2014年11月6日 星期四

佔中? 我撐硬!

我姓陳名大文,我曾經係一個叱吒風雲嘅人物,因為好多衙門嘅宣傳海報,都採用我嘅名字!
我係地道嘅三無人士,租住劏房,上個月租約到期,包租婆話要加租,由4K半加到5K,我問包租婆可唔可以通融一下,涷結一年租金?點知包租婆彈咗句出嚟:「依家乜都加,我通融你,咁邊個通融我呀?」大家萍水相逢,為乜要通融我?包租婆咁講不無道理,有錢唔贃到盡,分分鐘俾雷公劈個喎!
無計,唯有到處岳吓,睇吓有無平啲嘅單位出租,最後先至知道我住嘅劏房租金,係全港最經濟,莫非天亡我也?我之前响九龍住,為咗慳錢,已經搬到無雷公咁遠嘅屯門!真係無得再搬咯喎,莫非真係要搬入深圳?
左計右計,每個月得嗰雞碎咁多,真係好難唧多五舊水出嚟!悶悶地,唯有行去商場睇吓電視新聞,唉!又係佔中,又係黃之瘋!又係佔中三子!睇睇吓......咦?突然間靈光一閃,唔通真係船到橋頭自然直?呢次俾我諗到條絕世好簥!
我同包租婆攤牌,話未到期都搬,益吓佢!隨即收拾細軟,哈哈!查實幾件衫同幾條褲,已經係我所有嘅細軟。所以唔駛幾分鐘,我就執拾妥當,開始上路。我跟住買咗個營,有理無理,直出金鐘。一個鐘頭之後,我已經到達龍和道天橋,場面噓冚,四圍都係營幕。我揀番個單邊位置,Set好個營,喺營幕表面,黐番條黃絲帶,加多幾條類似符咒嘅「支持真普選」黃紙,咁就大功告成!一於加入佔中爭取真普選行列!所以話:窮則變,變則通!機會永遠留俾食腦嘅人!
光陰荏苒,屈指一數,我住咗喺度已經有成大半個月,租金加埋車費,計計埋埋都慳到45千蚊架!我粗略計計,一個月慳返大大話話6K有多,住得一年半載,咪可以儲到8皮幾野!諗落都開心!
依家住咗响巿區,返工慳番成粒幾鐘時間,所以老闆叫我OT,我唔會托手踭!自從搬咗去金鐘之後,同老闆嘅關係都改善咗!佔中嘅好處,即時顯現!而我嘅生活,同以前比較有天壤之別!以往收工,我通常會匿埋响屋企上網打機,不問世事,成為宅男中的宅男!但依家生活就變得多彩多姿,得閒喺佔領區睇下人演講;或者去對峙區,睇吓班營友點樣衝擊同挑釁班差佬,都幾過癮架!
諗落佔中既可以儲到錢,又可以爭取崇洋高嘅普世價值,站立在道德高地,真係一舉兩得!所以我覺得反對佔中嘅人士,可以用Myopia,目光短淺嚟形容!
飲水思源,我之有今日,全賴有佔中三子,所以我借呢度少少嘅篇幅,鄭重向戴教授,陳教授同埋朱牧師表達最高謝意,佢哋放心離開,一路好走,呢度有我撐住,唔駛擔心!
今天夜裡,秋涼如水,我坐在營前,看見一輪明月掛金鐘!我突然詩興大發,李白上身,立即動筆,在營幕上,寫上以下數句,因為讀得書少,有點兒狗屁不通,各位網友,多多包涵,請勿見笑!
「紥營金鐘一角,心系旺角V殺!」
「大文無三子,無以有今日;三子無大文,難以續餘威!」

20 則留言:

  1. 無樓,無車,無事業,無前途;無仔溝,無女泡,百無人仕,亂,WHO CARES?我成日都話,我地有間屋仔,有車仔,係唔係應想一想其他人,為什麼17年來那麼多人成了百無人仕?話我矯情都係甘話....

    回覆刪除
    回覆
    1. 貧者愈貧,富者愈富,係資本主義社會嘅特色!當兩者相距愈來愈大,可能就係共產主義抬頭嘅時刻!世界上沒有兩全其美的政策,汰弱留強,喺自然定律!我相信你曾看過一張照片,在非洲某地方,一個奄奄一息的小孩子附近,有一隻禿鷹正在虎視眈眈!在香港,這種餓死街頭的情況不會出現。假如說無車,無樓就要行出街 示威,完全講不過去!現在報章上,不時都有報導青年才俊怎樣創業,年紀輕輕已經有車有樓,一分耕耘,一分收穫!不付出,何來收穫?你可以在4小時內完成全馬,難道你沒有付出的嗎?當然,現在要出人頭地較以往困難,主要原因是人口多,資源少!在美國及加拿大,稍有示威便會造成搶略!可以看出貧富懸殊,是全世界各城巿的特色!

      刪除
    2. 在下覺得無論是姓資抑或姓社都有一個共通點、那就是認錢唔認人。官商勾結不是全世界都是嗎?只不過自從我家大歸後勾結來得更加離譜之嘛!由其是啱曾七年就斷定今日之亂矣!哀哉!

      刪除
    3. 呢個世界好現實,銀紙最實際!聞見聯收大陸維穩費;泛聞收花旗銀,長毛,四萬同仁哥好似重未交代花旗透過泥紫嬰俾佢哋嘅巨額存款喎! 如果想無官商勾結,好容易啫,改做官商合作咪得囉!

      刪除
    4. 其實總舵方面一早就綴合官商通家之好、可惜嘅就係餅仔分唔勻才搞到狗咬狗骨。如果唔係咁當日就唔會有狼豬鬥、今日亦唔會搞到七國咁亂咯。

      刪除
    5. 所謂十隻手指有長短,分餅仔呢家野,確實好難分得勻嗰喎!

      刪除
  2. 已經有老外唔使投棧住咗我們最貴嘅地皮啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!呢啲咪借助外國勢力嘅最佳証明囉!

      刪除
  3. 有流浪漢, 克羅地亞旅客住D營, 蘋果最叻作故仔, 可以話流浪漢同外國遊客都撐佔中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜恭喜!你符合到蘋果日報當記者或者專欄作家的條件!

      刪除
  4. 嘩、原來佔中有咁多着數都唔知、在下果然執輸行頭喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係喇!無著數你做喇!我遲啲諗住搭多幾個營出租,對像係自由行遊客,平過租賓館,睇怕過得十年八年,我應該夠錢買樓俾首期啩?

      刪除
    2. 聽講話順街都會發橫財、開頭我都唔信、不過報紙賣真係有個女士被人割穿個營偷咗幾十萬、咁就唔信都唔得啦!

      刪除
    3. 我覺得呢個女人精神有啲問題,正常人都唔會大拿拿擺幾十萬喺個營度喇!

      刪除
  5. 我建議佢地佔埋廸士尼同海洋公園,咁我到時一定撐佢地,咁貴門票,自己點會捨得洗錢丫,不過如果唔駛錢我就會去勒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個建議好有建設性,我相信就算反佔中,都可能會讚成佔廸士尼同海洋公園!

      刪除
  6. 其實...我都有諗過...去龍和道天橋Set個營,然後試吓識肥佬黎,希望佢比D黑金我洗吓!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個諗法好進取,等我都諗諗先!

      刪除
  7. 我諗當中都有好多陳大文gar ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你咪同我講笑喇,乜真係有人改呢個名嘅咩?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...