2015年4月27日 星期一

傷健無界高分猛龍慈善跑2015 (26-4-2015)

呢個賽事個名真係夠晒威猛,但我對參與呢個10公里賽事興趣不大,因為沙田白石角海濱長廊對我嚟講,己經跑到有啲厭倦,但同事龍頭想搵人陪跑,不斷游說我話,呢次賽事嘅報名費,部份會用作慈善用途,我唯有勉為其難報名參賽。呢次應該是我喺夏季來臨前,最後參與嘅賽事。
跑友阿陳都嚟凑熱鬧,我730分喺沙田大學站會合埋佢哋,然後齊齊前往起跑區。早上氣溫只有26度,間中密雲,還算舒適。
我哋喺大學站步行約莫1.5公里,750分左右抵達目的地。今次賽事,據說有2000人參加,場面熱鬧,我喺起跑前拍咗啲照片。
















早上815分開始比賽,頭6公里沒有難度,但過咗7公里時,雲開始消散,陽光逐漸增多,氣溫不斷攀升。最後嘅2公里,並不如想象中容易,我用咗接近一粒鐘先至完成賽事。

呢張衛星圖片,係透過我嘅NB GPS手錶所取得數據,繪畫出比賽嘅位
置。


                               


                                                        沿途走勢






呢次賽事嘅特色係除咗有水供應之外,重有軟雪糕,益力多,曲奇以及朱古力等食物,大量供應。由於天氣太熱,我飲咗6枝益力多,一枝蒸溜水同埋食咗兩杯軟雪糕。由於早咗起身,食完早餐之後,跟住返屋企攤攤休息吓!

成績公佈了:
時間:00:56:33
組別位置:74












15 則留言:

  1. 一次過飲6枝益力多??會唔會太多益生菌呢??
    好似一日內飲得太多唔好架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返到終點時,又熱又渴,唔理有幾多益生菌囉,飲咗先算!我平日好少飲益力多,所以飲6枝都唔算多啩!

      刪除
    2. 是太高糖份,不過又熱又渴,真係飲咗先算!

      刪除
    3. 大熱天時,跑完之後,又熱又渴,好想飲啲又甜又涷嘅飲品,糖份高定低?唔理咁多囉!

      刪除
  2. 咁多補充,可當食埋晏晝嗰餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯,我哋跟住行咗入中文大學裡面間CANTEEN食個早餐當做晏晝。話時話喎,個早餐只賣15-17元,有多士,太陽蛋,炸魚柳,加埋杯奶茶,真係好抵食!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 6支益力多? 好甜又多卡路里喎. 我一定唔敢飲喇`

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠色包裝嘅益力多,原來同紅色包裝有分別,我感覺無咁甜。當時又熱又口渴,老實講 ,我飲咗6枝,仍然未夠喉,所以要食多兩杯雪糕!

      刪除
  5. 高分猛龍--->呢個「朵」夠響。=P

    大會似乎都招呼得幾週到,派物資都冇就住就住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個賽事,請來嘅主禮嘉賓有曾鈺成同高永文,所以有一定卡士。大會準備咗好多食物,任食唔嬲,數量充足,係我參加過嘅賽事中,最多野食嘅一次!

      刪除
  6. 飛獵兄、競跑途中有這麼多款不同飲料和食物等供應、在下也是第一次聽聞、認真豐富喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次確實多食物供應,不過報名費要250元,兼且沒有跑衣贈送,平時類似比賽,報名費介乎150 - 180元,加埋有紀念跑衣。不過呢次係籌款比賽,食物由贊助商供應,跟報名費無關。

      刪除
    2. 飛獵兄、今次能夠參與善舉總是好的。

      刪除
    3. 你說得對!嘅可以比賽,又可以做善事,一舉兩得。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...