一套制度的話 ,班友仔已經拉晒返大陸喇!你講得啱,呢班友仔以後真係前途似(咁)!以後政府工唔駛諗,同大陸有生意來往嘅公司都唔會預佢哋!

      刪除
  4. 飛擸兄、今天紫荊城嘅民調九成有既定政治立場、認受性早已破產。這種膚淺嘅結果就是為滿足膚淺的人而設、所以正常人不必太認真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,雖則話呢啲民調膚淺,但喺香港仍好有巿場。有部份巿民會受到民調結果影响,而作出另一取捨!

      刪除
  5. 佔中開始時,剛巧我家網路不通,被迫要睇電視,結果日日睇到好多乞人憎的人,妖言惑眾。呢班人的講話,好容易歸納出一個模式,就係呢一方唔對,嗰一方唔對,然後結論就係只有自己對。就好似小學雞鬧交咁。大學生係咁,大學教授係咁,連大律師都係咁,持有咁既態度,又邊有可能繼續對話呢?分明就係博大霧,想攪亂香港,玩到大家同歸於盡。又係我地老伯姓陪葬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,出現喺鏡頭前,無論支持佔中及反對佔中者,個個都樣衰!除咗班攪屎棍之外,唯恐天下不亂嘅重有嗰幾個外展社工,好似俾差人打嗰一個,可能黐得啲古惑仔太多,變得蛇頭鼠眼!佢哋玩完就拍吓蘿友走,留番個爛攤子俾全港巿受!

      刪除
    2. 贊成uncle philip ge 講法,點似社工吖,嗰樣令人討厭!!!

      刪除
    3. 相由心生,唔到你唔服! 呢啲可能叫近墨者黑啩!

      刪除
  6. 民調報告的結果,亦真的很看機構的調查手法,如問題設定、受訪者年齡分佈等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,民調在公佈調查結果時,應附上更多資料給巿民參考,例如問題設定等等. 假如民調是用作其他目的的話,我相信主辦單位不會提供太多資料給大眾,以免倒自己米!

      刪除
    2. 所以我不大相信那些所謂"民調報告"!

      刪除
    3. 設置問題的時候,可能得二個選擇,故此得出來的答案完全沒有代表性!倘"民調報告"如此產生,何來公信力?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...