2015年7月24日 星期五

WhatsApp

禽日收咗同事一個WhatsApp: 內容是這樣的:
「各位小心, 這是我今朝的親身經歷:我屋企剛剛收到個無來電顯示的電話,一拎起是普通話錄音,通知我話有份文件擺喺中聯辦,叫我按2字與職員聯絡 。按後有一大陸男人問我攞姓名,我唔敢俾,問佢咩事?佢話無名CHECK唔到,於是我問佢攞低電話號碼,話會打返俾佢。佢俾咗21009004呢個電話過我。我唔知好唔好打番去?但老公話好大機會係騙案,叫我唔好理佢!」
睇完呢段Apps後,撩起咗我嘅好奇心,順便學吓野,睇吓究竟啲騙徒用乜手法呃人?我即時打電話去了解一下!第一次打去,無人接聽,轉咗去留言服務,我霎時間唔知噏乜?唯有求其問係咪大快活?我想落二份早餐柯打,第一份要五香肉丁湯粉,煙肉炒蛋,涷奶茶少甜多冰,第二份要麥皮,餐肉炒蛋,鴛鴦走糖多奶。大家記住,千祈唔好用自己手機打去,因為俾對方知道你個手機號碼,分分鐘玩返你轉頭,每晚深夜三點,依時依候收到電話叫你起身疴尿,咁就真係偷雞唔到蝕揸米!
我用公司電話打去,所以無有怕!到咗下晝,我又再打去試試 ,呢次竟然有個女仔接聽,我問係咪中聯辦?佢話我今日唔係第一個打去問呢個問題,我應該收到騙徒電話。咁我問佢間係乜公司?佢話係工聯會,我扮野話:我以為真係中聯辦有緊要野搵我添!我收線之後,跟住喺網上用呢個電話search,睇吓係咪工聯會,但係搵唔到,如果大家有時間的話,麻煩幫手核實一下呢個電話!

22 則留言:

  1. 哈!咁啱我前日朝又收到一個電話錄音,話我有份文件未收,之後叫想知詳情就按2字,我按左2字完全吾知佢講乜。原來係騙案,好彩我聾聾地聽吾清楚,吾理咁多收左線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我收唔到呢類電話,想玩吓都無機會! ><

      刪除
  2. 今日我又係咁呀, 有個電話錄音話我有份重要政府文件未取,叫我按9字,不過我驚住收費呃人,所以收咗線!···過兄好熟茶歺外賣menu,唔通你就係餐廳王子水哥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到呢類電話嘅人,肯定非富則貴,我就無收過類似電話喇!以你咁精明,就算繼續落去,對方最後都會知難而退,分分鐘割地賠款保你大!我無你咁有文彩,隨時吟首詩出嚟,唯有噏啲早餐出嚟打圓場喇!

      刪除
  3. 呢啲無喱頭嘢,我諗最好搵星爺幫下手,又或者幫下口……因為佢一定有橋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呃人技倆,層出不窮,我試過收到個電話,猜猜我是誰?我問佢係咪個老友記肥仔,查實肥仔42歲時因病走咗,對方竟然話係!我跟住問佢:乜你唔記得咗已經死咗喇咩?你上咗天堂定地獄呀?對方即時收線..............

      刪除
  4. 唔該二份早餐柯打,第一份要五香肉丁湯粉,煙肉炒蛋,涷奶茶少甜多冰,第二份要麥皮,餐肉炒蛋,鴛鴦走糖多奶。
    哈哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一時醒唔起有乜話題,應該好似CKK咁,朗誦首靜夜思打圓場!

      刪除
  5. 可能真係有騙局, 又可能係有人趁暑假玩整蠱

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 如果我忙碌時會咁做,但如果無聊時,會借機消磿時間!

      刪除
  7. 看新聞,類似騙案好似多左好多咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如曾鈺成話齌,連啲高官都咁蠢,巿民更不在話下喇!我係騙徒都唔會執輸,浪費呢種機會!

      刪除
  8. 試過有人打電話比我,叫我估吓佢喺邊個,我話:呢度喺xxx警署,你揾邊位,佢…立刻收線!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就睇吓有無時間,如果有的話, 咪講多句囉。我平時準備咗幾個版本,之前話[乜你唔知你已經死咗咩?]係其中一個版本。
      另一個就係 [你條PK仔,我搵咗你好耐喇!你欠我嗰幾百萬幾時還?]

      刪除
    2. 吓!你唔驚人哋整估番你咩??
      例如:午夜兇鈴...果D咁...kakakaka....

      刪除
    3. 哈哈哈哈!我用寫字樓電話回覆,佢鍾意咪一晚打到通宵囉!

      刪除
  9. 在下也收過這類call、但我cut咗佢線。不過佢哋居然留言給我、不過我馬上按7字關咗佢就算。呢班騎呢怪冒充中聯辦呃鬼食豆腐、還是不惹為妙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫非內地人以為香港食水含鉛,令到巿民腦部受損,所以認為有機可乘?

      刪除
  10. 我已經收左好多次尼類電話,最打得多係3字頭,話萬寧,跟住係冇來電顯示,講國語電話錄音話中聯辦,順風,今日係郵局,我一聽即cut算數,但今日係細少聽,細少冇返成個月工悶得滯玩返轉頭,對方cut線,我即刻話細少小心半夜打嚟!細少話你估佢唔駛長途電話費!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!抵玩番佢哋轉頭!細少講得啱,佢哋求財並唔係求氣,所以唔會做啲多餘野!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...