2015年9月29日 星期二

渣打馬拉松2016

我今年在內地渡過中秋節,由於今天是2016年渣打半馬賽事的首日報名日期,所以我昨晚特意趕回港。過往經驗告訴我報名人數將會十分踴躍,故此我在630分開啟電腦,預先進入了渣馬報名主頁,但我花了足足37分鐘,才能成功進入報名等候區,但令我感到失望的,就是在電腦前呆等了兩個多小時,還未輪到我的時候,所有半馬名額已經宣布爆滿。

近年報跑參加渣馬賽事愈來愈困難,因為很多配額預留了給跑會及一些大機構,換句話說,日後如果不加入跑會,能夠參與賽事的機會相對變得渺茫。

不能參與2016的渣馬賽事,對於我這類年年跑開的跑友來說,有一種說不出的失落!我想起天下無不散的筵席這句說話,世界上每件事情,有開始的一天,亦有終結的一日。自然地,每個參加長跑比賽的跑友,總會有退出的一天。我曾經想過,在有生之年我還可以參加多少次渣打馬拉松?我預期自己會堅持到跑不動的時候才會停止,但因為報不到名而被廹退出比賽,卻非在我預期之內!

38 則留言:

  1. 還有其他賽事呀~努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經報咗1個大尾篤10K, 1個上水15K同沙田皇者之戰21K,但無咗渣馬,始終有點缺陷!

      刪除
    2. 三個賽事,日期相隔幾遠?

      刪除
    3. 11月1號,15號 及12月13號, 上星期加多11月29號同樣在大尾篤跑的,不過是15K,到目前為止共4個,

      刪除
    4. 都跑得幾密wor.....努力呀~

      刪除
    5. 因為如果無賽事 ,我就會缺乏操練嘅動力!

      刪除
  2. 改變策略,約埋其他報唔到名的跑友,到時一齊打馬拉松麻雀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從跑咗步之後,很少打麻雀了!啲跑友只有一種興趣,就係~跑~跑~跑~~~~~

      刪除
  3. 哎呀!報吾到真係可惜呀!
    我今朝聽游水教練講,有好多本來報全馬的人報吾到,報左半馬,吾知有冇影響到你地少左名額呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係去跑都算喇!最斃部份人係走去趁熱鬧,霸佔咗唔少位置,令到好多真正跑友報望門輕嘆!你游水教練嘅說話不無道理,我相信部份報唔到全馬嘅跑友會轉戰半馬。

      刪除
  4. 唔知可唔以做下阿Q,等所有參賽者起步後,試下跟住班人嚟跑……

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾年可以,但近年跑到上高速公路嘅時候,有工作人員會截停無號碼布嘅跑友。

      刪除
  5. 乜都要埋堆,真係會好激氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,工作要埋堆大家都唔會覺得奇怪,但依家跑步都要埋堆就真係諗都未諗過!

      刪除
  6. 飛獵兄、加陣啥都被壟斷、但想不到連競跑活動亦難逃一壟咁啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 主辦大會留得太多位俾贊助商同跑會,,結果每年都有成幾千人報咗名,但最後無出賽,白白浪費咗啲配額.

      刪除
    2. 我唔覺得係壟斷, 跑得有一定水準或者恆心先入跑會, 好多跑會都有優先. 自由報既, 好多係去玩或者係去影相, 我有同事係跑得快有優先.

      刪除
    3. 可以優先報名嘅跑手,據我所知半馬要喺1小時50分樓下先先至有優先,我加多兩隻腳都無可能達標!

      刪除
    4. 加油加油呀, 我呢個同事係全馬, 超過50歲啦.

      刪除
    5. 我不會集中玩跑步,同時會去健身室玩吓舉重,所以唔會將全部時間用作練習長跑.故此好難做出好時間.

      刪除
  7. 而家越來越多人跑步, 參加跑會囉, 有D比會費就得, 自己練.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇嚟我明年都要入會.

      刪除
    2. 泰基$130, 幾平又多資訊, 唔駛網上同人迫都抵番

      刪除
    3. 我往年都有跟朋友跑泰基杯,遲啲可能都要入會!

      刪除
  8. 今次返內地,仲有冇人話要燒炮仗叫你駛開架車?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋唔興燒炮仗,同埋內地嘅氣氛無香港咁濃,佢哋放正8月15日,翌日要上班,所以啲人好早就上床睡覺.

      刪除
  9. 可能入咗跑會, 以後自動有資料寄比你, 贈品都多D靚D呢(向好處看😁)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果跑會想踼人入會,梗係送多啲贈品吸引人喇!但依家係跑友想加入會,所以跑會點會咁蠢倒貼贈品呀?

      刪除
  10. 既然是大勢所催,咪加入跑會囉!
    起碼唔駛驚報唔到名嘛!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,依家社會乜都講埋堆!

      刪除
    2. 以前就係,依家似乎愈嚟愈少千里馬,頂晒籠都係跑二千四嘅草地馬!

      刪除
  11. 報吾到半馬,有冇報番個十公里玩下呀?不過都係吾夠兩個鐘就爆滿喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對渣馬十公里興趣不大, 之後據報章報導,原來報名一樣咁難!我在十一月都報咗三個長跑:1個10K, 2 個15K, 十二月沙田跑21K.

      刪除
  12. 最緊要係大家健健康康,報唔到搞到有缺陷,都幾麻煩,希望你有其他方法補救番你的缺陷喇!你跑住21K嗰啲頂住檔先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!未到缺陷,少少失落少不免!尤其係响電視機前觀看當日的比賽時,自己竟沒有參與!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...