2014年7月23日 星期三

政治捐獻

東方報業集團昨日引述一批機密檔案披露,壹傳媒集團主席黎智英曾先後捐款給民主派成員,當然少不了民主鬥士李大狀及香港良心陳方安心喇,但想不到連長毛都榜上有名!
事實上,黎智英捐款資助泛民並不是新聞,但當被記者問及這件事時,他卻支吾以對!我很奇怪,為什麼黎先生不大大方方的回答:我支持民主,所以捐錢支助對民主有貢獻的組織或團體!
另一方面,受到資助的議員,又不敢正面回答,陳方安生反責是抹黑」「批鬥白色恐怖。她收捐款推動民主,是理所當然的事,為何竟說成抹黑及白色恐怖呢?我之前覺得泛民雖然一盤散沙,但畢竟是正義之師,所以對泛民的感覺不致太差,但經過這次事件之後,我有點懷疑,假如捐款及收款,乃堂堂正正的為了推動香港民主進程的事,為何雙方面都閃閃縮縮呢?北京周不時聲稱的外國勢力干預,難道是真的!那些捐款真的是來自外國的敵對勢力?

17 則留言:

  1. 毛孟靜剛剛在電視新聞否認接收喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家重離奇,涂僅生同毛孟靜都否認有收過肥佬黎啲捐款!

      刪除
    2. 鬼唔望好似蘋果新聞咁, 唧牙膏, 逐D逐D唧D醜聞出黎.

      刪除
    3. 我估呢啲唧牙膏爆式爆料,呢次會喺東方日報出現!

      刪除
  2. 其實,肥佬黎唔捐錢俾民主派,而捐錢俾建制派先係新聞嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,幾間傳媒同電視台都幾「齊心」下。

      刪除
    2. 其實好多人都知色佬黎捐錢俾泛民架喇!佢亦唔需要否認,依家就俾咗個機會班擦鞋仔議員攪大呢件事!跟住愛乜之聲又有機會抗議做搔! 睇嚟班泛民都係唔成氣候!

      刪除
  3. 我都相信有「外國勢力干預」,美國佬總是不想中國強&富起來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信美國不想任何國家強大,包括中國! 因為任何國家強大,都會削弱美國在全球的利益!

      刪除
  4. 唔記得嗰句話點講,意思係又鹹濕但又要做正人君子,咁點得㗎,娼婦立貞潔牌坊?
    內裡肯定有揭不開的隱事........
    但點解會爆到出來,單單某人就收了600萬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信係有問題, 否則黎生及受助的泛民無需支吾以對! 呢次又俾班建制派議員一個大好機會將事件攪大!陳太的答覆令人失望,她解釋得含含糊糊,反指控是抹黑,她的言論,跟陳鑑林被踢爆龍獅會賬目混亂時,那種寃屈表現,有何分別?

      刪除
  5. 成單野莫名其妙.....如果我係肥佬黎:都係娛樂費啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非捐獻真係有問題,否則唔需要支吾其詞!

      刪除
  6. 若要人不知, 除非已莫為.
    點解陳方安生會比李柱銘多咁多?
    點解會以個人名義比錢? 尤其陳日君, 神職人員唔係第一次以私人名義收錢.
    照計比人屈收錢會好嬲, 告人誹謗, 點解毛孟靜會咪咪咀笑住咁答, 尋晚記者訪問又眼神閃縮?
    以前兇神惡煞既長毛, 劉慧卿, 毛孟靜而家反而好溫和.
    好多點解, 好睇過電視劇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都幾心水清,連長毛變得突然溫和都感覺得到! 東方日報就乘機抽水,狂炳肥佬黎呢個生意競爭死敵! 總而言之,無論你用乜借口攪政治,包括爭取民主等等,都係無個好人!

      刪除
  7. 香港而家蛇鼠一窩, 立立亂. 邊個最開心?
    美國, 台灣, 上海, 北京? 個個食花生.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估北京最開心,睇住你哋呢班民主派搞到一鑊泡!或者好似民主婆婆所講,係北京抹黑同打壓,但話返轉頭,鬼叫你俾咁多痛腳人家揸咩!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...