2015年12月2日 星期三

飛達秋日長跑2015 (29-11-2015)


往年的飛達長跑安排在黃昏進行,雖記憶尤新,但原來已經是一年前的事了!今年飛達長跑改在日間進行,由原先的10公里,跳升到15公里,兼且將比賽地點安排在大埔大尾督的斜路舉行,大大提升了難度。
今年天氣反常,我在月初及月中的兩次賽事均在稍高的氣溫下作賽,所以到比賽末段感到有點吃不消。幸好這次在比賽前三天,有冷鋒南下,氣溫稍微下降,對跑友來說是一個好消息!

我在那朝早上偕同跑友陳先生,乘大會安排的旅遊巴在7時左右到達現場,天色還沒大亮,放完行李後,還有時間到處影影相。
                                  旭日初升

                                 
              近岸海景

 
       賽前合照
 
     跑友魚貫進入行李擺放區
      賽事準時在早上8點開始

   


  跑過50米後開始上斜
 





 今次跑15公里,較月初的半馬少了6公里,雖然捱斜路,但不用太留力, 故跑得仍算輕鬆。






跑了約莫15分鐘,在一處彎位路段,我看見有拜祭過的痕跡,路邊還留下祭祀用過的香燭,生果,糕點及一束鮮花。我猛然醒起一星期前的早上,在那個位置曾發生嚴重交通意外,導致一個80後的鐵騎士死亡。 
如果週日的比賽,提早一星期舉行,那路段仍在封閉中,意外是否可以避免?可恨人生沒有如果,任何事也不能從頭 來過!

30分鐘之後,我已跑了5公里,在進入烏蛟騰的入口處折返。那天陽光充沛,幸好沿著淡水湖一帶,有不少大樹阻擋著陽光,跑友整體表現尚算不錯,我沒有看見有人受傷或者不適。在最後的4公里,跑友需要沿著堤壩往返,然後衝線,但堤壩上完全沒有樹木遮掩,陽光普照


在這段路,我跑得頗為吃力!大會仍未有公佈時間,根據自己的紀錄,完成時間:0134:26,因為到終點忘了按停手錶,故跑了15.282公里 
           


             完成賽事了!
   除了完成獎牌外,竟然有薯片一包!


 

 
 
 
 
 

 

29 則留言:

  1. 姨丈話 li 條路都係難跑ge路,難唔到你~叻叻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇吓完成時間就知道呢條賽道確實難到我架!下次跑沙田,希望唔好太熱喇!

      刪除
    2. 預祝嗰日唔好太曬同太熱啦~

      刪除
  2. 年青人你D賽事都好頻密喎,不過你跑得咁輕鬆冇所謂啦,咪當練習囉。
    哈哈乜今次送薯片架?都係送菜芯健康D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對做運動唔係十分積極,所以要以參加比賽嚟廹自己練習囉!往年跑完之後,多數係俾香蕉,朱古力或者益力多等帶糖飲料,以便補充失去嘅糖份,但依家就真係無厘頭,又菜心,又薯片!

      刪除
  3. 飛獵兄、跑道雖有難度、但你又輕鬆跑完、總之跑得開心就好、時間快點慢點無所謂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我跑得都唔輕鬆架!可能年紀大咗,操練少咗,往年跑15公里,我一啲都唔覺得攰,但今年唔知係咪天氣熱咗,跑到最後1公里開始感到吃力!

      刪除
  4. 新娘潭路彎多,開得快係會幾危險的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年輕人不知危險,喜歡喺呢段路飛車,追求剌激,往往樂極生悲!

      刪除
  5. 真係長跑長有呀, 太開心啦.
    跑新路線好過成日跑吐露港.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,所以我今年無報到喺科學園舉辦嘅賽事!不過話 時話,去大尾督比賽對我嚟講真係好隔涉,加上條賽道又辛苦,睇嚟去大尾督比賽,都係一次起,兩次止!

      刪除
    2. 斜路多真係好甘既.

      刪除
    3. 對我呢啲平日無練開斜路嘅跑友嚟講,確實幾甘!

      刪除
  6. 希望天氣凉些,健兒冇咁辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個月13號喺沙田有比賽,我都驚嗰日天氣會熱。

      刪除
  7. 跑步沿途有不同景緻, 有山有湖有海, 充滿朝氣動感, 也頓覺健康與生命可貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條賽道衰在斜路多,除此以外,淡水湖沿途風景好靚,樹木又多,喺度比賽算係唔錯架喇!

      刪除
  8. 跑步最吸引人的地方就係:
    只要看第一張相片就知道了…
    不是嗎?起碼有兩對眼睛Look實嗰一個靚女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講第一張是指開跑時的那張照片

      刪除
    2. 哈哈! 咁都俾你睇到! 所以跟住啲靚女跑,被人影到嘅機會大增!

      刪除
  9. 跑斜路真喺要多D體力,堤壩上完全沒有遮掩,太陽太晒會令人出汗,
    令體力消耗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我來說,熱的天氣比跑斜路還要辛苦!

      刪除
  10. 搞錯呀,送重味精薯片俾跑手都有既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得奇怪送薯片,跑步完畢,始終都係食香蕉好!

      刪除
  11. 我通常都係行多,好少跑囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 運動各適其適,最重要適合自己,步行也能達到運動效果!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...