2016年2月28日 星期日

傳愛同心慈善跑2016公守法(28-2-2016)






今天比賽是跑8公里,由於我從未在欣澳比賽過,故此報名參賽。今天天朗氣清,氣溫介乎1420度,十分適宜比賽。我在8 10分偕同跑友傑仔抵達欣澳站。沿岸景色不錯,我在附近拍了些照片。





                    

                          



看了很久,才發覺對岸就是屯門公路。





 



9時正式開跑,45分左右完成賽事。

 








賽道平坦,沒有難度。賽後有獎牌一個,亦有香蕉蒸餾水提供,是次安排算不錯了!






今天賽事的跑衣





28 則留言:

  1. 欣澳空氣好,跑步都爽的嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次跑呢段路,所以有新鮮感,當然夠爽喇!^^

      刪除
  2. 香港應多D新跑線啦, 成日科學園好悶.
    呢個幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天科學園都有賽事,正如你所講,該段路我跑到好悶,所以報呢個賽事。報名費200元,算貴,不過部份做善事,都無所謂喇!

      刪除
  3. 嘻嘻~PHILIP:貴BLOG連續幾篇都想大家說說,可惜沉溺在~無事忙~幸好上天/性格下可以醒下,其實沉溺=沉迷=~痴~只不是說話方式,其實人性很易~痴痴去做/等/想,HK人近年痴上政治,最可惜是年青人,唉~好似書老板集體不在HK,除了HK人痴痴去想外連聯國都痴理,其實從小就不老師話MAGGIE都會知~時代不同,肥仔恩亞爺時代咩!!肥仔恩老豆都不會做啦,肥仔恩快變肥佬恩了.哈哈~中共~比韓共???

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!無事忙係最好多人嘅通病!任憑你點叻,從政係講經驗, 好似肥仔恩,處理政治毫無經驗,我睇佢遲早將阿爺同老豆留低嘅江山敗清光!

      刪除
    2. PHILIP~商/職/政場,場場一樣,講利/命啦,人腦到底叻不叻,近年我都經常搗不清,估不到那幾個書老板可以令人腦去想到千奇百怪

      刪除
    3. 至於書店老闆,我就唔相信會自願潛返內地拹助調查咯!

      刪除
  4. 來了US最大遺憾是港式英語,不過自我安慰是只要不痴,我肯講人肯聽一樣可妣,只要自己不痴,多少可以看對方痴什麼
    最近HK人又去繁/簡體字&普通話,其實都是痴自己一切,10多年前MAGGIE在商務取了一本免費書仔,用了幾分鐘去了解部X,再去了解簡體由來很快就明白,不如一句~先學繁體自學簡體,總之任何事一痴就~走火入魔~了

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺香港,已經習慣咗吵吵吵鬧鬧,太靜反而有啲唔慣!依家乜都興港式,好似茶餐廳等等,都加港式兩個字, 故此,港式未必代表唔好!不過就英語 除外!

      刪除
  5. PHILIP呀,大家年紀都差不多,好彩體力有限,HK山又多,如果痴上~跑~都好傷身,好彩您不痴跑就越跑越健身
    唉,命該如此,大年初一身體收到上天2個禮,慶幸自己近年來警覺自己盡量少痴,欣然接受上天~溫馨提示~更加善用~智慧~去了解/分析專業人士意見,用中莘文化去處理提示,感謝囝囝尊重媽媽思維&囡囡親切關懷,囝囡包容表弟文化,最後希望人類少些痴去珍惜~眼前緣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做乜都欠缺恆心,所以一定唔會痴上!上天俾個禮你?係咪中咗六合彩呀?

      刪除
    2. 欠缺恆心最大好處~肯定痴極有限~哈哈,PHILIP,中咗六合彩都未必好,近年有2位朋友發到上市/養馬,我就覺得都幾....總之發...也不...,好彩自己無份,唉,眼見至愛HK親朋好友,90%都是~老豆賺錢仔享福~
      哈哈MAGGIE今年個~彩~是刀彩,起碼2刀以上,約1吋長,分分鐘稍後多一刀,總之耍剿到為止,這單完了再一單,甲狀腺功能從來都正常,唯獨中間有一串提子,柆粒晶瑩,西醫曾一刀了事,MAGGIE和中醫概念一樣,WORK??要去割,割了就不生嗎?奇怪都多年了,吓,就在不夠一年,變了提子乾外,不記得左定加了一點,西醫是2個科說不相連,可能女人神經貿罷......唉,到時就用中醫.......西醫智慧去了解,不過年紀都差不多了,....下,快幾年,慢就20年以上都算XX啦就一世,今世對這個塵世就合格,來生更加不求,只望比今世更有智慧

      刪除
    3. 錢財雖然重要,但相比健康的身體,大家情願要後者!喺度祝你今年身體健健康康,快快樂樂!

      刪除
  6. 欣澳沿途景色不錯,賽道!又平坦,跑都跑得輕鬆啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kaka,你有無開始玩跑步呀?呢段路好好跑架,有機會試吓喇!

      刪除
  7. 空氣清新,跑起步都精神D啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 周日天氣非常好!你講得啱,跑起上嚟都精神啲!

      刪除
  8. 這欣澳是否在大嶼山?風景與環境很不錯呀,想平日嚟行下都好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!嗰朝我見到唔少聯群結隊嘅單車發燒友,但條單車徑係咪可以直達東涌呢?我就唔係好清楚!

      刪除
  9. 飛獵兄、這趟賽跑遇上好天氣、是好兆頭。繼續努力!加油!

    回覆刪除
  10. 跑8公里咁短,你咪不能盡興囉?
    未去過欣澳,搵日得閒去行下都好喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑8公里要全程拼搏,平均5分30秒一公里,對我呢啲操練少嘅跑友嚟講都辛苦架!去欣澳好方便,有時間去行吓都唔錯!

      刪除
  11. 你飛毛腿就梗係咁快啦,俾我跑,睇怕至少個少鐘啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日元老組(即60歲及以上的長者)嘅成績公佈咗,跑冠亞季軍的三位長者,都係喺30分鐘內完成8公里,佢哋真係名符其實嘅飛毛腿喇!

      刪除
  12. Philip,你跑跑埋埋得返黎果D奬牌OR紀念品,家中有冇搵格櫃擺放好得閒回味下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完成賽事嘅時間好一般,所以都無乜味可以回!除咗往年21公里街馬,自己可以在2小時內完成,叫做可以回味一下,其他賽事則乏善足陳!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...