2015年3月28日 星期六

撩交打?

日前凸首喺一次答問大會上面,被記者問到有乜野方法可以搞掂飯民拉布呢壇野,凸首對於杜絕拉布根本無能為力,唯有批評飯民拉布阻住地球轉動,不利經濟發展,更呼籲台下觀眾登記做損民,用損票嚟損走呢啲議員!
瞓街卿聽完凸首呢番「偉論」之後,話感到水滾,重火都嚟埋添!佢話凸首講呢啲言論有失身份,係咪想撩交打?
查實飯民不嬲都當凸首無到架喇,喺佢哋心目中,狼英根本就無身份!唉!本來無一物,何處惹塵埃;既然無身份,又何來失去呢?所以瞓街卿呢句正狗噏!飯民安凸首個花名做689,話佢得689個人支持,一啲認受性都無,咁即係無殺傷力喇!點解飯民重反應咁大?咪又喺度做搔囉!
凸首噏少少野就話撩交打,但長毛,大舊嗰班友仔,喺垃圾局向衙差同凸首擲蕉又擲遮,咁算唔算撩交打呢?但有無見過瞓街卿出過半句聲?飯民雙重標準,可見一斑!
嗰日毛辜辜同飯蓋威,狗噏完之後,隨即撐住把黃遮,拖住個篋離開會場,以示抗議!可能佢哋覺得呢種表演觀眾一定好受落!唔知你哋受唔受落呢?但我就感覺佢哋似小學雞多啲!

14 則留言:

  1. 如果我係狼鷹,我就一定會咬住街卿唔放,仲會問佢想同邊個隻揪,橫掂已俾佢話失咗身份,咁梗係嚟啦…嚟啦啦喂…哈哈,睇下佢地點拆?

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓街卿好倀雞,如果狼鷹 VS 倀雞卿,我一定買倀雞卿KO狼鷹喇!

      刪除
  2. 其實凸首唔講,大家都心中有數,所以唔講好過講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲咪叫政治知智慧囉! 好多時無聲勝有聲架!

      刪除
  3. 呢班垃圾議員同爛仔冇分別, 鬧人, 扔野, 大叫, 侮辱, 人身攻擊乜都齊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢哋重衰過爛仔,爛仔擺到明爛笪笪,但佢哋講到自己好正義,好似救世主咁偉大,但行為同爛仔無異!

      刪除
  4. 我一聽到瞓街卿把聲就頭痛!聲大夾冇準,成日有佢講,無人可以插嘴講...
    瞓街卿想撩交打就真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣成日都咁燘憎,俾人有個撩交打嘅感覺!

      刪除
  5. 飛獵兄、飯民水浸眼眉仲唔知埞。如果在下冇索錯料嘅話、呢班友在下次大選心遭滑鐵奴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,你所估計就算不中,也不會遠矣!起碼少減我一票!

      刪除
    2. 飛獵兄、大家都咁話啦!

      刪除
  6. 瞓街卿算把啦呢條牆頭草!

    回覆刪除
    回覆
    1. 算喇!佢都係為咗搵餐晏仔啫!不過就唔好包裝到自己好正義同好偉大!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...