2022年3月1日 星期二

口罩跑步


 

由於疫情嚴峻,奉政府勸諭,要再次居家避疫。我除了外出購物外,大部份時間留在家中。往年進入第二波疫情後,我已準備好解悶三寳,令時間較易渡過。解悶三寳是啞鈴,收腹機及沙包。這三寳既可消磿時間,又可鍛練身體。


 

由於疫情未見緩和,政府宣布,由本月二十四號開始,外出運動也需配戴口罩。我相信對跑步愛好者會有影響,因吸入的氧氣會被口罩阻擋而減少。

 

我在二十五號那天,首次戴上口罩練跑。我預期會較平日沒戴口罩時辛苦,故將路程縮減,由平日的十五公里,改為十三公里。這條練習路徑,有二公里斜路及需橫跨一條高架天橋,但要環繞兩週,才夠十三公里。

 

最初的一公里平路,跟沒戴口罩跑沒有兩樣。到上斜時,只要放慢一點,也不算什麼。在完成十三公里後,我感覺沒有預期中辛苦。

 

總括來說,若天氣涼只要將自己平日的練習步速減慢,就算戴上口罩跑步,影響不會太大。

 

 



18 則留言:

  1. 厲害呀嗄,叫我行五公里都死啦,仲要跑喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲都唔厲害,若你平日有練開,你都可以戴口罩跑步架。

      刪除
  2. 年青人,仲未過氣噃,仍有相當魄力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 和平兄言重,我相對已沒當年的衝勁,當年參加比賽,很著緊自己締造的時間,但現時只以完成賽事為目標。

      刪除
  3. 看來年青人仲好年青,戴住口罩跑步都冇問題,身心都好康健。
    恭喜你 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是比上不足,比下有餘吧。我相信對跑開步的朋友來說,戴口罩操練絕不是問題。

      刪除
  4. 「過氣年青人」要換名牌了!你的三寶強身健體,持之以恆帶口罩跑步都冇問題了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!可能改成「耆英年青人」貼切啲喎!我相信戴口罩跑步,更能增加心肺功能。

      刪除
  5. 強人呀, 我戴口罩跑百幾呎已經頂唔順.
    你屋企真係成個gym咁, 幾時買個木人樁練詠春呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲都唔強,你未認真試過啫,我估你都得架,只要跑慢啲同距離短啲就可以。打木人樁要識先至得架,我無學過功夫,唔識打。

      刪除
    2. 屋企係咪有個留聲機?

      刪除
    3. 嘩,你都好眼利喎!佢係仿製品,可播 CD 同 MP3 歌。

      刪除
  6. 年青人勁呀!屋企成套設備。
    疫情之下我的運動只剩下每日的走路,但最近我少咗出街。
    只能在電視機前做無形跑步機,每次跑步30分鐘,分兩次就可以完成了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係好少野啫,事實上運動唔需要太多不同器械,而最重要的是恆心。正如你在家中模擬跑步,若能持之以恆,一樣可以達到運動的效果。

      刪除
  7. 而家呢段時間更加要操fit個身體。👏🏻💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!防疫重要,健康身體同樣重要。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我都有些少感覺,手臂肌肉確實厚了少少。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...