2016年2月2日 星期二

猴年大吉


急景殘年,轉眼間又到年二十四,今年沒有年三十,只有年二十九。童年時,在這段時間己經開始感受到過年的歡樂氣氛,祖母開始炸油角,炸煎堆及製年糕。父親則買炮竹作團年及開年用,母親預備賀年糖果,我和大哥細佬則負責清潔,貼揮春及對聯,各有各忙。
 
新年還未到,我已經感受到熱鬧的氣氛!隨著年歲添加,以及環境的變遷,那種感覺,現己盪然無存!

 
今年是猴年,亦是我的生肖十二,二十四,三十六,四十八……時間怱怱,屈指一算,原來我在年底將會六十歲了!還可以渡過多少個猴年?我不知道,亦不想揣測!
好了!閒話少說,在此祝各位好友猴年進步!身體健康!萬事如意!大吉大利!
 

 


 

38 則留言:

  1. 童年時的年關真不易過,因兄弟姊妹眾多,父母要為我們各置一套新衣服,想想以父親一份微薄收入…那能應付得了嗎?
    但我仍是最喜歡過年,哈哈,有利是,有好東西吃,而且還有錢賭呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個時無你咁識諗,剩係知道有利是豆,有好野食,所以剛過完一個新年,立即期望下一個新年快啲來臨!

      刪除
  2. 不到花甲不慶壽,今年搞個壽宴啦不如

    回覆刪除
    回覆
    1. 好!年尾登陸一定要搞搞新意思擦番餐,還要指定食花甲!

      刪除
  3. 你睇樣真係唔似60喎, 我估最多53咋.

    回覆刪除
  4. 恭喜登陸,到時擺多幾十圍,記得請埋我啵!

    回覆刪除
  5. 其實Philip常做運動長跑,「身體機能」(唔係好記得個專有名詞)分分鐘年輕過六十,好過不少「未過氣的年青人」都未定。

    今年會不會回鄉過年?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估比上不足,比下有餘喇!但開始衰退是不爭的事實.我相信勤做運動會將衰退程度減慢.

      我明天回鄉,所以在此向你拜過早年!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 我祝你猴年繼續做個身壯力健的快活過氣年青人﹗ ^_^

      刪除
  6. 恭喜 Philip 進入花甲之年, 很快便可享受悠閒,多彩多姿的退休生活!
    近年香港都沒有一點過春節的氣氛,很懷念 60、70 年代那種過年的熱鬧、歡樂氣氛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝威哥!聽到花甲二字,一則以喜,因為有機會去到六十;一則以悲,因為我已經浪費了六十年光景,仍一事無成!

      刪除
  7. uncle有年輕的心,60歲都好年輕啫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!咁我咪即係老頑童?

      刪除
    2. 老頑意周伯通?好得人鍾意GAR ^^

      刪除
    3. 好野喎!原來你都識周伯通!

      刪除
  8. 童年時過年的氣氛真係好熱鬧,現在好懷念那時的光陰呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 農曆年的氣氛及重視程度,逐年褪色,相比之下,大家都會懷念昔日那氣氛濃厚的新年!

      刪除
  9. 飛獵兄、來年是猴年、馬騮頑皮係天性、但卻有獻桃之兆。即係話亂中有貢獻。祝願大家都收到新鮮甜美嘅果實啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,祝猴年快樂,心想事成!盡嘗天下美菓!

      刪除
  10. 以前過年,隨處聞到炆冬菇香味,現在人人出街食,或者買盤菜,想索下陣味都難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家啲年青人家庭好少喺屋企煲一煲靚湯,或者想煲都唔識煲,所以你想索吓陣除,真係幾難架!

      刪除
  11. 嘩!回鄉過年大派利事,名符其實做財神!😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 樂而忘返?😎

      刪除
    2. 哈哈!不是樂而忘返,而是太多應酬,無事忙!原來我最得閒嘅時候,就係上班的時候!

      刪除
    3. 今次你日食夜食,肯定打爛哂個齋砵啦!返到嚟飲多幾碗蔘茶,顧住個身子先唔好跑咁快喎~

      刪除
    4. 查實無打爛齋砵,因為我平日食野都無乜節制。初三朝早練跑,結果連14公里都要行咗一兩次,身體狀況,真係一年不如一年!

      刪除
  12. PHILIP~新一年希望大家一切~心想事成~事事~隨心隨意~~樂於~隨緣隨福~~

    回覆刪除
    回覆
    1. MAGGIE, 祝你年年開心,健康快樂,心想事成!

      刪除
  13. 祝年青人身體健康, 越跑越有勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海怪,我祝你身體健康,步步高升!

      刪除
  14. 祝闔府新年快樂!萬事如意!心想事成!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 軒姐,祝你來年創多啲新菜式,府上各人身體健康,萬事如意!

      刪除
  15. PHILIP: 恭喜發財!猴年行大運!!
    祝PHILIP 身壯力健!萬事亨通!福星高照!事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ka ka, 祝你身體健康,幸福愉快,步步高升!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...