2015年7月1日 星期三

爛搔


依家本港有唔少黨派,好似民建聯,街工,自由黨,民主黨,人民力量等等,雖然黨派繁多,但總括嚟講只係分兩派,即保皇黨同反對黨。保皇黨即是逢政府政策必定舉腳支持,而反對黨則逢政府政策必投反對票。

目前的立法局 ,已淪為政棍表演場地,由擲蕉開始,到擲水杯,拖篋,跟住撐黃傘!對於呢啲小學雞行徑,大部份巿民已經睇到生厭,但班政棍仍樂此不疲,皆因為他們還以為這類表演仍有巿場!


最近保皇黨嘅政改投票甩轆事件,成為巿民茶餘飯後嘅笑柄,政改三人組經過兩年部署,動用大量人力物力宣傳,希望盡最後努力,期望有泛民轉呔支持。結果宣傳愈多,支持率愈低!官員難道不知道,他們給巿民的形象並不討好嗎!

雖然保皇議員佔大多數,但比例上仍未達到通過議案的人數要求。政改不獲通過乃意料中事,但起碼支持及反對的票數會旗鼓相當,怎知最後得出來的結果卻只有8票支持,28票反對!最富戲劇性嘅原因係「等埋發叔!」!眾所周知,發叔只係掛名議員,平時開會甚少露面,故此,可以話多他一票唔嫌多,少他一票唔嫌少!不知是誰的鬼主意,話要等埋發叔?
呢次事件,又間接摑咗泛民一巴!之前長毛喺度老作,話有人用成億港元收買佢嘅一票,真係信不信由你?泛民周不時都言之鑿鑿,話北京喺背後發功。假如泛民所講嘅說話屬實,北京一早部署好,就肯定唔會出現呢次嘅甩轆事件喇!
葉劉為無投票而瞓唔著覺,翌日面對傳媒時,梨花帶雨,以示懊悔!


明眼人都知,佢當年甘願冒住被巿民上街遊行反對喝倒啋嘅聲音,力排眾議,倡議立法23條,已經為當特首鋪路。佢呢次無投支持票,京官對佢肯定有睇法,佢嘅仕途或有負面影响!故鏡頭前洒淚,不難理解,但林健峰卻人喊佢又喊,莫非佢收到料,自己有機會角逐未來特首?
 


講真,無論反對派或保皇黨議員,都係為咗自身利益而埋堆!你睇吓泛民就清楚,目前已經分裂成激進同保守兩派,原因係如果唔分裂出去,好多二三線嘅領袖,永遠要等班大佬退下,先至可以上位。所謂急功利,分裂出去,可以即時自立門戶,名成利就,亦唔需要睇大佬面口,何樂而不為?
至於保皇黨,大家都係既得利益者,所以無需要分裂出去。但利益有分大同小,所以暗地裡還是各懷鬼胎。日前有保皇黨群組 WhatsApp對話外洩,我一點也不覺詫異!只要那些資料可以賣到好嘅價錢,任何一位都有嫌疑,反正大家都是烏合之眾,當然以個人利益行先!
曾主席出身民健聯,去到利益關頭,會唔會幫番自己友呢?等於當年有位英超球証,聞說佢係曼聯擁躉,如果曼聯落後嘅話,佢嘅補時特別長,真至曼聯追平為止。一個人兩條心唔係多!泛民質疑曾鈺成偏幫民健聯,有乜出奇?反而泛民覺得曾主席處事大公無私,我先至覺得出奇!
終於又到七月,過埋七一遊行之後,班政棍忙於安排暑期活動,唔再噏三噏四。我哋普羅大眾,樂得耳根清靜,唔知大家有無呢個感覺呢?

18 則留言:

  1. 有時玩政治…若不出位,那便沒多少人會知你的存在,一句「臭坑出臭草」到如今我還是記得!
    爛騷,既然有觀眾又怎不演下去呢?你不見前督爺肥彭,有他利益的地方就有他的身影,可以講就算給人罵也會去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗搵食,表演爛騷搏出位,我相信大家都預咗,但佢哋千祈唔好呃巿民,成日將民主掛响口邊!

      刪除
  2. 凡事都物極必反, 扔紙扔杯扔蕉之後, 再扔野唔會有效, 睇得多都厭.
    上街抗議, 抬棺材, 燒野, 做得多就知係做戲, 最後只係為籌錢為黑金.
    叫口號, 煽動, 其實都只係三分鐘熱度, 搞革命以為打機咁易.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要抗議做搔,無乜所謂,但抬棺材,灑陰司紙,那不是抗議,是一種咀咒!懷著惡毒心態的議員,大眾能期望佢哋可以為巿民爭取民主嗎?

      刪除
    2. 冇錯, 心腸咁差點可以做領袖?

      刪除
    3. 呢類政棍成日掛住民主喺口邊,其個人德行已經講俾大家知,佢哋完全靠唔住!

      刪除
  3. 唔睇呢的政治鬧劇,心情會好的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好每年都有暑假,大家都有幾個月耳根清靜!

      刪除
  4. 今次推銷政改,林鄭果三人組都好難做。個框架三度閘仲「緊」過建制入面民建聯提案果d,提委會組成郁都唔郁,加埋其他架內存在的問題,呢d三人組都一定知,邊有可能谷到有67%民意支持(對應立法會要三份二議員投贊成票才能通過)?

    同埋,呢邊林鄭話有商有量,日後可以優化,果邊北方的政改三人組之其中一人就話「長期適用」,一大巴刮落去,林鄭果本地三人組點sell?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我都睇到話事權並唔係喺政改三人組手中,林鄭係咪托大,認為自己可以揸 FIT ?所以俾人摑一巴係咎由自取!

      刪除
  5. 呢啲爛搔都喺做比亞爺睇,但導演及演員都好渣,週時爤尾收場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話明做俾阿爺睇,咁係咪要做得好好睇睇呀? 點會做到咁屎架!

      刪除
  6. 一般而言、無論是政府、政棍都一樣、佢哋講話對象都係阿爺。作為普通市民不聽也罷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗說話,言行都要俾阿爺睇!所以陳日君因CY唔請毛出席七一回歸慶典,叫CY向長毛道歉等等。 前者擺姿態,後者不甘寂寞,驚人唔記得佢,所以巿民唔聽也罷!

      刪除
  7. 飛獵兄、被你一提、在下就覺得陳氏雌雄雖非親兄妹、但性格卻是孿生似的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,有時為咗共同利益,喺某啲情況下,立場會一致!等於當年國共合作一樣道理。

      刪除
  8. 葉劉所流的只是鱷魚的眼淚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 流眼淚傳遞不同訊息,葉劉所流嘅眼淚,代表佢之前為登上特首寳座所犧牲同埋所作嘅努力,可能會付之流水!所以佢流嘅眼淚,完全沒有悔意!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...