2015年9月10日 星期四

非常任務

對一般打工仔而言,如果老闆俾個任務你做,就算完成唔到,後果唔會太嚴重,頂多係少減升級機會!但喺某啲情況之下,如果唔能夠完成任務嘅話,分分鐘人頭落地!最極端嘅一類,就係無論你完成與否?結果都一樣,壯烈犧牲!人肉炸彈就係一個極佳例子!
雖則話牛唔飲水唔撳得牛頭低,你唔加入IS,又遠離塔利班,照道理你接到嘅任務,危險極有限!但假如你生長喺北韓嘅話,又唔同咁講法囉!
上個月喺南韓非軍事區,有兩位南韓士兵在巡邏時被地雷炸死,南韓指摘北韓在非軍事區埋地雷及開火,要求北韓道歉並承諾不再作出挑釁。北韓否認指控,南韓政府一怒之下,對北韓恢復中斷多年的反平壤擴音廣播。
肥仔恩為咗顯示強勢領導,警告南韓及設下期限,如不在限期前停止廣播,北韓將會以武力還擊。但南韓總統朴槿惠睇穿肥仔底牌,知道佢根本唔夠軍力,只不過响度靠嚇。論武器,論靠山,遠遠及不上南韓!故此,朴槿惠喺限期屆滿後繼續廣播,肥仔果然不敢輕舉妄動,但騎虎難下,肥仔深知絕對不能在國民面前示弱,唯有擺出強硬姿態,出動五十艘潛艇佈防,暗地裡卻安排對話,務求達成協議。




肥仔委派軍方總政治局長黃炳誓同勞動黨對韓秘書兼統一宣傳部長金養建作為談判代表,據小道消息透露,肥仔下達命令,是次會談,只許成功,不許失敗!接到這個非常任務,兩位代表話唔驚就假喇!因為先前已經有案例,如果肥仔唔滿意嘅話,連姐夫都可以痛下殺手;而人民武力部長玄永哲,喺開會時太攰頂唔順恰咗眼瞓,最後俾肥仔用高射炮將佢處死。前車可鑑,呢兩位代表,接下呢個名副其實嘅死亡任務,真係有得震無得瞓架!
查實朴槿惠都唔想同肥仔開戰,所以條件十分簡單,只要平壤對埋設地雷一事作出道歉,加上承諾不再作出挑釁,南韓就會即時停止於邊境用擴音器作反擊平壤廣播。
作為平壤代表,確實唔易做!如果道歉嘅話,就算南韓停止廣播,佢哋返到平壤,肥仔都可能以喪權辱國罪將佢哋處死!但如果唔道歉嘅話,最後談判告吹,佢哋兩個亦難逃一死,呢次可謂進退兩難!我估呢兩個代表,會向南韓談判代表打溫情牌,講出佢哋嘅處境,希望南韓體諒!或者將一啲重要軍事情報向對方透露,以換取達成協議,結果南韓代表最後接納平壤以「遺憾」取代「道歉」二字。


平壤封鎖新聞,在國內可能有另一版本,國民未必知道有談判呢回事,還以為南韓喺平壤嘅武力威攝之下,乖乖就範。肥仔藉住呢次事件,將自己嘅威望又再推高一層!故此,有理由相信肥仔日後仍會不斷向南韓作出挑釁,再從中建立威信。這類「非常任務」將會綠續有來,平壤代表唯有自求多福!

19 則留言:

  1. 前車可鑑...肥仔恩委派這類「非常任務」= 死亡任務...個個接親都只
    係有得震無得瞓架囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 伴住呢個肥仔真係好危險,因為你唔會知佢幾時會發少爺脾氣!

      刪除
  2. 中國一句話:「伴君如伴虎」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較上,伴住隻老虎安全過伴住呢個肥仔,起碼隻老虎食飽 咗都唔會傷害你!

      刪除
  3. 點解唔可以和平相處,要分東南西北?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為政治理念唔同囉!所以同朋友一齊,千祈唔好談論政治,否則朋友都無得做!

      刪除
  4. 皆凡暴君,行使苛政,殘民以逞,又不熟讀歷史引以為鑑,這將會不得好下場!
    非常任務,根本是吃力不討好,在文明社會就有兩個選擇,一就去做,另一你可炒老細魷魚。
    但還有一條路,如果是單身冇人冇物,那咪可以學下走佬特工咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估肥仔讀書唔會叻得去邊,純靠父蔭!故此,佢邊識以古為鑑呢個典故?我相信自金氏掌權下,逃離平壤特工嘅數目應該唔少!

      刪除
  5. 談判就係互相讓步去交換條年, 地雷炸傷南韓士兵, 北韓最大嫌疑, 佢先提出會談, 好似話用「大韓民國」稱呼南韓, 唔係乜乜朝鮮. 已經係讓步啦, 所以南韓就「遺憾」都收貨...之後, 仲大團圓結局.南韓都要叫美國派F16呀.

    睇下香港班垃圾, 一味各持己見, 唔肯讓步, 於是去番831, 而家又冇進展, 但好安寧喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔故意挑起事端,之後又妥協,係有佢嘅政治目的。好似佢呢次改口稱南韓為大韓民國,跟佢放地雷嘅做法係十分不協條,所以我感覺佢係做搔,藉此增加國際聲望!
      至於香港呢班友,講都嫌嘥我氣!

      刪除
  6. 朴槿惠今次做得對,對北韓不能夠讓太多的步。其實,一段時間前的炮轟延坪島(刻意炮轟他國領土)、天安號被炸沉(擊沉他國軍艦),南韓都已經算好忍讓。如果唔係大家都睇穿大家個底,或者這類事件不是發生在北韓與南韓之間,之前呢d事已經好易擦槍走火。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔等同一個著緊開浪褲嘅小朋友,就算佢坐咗响佢老豆剩俾佢嘅寳座,佢仍然係著緊開浪褲,佢有幾多斤両,你估奧巴馬同朴槿惠唔知咩!只不過想將佢講到好有把炮,咁先至有藉口喺南韓佈防同增加軍力,目標來來去去還不是中國!

      刪除
  7. 其實肥仔金搞咁多嘢、無非是自知北韓農產品大失收、如果唔解決就無法度過今年寒冬、恐怕連自己個崗山都會被憤怒嘅饑民推倒。因此以進為退迫惠姐同佢講數、順便討一批糧食救命。惠姐亦知到不救肥仔金嘅話、大批難民壓過南韓亦是吃不消的。結果雙方模模糊糊當傾掂、過咗呢關以後再講囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都算睇得起肥仔! 但我覺得就算啲人民無野食,肥仔都唔識咁諗,一來無人夠胆同佢報憂,二來連姑丈都可以殺嘅人,點會有同情心? 假如真係有大批難民湧現,我相信肥仔一定會喺邊境佈防,為咗面子同埋唔可以衰俾父老睇,佢會不惜大開殺界,誓要將難民堵截!

      刪除
    2. 飛獵兄、照咁睇嚟、如果肥仔恩熱烈咁招呼吓安屁就有好戲睇咯。

      刪除
    3. 我估肥仔唔會咁做,因為有違佢老豆同阿爺一貫做法!加上最大問題係俾國民覺得佢無料到!

      剛過去一日,肥仔又重申恢復提鍊濃宿鈾, 老美即刻發表言論反對!查實大家都知道肥仔想藉此攞著數!我先前講過,肥仔會沒完沒了地搞小動作,大家不妨放長雙眼睇佢表演!

      刪除
  8. 有冇報美津濃10K?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你是不是指11月1日在天水圍舉行的賽事?因為額滿,所以我改報在大尾篤舉行的綠色10K。我跟著分別報了上水及沙田舉行的15K及21K賽事。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...