2015年7月22日 星期三

書法機構

中國人社會最忌嘅就係家醜外傳,但係好多時候,如果你投鼠忌器,唔將件事揚開去,以為可以得到內部平反嘅話,你就大錯特錯!衙門為求向公眾交差,會將隻死貓塞落你個口度,要你監生吞!你咪以為吞咗隻死貓,朝庭會念在你抵得諗,喺考勤報告裡面,俾番多個LIKE你。倒番轉頭,由於老頂唔LIKE你,喺人事快佬裡面,自此以後多咗隻黑豬,雖不致永不超生,但就肯定前途似「咁」!
日前有位青天大老爺,拒絕給予一個積犯保釋外出候審,但由於書記粗心大意,填漏咗拒絕保釋原因,結果引起軒然大波!
呢個積犯受到咗白鴿黨大狀嘅薰陶,覺得自己雖然犯法,但仍享有個人權利,故抱住一試心態,往上級法院提出上訴。怎料上訴庭竟接納其申請,將大老爺撤保嘅命令撤銷,疑犯可以保釋候審。
根據判決書的內容,上訴庭用「明目張胆,濫權,令司法機構蒙羞」等等字眼來批評青天大老爺,用字十分嚴厲,令人覺得青天大老爺知法犯法,肆意踐踏人權!
究竟青天大老爺是否真的隻手遮天,恣意妄為呢?原來這件事件發生之前,大老爺曾應疑犯要求請律師而將案件押後,但疑犯最終沒有兌現承諾,故此被撤保!
上訴庭判決書向公眾發出後,大老爺不甘被屈,覺得上訴庭未深入了解整件事,就貿然對外公佈,令佢聲譽受損,故此向天朝提出不滿,希望上大人還給他一個公道。
大老爺完成狀紙之後,按照規矩,先行給上司過目,但上司卻認 為大老爺的措詞欠妥,如不修改,很難獲得平反。跟著上司給 了大老爺一封據說由「高人」撰寫嘅狀書,叫大老爺只須在狀紙上簽名便成。但大老爺見到其中內容,要自願向上訴庭長道歉一點,覺得難以接受!大老爺不甘一再受辱,故此將此句刪去。結果申請平反一事,不獲上大人接納。
整件事件,上司有妨礙書法公正之嫌,大老爺有鑑於此,結果往衙門告狀!這次事件,只是冰山一角。欺凌之事,在衙門屢見不鮮,只不過這次的主角,不是職位低微嘅衙差,而是鐵面無私,高高在上的青天大老爺吧!
公道自在人心,這件事件,誰是誰非?一目了然,我撐青天大老爺!最危險嘅地方,就係最安全嘅地方!莫非處理書法嘅衙門,就係最無書法嘅地方?

15 則留言:

  1. 官場文化向來不容以下犯上,縱使有充分理據也是十分困難。
    因為若這樣做那便給人覺得是挑戰,如果站在龍頭位置,權力就不可不用,正所謂有權不用,過期作廢,而且權勢往往也和利益掛鉤!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得這次事件,只不過是疏忽大意,並唔構成什麼的濫權,無法無天.但上訴庭並無調查清楚,就將整件事上綱上線 !

      刪除
    2. 官字兩個口,錯咗都會死撐唔會認衰,事關中國人文化會是一沉百踩,西瓜靠大邊,亦即如你說,個底花咗想翻身都幾難,雖不認同,但卻無奈啊!

      刪除
    3. 大老爺都知道難以推翻上頭決定,佢只不過想透過傳媒,還自己一個清白。

      刪除
  2. 上訴庭係咩官階?咁至高無上的!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔見"監警會"咁威!!

      刪除
    2. 我無資料,不過應該同 High Court Judge 級數相若。警監會唔係一個人決定,所以無得比較。另一方面,無人夠胆批評法官。

      刪除
  3. 紫荊城素來都以書法制度健全自居、但在大歸後情景不再、正所謂今非昔比吖嘛!想當年大佬當裁判、細妹做三非仔莊瘋猿代表跟老古董手瓜、結果大佬判細妹贏。所以話啫、寧得罪亂制、莫得罪爛民、原來係啱嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果話大歸後書法制度改變咗,呢種講法並不正確!查實書法機構喺某方面嘅做法,比大歸前收斂咗同改善咗,不過大家唔知啫!

      刪除
    2. 在下嘅睇法只是外行看內行、難免會有偏差。但飛獵兄是內行人、當然睇通睇透了!今回在下又學多一點點喇!

      刪除
    3. 域兄言重!我喺裡面做,睇到一啲係你哋睇唔到嘅,所以多咗資料作判吧。正如我大哥喺醫院做,佢話部份關於醫療嘅WhatsApp內容不盡不實,但我卻沒有那種感覺,還覺得分柝詳盡有理哩!

      刪除
  4. 有骨氣!
    我細膽又怕煩, 唔會出聲. 不過, 一定會話比同事聽, 公道在人心. ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件事件俾巿民一個錯誤印象,令公眾覺得大老爺可以任意妄為,所以我覺得當事人有必要澄清。

      刪除
  5. 今次咁啱喺"青天大老爺"啫,小市民邊有膽、金錢同時間挑戰書法嘅衙門呀?
    "莫非處理書法嘅衙門,就係最無書法嘅地方?"...吓!真嘅?好黑暗啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大老爺呢單畸屎多數會無疾而終,但起碼掀露咗衙門內一啲欠公允嘅情況。總之,有人類嘅地方,大家就唔好奢望會有公正!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...