2022年2月23日 星期三

腦幹思維




往年頭,當疫情進入第二階段時政府有鑑疫情惡化,對醫療體制造成壓力故鼓勵巿民接種疫苗公僕是政府僱員,故政府希望公務員能以身作側以起示範作用

 

但小部份同事卻諸多藉口以身體未必能夠承受疫苗為由拒絕上層要求情願定期做病毒測試

 

應對仍有少數公僕不肯就範政府將要求進一步收緊由無需付費到自掏腰包由工作期間往測試到工餘時間做測試而准予遞交測試報告的時間進一步縮減由二星期減到三天

 

明言沒有接種疫苗及不作檢測的公務員一概不能上班若違反指令會被中止合約或勒提早退休在這刻」的指令下所有死硬派在不情願下被廹接種了第一劑疫苗

 

還記得當時有位年青同事理直氣壯地表示,若接種疫苗後出事政府是不是承諾照顧他的年幼女兒

 

上司回應說若不接種疫苗會增加染上病毒的風險。若他一旦染上又有誰照顧女兒他說自己染上,心甘命抵但政府指令卻損害他的自由

 

所謂「好嘅唔靈醜嘅靈」昨天他透過手機群組通知上司因身體不適在病毒檢測中呈陽性現正隔離中不能上班

 

我想起這位同事自暴亂後堅持唔搭「黨鐵」曾因此遲到而遭上司警告。以此推斷他不接種疫苗的主因未必跟身體健康狀況有關,而是跟「腦幹思維」有關。

17 則留言:

  1. 其實這類公務員(傳聞約有千人)限期在2月16日,唔知炒咗未?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會炒,但程序需時,若有假的話,現在可能放緊假。

      刪除
  2. 難得有人咁堅持, 我公司都有, 我都佩服佢地既. 有D舊年年底辭左工.
    好多怕死, 排大隊打針. 辭左工既, 唔知點搵工唔駛打針.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲人英雄感作瑞,自我感覺良好,遲早後悔,私人公司未必俾得咁高人工。而呢類搞事者,私人公司應唔會請。

      刪除
  3. 果D成世人都未捱過既,覺得型就要型到底,唔會逆轉思維既。以前成日講咩批判性思考既人,呢兩年通通都自打嘴巴,冇逆向思考過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年前暴動,相信太子站死咗幾十甚過千人的,竟大有人在,還包括政府高官,可見依家啲人,講乜思維?實則就係無腦!

      刪除
    2. 爸爸都仲有朋友堅持唔打針,話要去到逼不得意先會打喎,又係一個拜太子站既傻佬。

      刪除
    3. 思想頑固大有人在,將健康當賭注十分愚蠢。

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 我相信在香港這類人不少,在我認識的人之中已經有幾個,他們受到荼毒,大腦閉塞,凡事只會盲目對著幹,不會理性思考,有些甚至說「不能讓林鄭得逞」,所以不打針,對於這類人我早已放棄向他們解釋,只對他們的歪理報以輕蔑的一笑而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對!我以前聽到類似話題,都會解釋一番,依家就選擇唔出聲,慳番啖氣暖下肚好過。

      刪除
  6. 其實都唔係「好嘅唔靈醜嘅靈」,係好正常,不打預防針,一定係好易中招。
    但為反對而反對的仍大有人在,認為打三針四針都一樣會中招,啋佢都傻!
    對於這些人我只會一笑至之,仲有祝佢好運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 反對種疫苗的人,有自己的理論,但那些所謂理論,大都是來自一些沒有專業知識的網紅。而專家的意見,反被他們嘲笑。所以你說得對,只有祝佢好哋好運。

      刪除
  7. 我公司算係咁喇,自費檢測有津貼,唔使返都出7成糧出到4月20號。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我公司三TEAM制,即係有一批人返一日,有兩批人返兩日,我雖然係日日返,都唔會怨既,亦不羡慕d唔返工既,始終都係想一切運作正常唧。

      刪除
    2. 狂小子,你老闆算係模範僱主,我知道有啲公司剩機縮減人手。

      刪除
    3. May,你好豁達,置公司運作暢順為大前題。我部門因工作性質,未能公平分配上班日子,有部份返多少少的同事,就因此不時與老闆計較。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...