2014年9月21日 星期日

意外



意外,有些可以避免,但亦有一些是不能逃避的.例如交通意外或者高空擲物等等,我們不能夠預防,假如不幸遇上,唯有嘆一聲運氣唔好!


我在周六遇到的意外,屬於可以防止的一類,但自己卻掉以輕心,可以說咎由自取!


回想往年用木梯爬上屋頂,移正電視天線之後,在落地的時候.木梯其中三截踏腳,因潮濕發霉而折斷,我的左腳直蹬在地面上,結果有兩天連站立也不能,連隨後周日的15K比賽,也幾乎因傷患而退出!


痛定思痛,我有一年時間也不敢再上屋頂調校電視天視了.但人總是善忘的,日前颱風海鷗從外圍略過香港時,將電視天視吹歪了,我再次用一張較新的木梯往屋頂移正天線,我在用之前已經檢查清楚,確保那張木梯沒有問題.


移正天線後,在返回地面時,其中最頂的木條不勝負荷,應聲折斷,我連人帶梯直墮地上,因為失去平衡,我的頭撼在地上,右邊肋骨在墮下時被木梯刮傷,幸好木梯不是在中間折斷,否則有機會插斷肋骨!我跌在地面上時,只覺滿天星斗,頭部隠隠作痛,左手按著右邊肋骨,只覺得十分痛楚!


因為不知道傷勢如何,我有少少擔心! 過了幾分鐘後,我才能夠蹣跚地坐在地上.檢查過後,大陣沒有嚴重受傷,可以站起來,頭也沒有流血,算是不幸中之大幸!


我現在除了深呼吸,右邊肋骨感到痛楚;行路的時候,左邊臀部有腫痛;在地上拾東西時有困難,睡覺時不能壓著右胸,要平攤在床上;到起床時用右手撐著床邊,有少少痛之外,基本上,我的情況跟未受傷前沒有分別!

我之後回顧,為何兩次都係上屋頂無事,但落返地面上就出事呢?

我終於找到答案,因為木梯少於二米,而屋頂的高度有成三米,我每次上去的時候,都要用雙手將身體撐起,才可以爬上屋頂,但落下來的時候,我背著張梯,用雙手再次撐起身體,然後用雙腳摸索梯子的位置,當感覺到梯子的位置時,我便將整個身的重量放在梯的上面,結果加上下來的少少衡力,梯子的橫木不勝負荷,驟然折斷導致意外!



33 則留言:

  1. 好心你換過把鋁梯啦~)))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 買埋D發水木梯.工具冇定期檢查.屋企冇藥箱跌打酒.開工前又唔拜老班師傅.連一百蚊睇政府都慳返,冇跌爆都比人鬧爆啦!!…係喇,你用膠水黐返好張木梯未?

      刪除
    2. 我好想換架喇!但咁長嘅鋁梯要訂定造!呢把梯唔係我買架,係以前裝修師傅留低嘅!我諗再用木梯就諗聖經都無用!我用碘酒搽咗患處,但唔係好掂當,周身骨痛,今日返工要睇醫生!

      刪除
  2. 你同木梯相尅,結果你被佢尅住,你以為不要用木梯之餘,記得唔好攪天線啦!兩者都被尅!!!
    快去揾醫生檢查吓好的喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!都喺揾醫生檢查吓好的呀!

      刪除
    2. "我的頭撼在地上, & 基本上,我的情況跟未受傷前沒有分別!"
      ...btw..唔好自己做無牌醫生呀!check check 個頭好D!

      刪除
    3. 火姐,怕且我今日都要睇睇醫生先至得架喇!呢兩日好似周身骨痛,而右邊肋骨愈嚟愈痛!

      刪除
    4. KaKa, 謝謝關心!我都知道架喇,但我成世人最怕就係睇醫生! 不過今日都要去檢查一下先至得,因為肋骨部位好似痛多咗!

      刪除
  3. 你都好傷喎,跌到咁瘀又撼親個頭,一定要去醫院檢查下,睇急症啦,即時同你照片即時有結果,吾好怕麻煩等幾個鐘,過後先知有事仲麻煩呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始時感到無乜大問題 ,但呢兩日連行路右邊肋骨都痛!你說得對,檢查穩陣啲,我已經卜咗睇醫生!

      刪除
  4. 哇,都好傷喎!做呢D動作要搵人幫手睇住,萬一有事都有人打999. 不過講就咁講,我自己校天線仲牙煙,隨時會跌落街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始覺得好濕碎,諗住抖一兩日乜事都無,點知進展唔係咁理想!真係年紀大喇,唔同以前後生,老虎都打得死!我上去整都好牙煙架,因為張梯得二米,而間屋高度三米,我要用雙手支撐住身體先至上到去,所以落返嚟嘅時候,我用雙手支撐住身體,背住木梯,用腳嚟感覺張梯嘅位置,然後將身體降下,都好講手力同腰力!你講得啱,我跌咗喺地上嘅時候,如果撞暈咗,咁就係咁大!試過呢次,我以後都唔敢自己一個去攪條天線!你都係要小心,因為跌一跌都幾傷!

      刪除
    2. 哇,表演雜技咩?今次有冇上實鏍絲?咁以後就冇咁易吹歪,唔駛再博命啦。

      刪除
    3. 我唔係好明,啲鏍絲上得好實,但俾啲風吹吹下又會歪咗! 唉!始終嗰句,當死唔需病!

      刪除
  5. 你呀~要小心呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,其實用咩梯都要小心,鋁梯輕身,都要有個人響度扶住!…醫生点講?有冇照X光?

      刪除
    2. Kitkit:知道了!
      CKK:最斃當時無諗到會有意外出現,諗住呢啲手板眼見功夫,好濕碎啫!點知會攪成咁!今日睇醫生,佢話經過咗兩日,無頭暈又無嘔,應該無乜事!(我都知喇!)佢話咁跌法,如果個頭落地先,會可大可小!(又係癈話)最期待佢講嘅說話,好似俾日你休息等,佢又無講,剩係問我要唔要止痛葯同喜療妥,我話止痛葯就唔要,喜療妥就 多多無拘!佢跟住寫咗張紙俾我去照X光,佢話三星期後收唔到佢嘅電話,即係表示無事!

      刪除
    3. 咁你而家使唔使包住在鏡頭後,受傷嘅重要部份,個頭返工==!

      刪除
    4. 醫生俾咗支喜療妥我,就係咁多,佢話每日搽三次,唔駛包住傷口!

      刪除
  6. 深呼吸痛,真係去睇下醫生買個安心好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家最麻煩就係深呼吸時肋骨部份疼痛,你講得啱,睇下醫生得個安心!

      刪除
  7. 哇, 睇到都驚呀.
    一米以上既高度跌落黎已經可以死得人, 真係要小心小心呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果失去平衡咁跌,真係可大可小,好彩我跌落地時盡量將頭拗起,雖然都撞落地面上,但起碼無咁傷!

      刪除
    2. 我炒車都撞到肋骨, 大聲笑同咳都會痛, 過一排冇事lu.

      刪除
    3. 你講得好啱,所以我叫啲同事唔好引我笑,因為笑親肋骨部位都會痛!咁你過咗幾耐先至復原呀?

      刪除
    4. 個零月度啦.

      刪除
  8. 喂喂、飛擸兄、從圖片看來、你應該立即睇醫生兼照X光架!點解仲揼咁耐呀!早啲醫、早啲好吖嘛!不過你都算好嘢架喇、起碼找出意外嘅原因。不過還是嗰句、嗱嗱聲睇醫生啦!好嗎?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄! 唔鐘意睇醫生係我壞習慣之一,受傷完之後,我喺屋企坐咗有兩個鐘,無頭暈又無嘔,只係肋骨及臀部腫痛,故此我相信只係皮外傷,就算睇西醫都無多大作用!我在星期一返工時睇 咗醫生,佢話應該無大礙,只係肺膜同肋骨撞傷,跟住問我要唔要止痛葯同喜療妥,我剩係要咗支喜療妥,醫生話,如果三個星期內收唔到佢嘅電話,表示X光片嘅結果無問題!
      我呢幾日開始可以急步行,希望可以盡快恢復操練跑步!謝謝關心!

      刪除
  9. 爬高爬低要好小心架,去睇下跌打好D喎。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝! 我有信心下星期可以練跑了!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...