2015年5月22日 星期五

肥仔領袖


昨天報章刋登一段關於肥仔領袖巡視水魚養植場時,對該農場同埋工作人員嘅表現感到好唔滿意,即場怒斥多名官員,指責佢哋無能,思想守舊同埋工作態度欠佳等等。由於呢個農場係由佢老豆在生時成立,所以肥仔為咗完成老豆遺願,就算幾唔得閒都要抽時間巡視一下。
咁又係嘅,呢個養植場搞咗成幾年,啲水魚養到好似巴西龜咁細隻,難怪肥仔發老脾嘅。計我話想養靚水魚,肯定要出國取經,唔駛問梗係去有漁米之鄉嘅中國順德喇!睇吓當地人點樣將啲水魚,養到又肥又白。我估班朝鮮人重係用緊傳統方式嚟餵飼,雖則話用傳統方法飼養出嚟嘅水魚會比較健康啲,但就會用較長時間,以肥仔咁急進嘅人,點會容忍到呀?唔採用新科技即係無與時並進,所以肥仔批評佢哋思想守舊一啲都無錯!
國內有一特色,就係養魚嘅唔會食自己養嘅魚;種菜嘅唔敢食自己種植嘅蔬菜,因為啲魚同菜蔬都充滿激素同農葯,不過外表真係好吸引。當肥仔見到啲同佢身形差唔多肥嘟嘟嘅水魚時,肯定笑逐顏開。到時俾肥仔食之嘛,又唔係自己食,真係關人咯!
早前有報導,指人民武力部長玄永哲,由於在開會時太攰頂唔順恰咗眼瞓,點知俾肥仔睇到,認為玄永哲喺佢主持嘅會議上恰眼瞓,係對佢不敬我相信當時玄永哲心諗,恰吓眼瞓之嘛,有乜大不了?頂多咪降級或者提早退休!懲罰揭曉咗,真係難估過車路士作客零比三大敗西布朗,原來肥仔最後決定公開用高射炮將玄永哲處決!
就算俾你估到肥仔要處死玄永哲,都諗唔到佢會用高射炮咁難度高嘅方法!恰眼瞓都要用高射炮處決,養植場班員工呢次真係有得震無得瞓,睇吓肥仔又玩邊一招喇?

17 則留言:

  1. 我諗呢班友仔一定會俾麻包袋笠住,然後掉落鹹水海餵魚……
    黑社會化嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果俾麻包笠住,然後掉入鹹水海餵魚,呢種死法算有人道,佢哋屋企人要還神喇!話時話, 肥仔比 IS好好多!

      刪除
  2. 查實肥仔醉翁之意不在酒, 佢背後意思係鬧班友仔到依家都培養唔出超級大龍躉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 班友仔都算戇居,老闆嚟 visit 都唔做定啲門面功夫,抵佢哋俾肥仔插!我估超級大龍躉都未必會令肥仔滿意,俾著我就 準備多幾條鯨魚,以備不時之需!

      刪除
  3. 照片中肥仔領袖樣板台型十足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想扮佢阿爺金日成嘛!起碼唔打得都睇得!^^

      刪除
  4. 亞洲在咗肥仔因呢壇癲狗、奧黑馬大概可以契埋佢做細路、到時架埋安屁晉三隻喪屍、呢Q鐵三角想唔贏都幾難喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要睇吓邊個做領隊,如果係曼聯領隊雲高爾嘅話,我估呢個鐵三角組合想...........嬴都幾難!

      刪除
    2. 飛獵兄、你的比喻委實幽默之致....

      刪除
    3. 哈哈!相信域兄都係英超球迷!

      刪除
  5. 呢個肥仔而家可以作威作福, 但, 個天好公平, 唔做運動唔辛苦下唔會瘦唔會健康, 佢咁後生就咁既身型, 睇怕會好多病.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信北韓會因為肥仔恩健康欠佳而變天!我估佢未必捱到50歲!

      刪除
  6. 用高射炮,傳行刑時叫埋其他高官睇,用意都係威懾其他人。問題係,究竟越暴虐其他人越低頭,還是越暴虐迫到越多伴君如伴虎的人心中有改朝換代意圖,不妨走著瞧。不過,後者機會或許不少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔愈強暴,表示佢受到威脅愈來愈大,必須以殘暴手法執政,以收鎮懾之效!你說得對,他這種連親情都不顧的領袖,其身邊的將領人人自危,故此如果有機會的話,必先法制人!我相信以佢嘅身形,應該健康好快出現問題,北韓變天,指日可待!

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 恰吓眼瞓...都要用高射炮將人哋處決....唉!肥仔恩真喺有問題架!
    咁暴虐嘅領袖邊有人信服架!肥仔恩遲早玩完!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以高壓手段治國,只能收短期之效!肥仔只不過三十幾歲,連治理一個 OFFICE 的能力也未必有,更何況一個國家哩!你說得對,我相信佢好快玩完!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...