2016年2月26日 星期五

沉溺


這是一個帶有負面訊息的動詞,沉溺可以說是一種心理行為。例如打機,賭搏,酗酒等等。

年青人沉溺打機,頂多浪費時間,讀書不成;沉溺賭搏,遺害較 大,可以家破人亡,妻離子散,甚至丟掉性命;酗酒也好不了多少,會令到健康轉差,日夜昏倒,不事生產。

在眾多的沉溺行為中,頗具殺傷力的,莫過於沉溺政治。一旦被政治充昏了頭腦,人就會漸漸失去了分析能力。情緒容易被政客的言論所牽動,開始變得偏激,對任何事情,都充滿陰謀論。社會上發生的事,亦愈來愈看不過眼;心中怨氣,愈積愈多!當面對不同政見者,會加以訓斥,覺得對方是非不分,為虎作倀。如果是朋友的話,會即時割蓆;如果是親戚,兄弟姐妹或者父母,也會因此而鬧翻,從此水火不相容。

這類人覺得自己所堅持的,就是民主的精神!所代表的,就是正義!久而久之,會自我膨脹,覺得自己已升華到極高的道德層面,正如部份當權者,感覺自己達到「神」的級數一樣。

政客最懂得的,就是利用巿民對政府的不滿,發表一些嘩眾取寵的言論;而學者則書生論政,現實環境是否可行?不在他們考慮之列!

香港演變到今時今日的局面,除了有個昏庸無能,剛愎自用的政府之外,那些支持或者反對政府的政棍及學者,都功不可沒!事實上,無論何人當政,都會有支持及反對的政客,故此,政府及政客的關係,可以用唇齒相依來形容!從來政客都是為了利益才從政,如果有人認為他們真的為大眾謀幸福,那只是天真及膚淺的想法!
立法會上的議員,只是各司其職,私底下,他們還是有講有笑,用戲子來形容他們,實不為過!


如果大家對他們的表演太過上心的話,我只能用愚不可及來形容。

20 則留言:

  1. Philip 兄,沉溺之後就會沉淪,繼而便是沉痾,最後唔使講梗係沉船喇又或者係跳船!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,唔係個個都有資格跳船架!不過,啲人係咁嗌啫,條船有排都未沉!

      刪除
  2. 呢的戲子我唔想睇!

    回覆刪除
  3. 我今日唔頂撞你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺得會有頂撞,除非你覺得香港真係有為巿民謀幸福嘅政客喇!

      刪除
    2. 我就好敬佩馮敬恩同學喇,重有好多肯發聲嘅市民。香港就係有呢種人所以我仍然自豪同安慰!君子之心超日月,冒自身安危而舆為政不仁者對抗,先社會之憂而憂,唔係嗰D一般生長响偉大祖國嘅人理解到嘅!

      刪除
    3. 馮敬恩係公眾人物,有支持及反對者是正常不過!我也有敬重的人物,就是 One Child, One teacher, One book and One pen 的馬拉拉!

      刪除
  4. Meimei都係關注返英國會否脱歐把啦,否則又會予人外部勢力入侵香港事務嘞嘿嘿~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以目前形勢嚟講,英國脫歐似乎係主流意見!我諗難民問題會拖跨英國經濟!

      刪除
    2. 嘿嘿!我是香港人,唐人,華夏子孫, 就是沒姓黨!...英國會否脫歐,相信要看她可否獨善其身Lu!

      刪除
    3. 果然女中豪傑!佩服!佩服!大家都想做俠客,但長貧難顧,當年英國享港人之慨,將香港成為第一難越南船民收容港,錢就用咗,但國際難民公署欠港人條數,睇怕都係無得還架喇!依家針到肉,梗係知痛喇!

      刪除
    4. 香港人不嬲都大方㗎啦,由六七十年代寄油寄米接濟親戚,華東水災,四川地震...希望工程,留守兒童...,都顯示出香港人對社會關心嘅意識!如果政府將百億計幫助非洲發展嘅錢,用來改變人民教育質素就好喇!

      刪除
    5. 我覺得係英國慷香港人之慨,如果全港巿民投票,一定放棄做第一收容港!

      刪除
  5. 談論政事與宗教,從來都是容易讓人結怨的話題。互相表達看法無不可,但會不會去到訓斥或從此不往來,就是考驗雙方的說話技巧與情緒管理的時候。(我會強調是雙方,不是單方)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,政治與宗教呢類超敏感話題,睇法各走極端.好像我的寫字樓都分成兩派,遇有特大事故,大家便拗個面紅耳熱,非常無謂!至於你所講的說話技巧與情緒管理,不是人人都可以控制得宜!

      刪除
    2. 政治同宗教一樣, 個個當自己係救世主代言人.

      刪除
  6. 同自己改個名叫民主, 就當自己真係民主, 叫暴力做勇武, 只有咁先有民主, 真係白痴, 佔中而家有乜成績? 除左分裂香港人之外.

    有個議員話, 當年反23條立法, 上街市民有冇用到武力, 只係遊行, 冇幪面, 就已經達到目的. 而家係乜情況?

    黃藍兩班, 都有好有唔好, 只係D人慣性中意玩對立, 鬥爭, 好似文革咁.

    回覆刪除
  7. 潮流興歪理當真理!不過,最重要的還是有人相信!好勇鬥狠,係人頪天性,預咗今年政治都會係擾擾攘攘,垃圾局仍舊係垃圾局!

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...