2015年4月3日 星期五

香港之子

台灣之子是前總統陳水扁,如果想選香港之子,究竟邊一個有代表性呢?袋巾?唔得!成個娘娘腔;長毛?剩係識擲蕉,唔掂!Tree根博士?中英文都咁屎,佢個博士銜頭都唔知點得番嚟嘅?誠信存疑!煲呔?大小都貪!巿儈之子貼切啲!郭天皇?有六舊腹肌,賣健身廣告合適多啲!照睇,真係幾難搵到適合人選喎!
日前美國除褲雜誌選出全球五十位傑出領袖,排第十嘅竟然係來自香城嘅痴瘋!佢比臉書創辦人朱克伯格同姚明排名還要高!除褲雜誌係一本來自花旗嘅雜誌,擁有專業財經分析同報導,以經典案例分析見稱,係世界上最具影响力嘅商業雜誌之一,俾呢本雜誌選出嚟嘅人物,肯定有代表性!
好多人都覺得痴瘋不配成為全球排第十嘅傑出領袖,但睇番佢過往嘅經歷,不由你不服!佢曾經成為時代雜誌封面人物;亦接受過CNN嘅專訪;美國商會喺2011年出面請佢全家去澳門遊玩,入住威尼斯渡假村高級套房;到咗第二年,美國駐港總領事楊蘇棣又安排佢同老豆黃偉明,齊齊與公民黨主席余若薇開咗幾次會。

你睇吓張照片,李志喜,肥仔達同總領事都係企喺後面,而枱面只有痴瘋有水杯,見微知著,邊個係受到花旗國力捧主角?大家心中有數!
 





我相信黑仔馬為咗報復中國創建亞投行,撬走晒佢班酒肉盟友嘅大仇,日後會邀請痴瘋去老美訪問,跟住喺白宮開記者招待會,回顧一下佔中事件,俾個機會佢發表偉論,分享一吓喺香城爭取民煮嘅經歷,藉此剌激北大人,以消心頭之恨!我睇唔駛幾耐,一定會提名佢競逐落貝耳和平獎,到時痴瘋真係威過威士忌!
所謂時勢做英雄,辜勿論佢嘅做法係咪賣國,但經過老美嘅支持同飯民嘅力捧,選佢做香港之子,絕不為過!


18 則留言:

  1. 釜底抽薪之法是先把他捧為強國之強人領袖,咁就看看外部勢力點接招喇……

    回覆刪除
  2. 飛獵兄、叫痴瘋做香港之子未免太委屈佢喇、佢應該做花旗之子吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已成香港之子,不如做花旗契弟啦!

      刪除
    2. 哈哈哈...Stella 講得好啱聽!

      刪除
    3. 你哋嘅提議好有創意,我遲啲約黑仔馬食早餐時,同佢斟斟!

      刪除
    4. 會唔會變成香港之恥呢?

      刪除
    5. 哈哈!以台灣之子變成台灣之恥嚟推斷,咁真係一啲都唔出奇!

      刪除
    6. 唉!難得咱家痴蜂哥被擺上神台、你班友仔拎佢內寶島件監躉混為一談、我真係驚驚哋、痴蜂哥會有樣學樣走入大牢賴死白食白住、到時納稅人就唔得佢死架喇!

      刪除
    7. 我又唔驚喎! 台灣同香港好唔同,香港法庭獨立運作,對呢啲為咗政治抗爭嘅小朋友會網開一面;而思歪都唔會咁蠢俾機會痴瘋同美國佬上位!

      刪除
    8. 今次輪到坐喺痴蜂陋離嗰件四眼嘴(泥鯭洛)博出位、佢老屈白鴨黨嘅教棍光接受戴教頭提出嘅「五分四荒案」並向中央投降、嚇到教棍光屎臨尿賴咁滯。不過冇幾耐呢兜嘴又話收回佢所講嘅嘢喎!堂堂教棍居然畀條塞豆窿嚇成咁、認真笑死街坊喇!

      刪除
    9. 如果唔做一啲驚天動地嘅事,或者講啲有震憾性嘅說話,無人留意到,就好難上位!我都明白呢個道理,泥鯭洛又點會諗唔到?咁都算佢英雄出少年!

      刪除
  3. 唉!香港之子?掟喺花旗國之棋呢??
    花旗國肯定會玩嘢....一定會提名痴瘋競逐落貝耳和平獎...

    回覆刪除
    回覆
    1. Kaka, 我諗花旗總統重有好多玩野花款未推出,落貝耳和平獎應該係最後板斧!

      刪除
  4. 領袖未必係好人,希特拉夠係出色領袖啦,佢魅力迷惑左幾多人,為世界帶來幾多災難?呢D又係妖言惑眾技倆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,領袖未必係好人,但我橫睇掂睇呢個痴瘋,都唔覺得佢似一個領袖,更遑論有影响力!

      刪除
  5. 美國有乜居心? 好易見.

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國佬想獨霸世界,任何掘起對佢有威脅嘅國家,都會成為打擊對象!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...