2014年9月8日 星期一

泰基杯10K


泰基杯安排在九月七日,在有魔鬼賽道之稱的北潭涌舉行.單單聽到魔鬼賽道這四個字,我已經有種躍躍欲試的衝動!再看看昨天的天氣預測,2733,天晴,間中密雲,這個溫度,對我來說,比魔鬼賽道還要魔鬼!


我早上5時起床,直赴北潭涌,但比賽地點離我家頗為轉接,我首先乘西鐵往紅磡,由紅磡轉乘東鐵往大學站,再轉巴士往馬鞍山,然後由馬鞍山往西貢麥邊,再由麥邊乘車往北潭涌,怪不得開跑時間安排在上午九時正,太早的話,恐怕住在較遠的跑友未必能夠準時到達!

我早上445分己起床,在大學站會合跑友陳先生及另一位跑友,齊齊往比賽地點.


大會在起跑前公佈,氣溫31,由於天氣炎熱,勸喻跑手要喝多點水!

 




起跑沒多久,就開始上大斜路,大約2公里左右,跟著沿途有大大小小不一的斜路,在炎熱氣溫下,體能消耗極大,我總算沒有停下來,一路堅持跑到主霸位置,幸好大部份時間有雲層遮蓋陽光,否則我不可能用33分鐘完成頭5公里.

但到回程時,手持的水喝乾了,幸好到了水站,加了水繼續回程,但身體的散熱很慢,我感到愈跑愈熱,雖然雙腿仍有力,但我恐怕有機會中暑,故此不勉強自己,約莫步行了1公里左右的斜路,然後慢跑回終點.完成時間,破了我以往跑十公里的最差紀錄.......1小時10! ><





                                        
                                          跑完之後, 衫褲盡濕, 露點也顧不了!


有其中三位跑友好勁,分別在他/她的年齡組別獲取獎項!







31 則留言:

  1. 太熱天氣下跑,愈跑愈熱,體能一定消耗大,分分鐘可能會中暑桇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有啲驚,所以唔敢搏到咁盡!

      刪除
  2. 天氣酷熱,真係對跑手一大考驗。

    中秋節快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱跑得特辛苦,加上這段路太斜,尤其艱辛!中秋節快樂!

      刪除
  3. 今次有多少人參加呢?又有沒有人中途退跑?
    Philip 兄,大熱天跑,係好辛苦,但開頭五公里的速度又真的很快呀!
    同時看到你們個個都雄糾糾,散熱最有效就是露點,而且也是肌肉美的展現…
    我好怕熱,如果我去跑,相信全程我都會係無上裝呢,不知大會批不批准?哈哈…哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不清楚參加人數,但有千多人吧!聽講有三十多人棄權.我都不理那麼多了,跑到一半,連衫也脫掉!我見到有些健兒,一開跑已經將號碼布綁在褲上,赤著上身起跑.大會沒有規定,但一定要有號碼布! 中秋節快樂!

      刪除
  4. 跑步運動不是人人可勝任,得獎與否都恭喜。祝佳節歡欣愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!在這嚴熱天氣下作賽,我作為一種對身體的鍛鍊故此成綪差己經預咗!

      刪除
  5. 只係可能你今個月食多咗月餅啫(憑相斷估),下次應該跑得冇咁辛苦㗎啦!(閃~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 也不是的,因為實在太辛苦了!下次十一月二十二日的賽事,應該舒服得多了!

      刪除
  6. 其實你有一直喝水,是不會中暑,若手中仍有其他水,可以淋濕個頭,一樣可以幫助散熱的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!俾我找個藉口行番一公里都唔得? 反映我的操練不夠克苦!

      刪除
  7. 年紀越來越大,要保持到健康已經唔容易,破唔破到紀錄已經唔係咁重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺咁嘅天氣下作賽,過一粒鐘完成,我預咗架喇!

      刪除
  8. 北潭涌係零舍熱架,印象中呢段路係少樹蔭,真係好攞命。我平時行山,都係頭四十分鐘左右猛出汗,成身濕晒,之後就會停止流汗,件衫就開始慢慢乾。幸好我多數行兩小時之內的路線,否則件衫乾透,個人又唔出汗去散熱,就有可能中暑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條賽道,樹蔭較少,相比之下,新娘潭的賽道比北潭涌好得多!件衫因出汗而濕,濕完又乾,如果身體唔好的話,分分鐘瀨野!

      刪除
  9. 我話baba知,你跑ge賽道,佢讚你好勇呀!

    回覆刪除
  10. 真係勁, 咁熱, 你叫我去行都唔制, 你竟仲可以跑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當作測驗體能嘅一種方式,因為我從來無去驗身,聽講喺咁嘅環境之下完成賽事,身體應沒有多大毛病!

      刪除
  11. 飛擸兄果然係跑得之人、呢排熱到人都癲、你竟然破紀錄完成賽事。認真佩服之至呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係破咗自己最差紀錄! ><

      刪除
    2. 飛擸兄、你係得嘅、繼續努力呀!

      刪除
  12. 基哥你好勁!!食得晒已好叻啦.呢條路我跑過2次,投降了,

    你有參加跑會?下次有比賽約埋呀,我好耐好耐無參加比賽啦,除了渣馬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呆兄,你真厚德,我跑得咁渣,你都話叻!我未有入會,不過認識部份跑會朋友!所以明天我要像你一樣“犯賤”準時上網報渣打半馬!...........我啲跑會朋友,老早已經透過跑會報晒名,所以入跑會,保証一定可以報到名!

      刪除
  13. 報唔報到馬拉松?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰朝6點半開電腦,一到7點就 立即登入,已經排第超 過一萬,約莫1萬2千左右,終於等到7時45分成功報名!你有沒有報名?

      刪除
    2. 報唔到,惟有等下一年啦!

      刪除
    3. 依家愈嚟愈難報!我都唔明,全馬咁難跑,聽講一開始報名已經差唔多滿額!我兩個同事年年跑開,但今年雙雙報唔到!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...