2014年10月24日 星期五

癈柴議員

垃圾會昨日又再次因人數不足而開唔成會,主席無奈宣佈流會,但隨即遣責沒有出席嘅議員,重申佢哋欠巿民一個交代。
呢班政棍,每月攞納稅人唔少錢,但喺議會度剩係識得吵吵鬧鬧,重有另一班契弟乜都唔識,剩係識得拉布,擲吓香蕉!記者先後問過無出席嘅議員,個個都有藉口,呢個話要去電台,嗰個又話公司有要事,最不知所謂,就係嗰啲話因為佔中導致塞車而遲到嘅垃圾議員。佔咗中咁耐,我每日都要返工,我可唔可以同老闆講因為佔中,所以每日都要遲到呀?
我相信議會時間一早編排好,預先知道幾時要開會。作為議員,連自己啲時間都安排唔好,重好意思喺議會上振振有詞,說三道四?尤其係飯聞,將自己包裝成道德巨人!佢哋去開會就話分配唔到時間,但去佔中撐場就大把時間!正經嘅工作就唔做,出街做搔就不遺餘力,你話呢班邊係人嚟架!
垃圾局議員平日壁疊分明,分別有擦政府鞋嘅保皇黨,逢政府政策必反嘅騎呢力量,重有立場時左時右嘅飯聞。喺議會上,好多時都針鋒相對,充滿火藥味,但喺蛇王方面,竟然個個立場一致!所以你咪洗旨意呢班議員可以同你爭取權益,香港有呢類議員,港人只有自求多福!

21 則留言:

  1. 香港的殘局,何人何時收復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個問題,真係無人可以答到你! 因為依家啲路霸,已經由群體變成個體戶,而示威亦變了質,成了反政府為主題!

      刪除
  2. 以前我在一日資公司工作,因員工多,良莠不齊自然是有的。有許多人好懂得玩嘢,常在灰色地帶上玩對抗或弄權。只因日本文化不喜歡炒工人魷魚,要炒便要向上級寫報告及檢討,所以為免追究責任多數都會忍氣。
    那些人這樣做雖到加薪時會可能是最低,但他們唔care,因為懶懶閒就可逗萬幾蚊一個月(九幾年算多啦)。
    後來有人提議(當然是處於高層的日本人)要賞罰,同時也要找定backup,排除了不炒魷魚的陋習,人走就即時有人上位,人釘人打報告等等…
    假如有人想玩聯手,日本那邊調隊兵(日本公司的低級員工)過來,炒咗搞事的,咁就掂哂!
    如果香港可以,其實一樣都得。
    只不過大家圍威喂啋你都儍,就係因為最大嗰個唔做嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱! 好似做衙差,如果唔望升級,就可以懶懶閒,盡量利用灰色地帶嚟攞著數.而炒一個員工,要有好充份理據才可以達到.老闆變相要做好多準備功夫,可以用吃力不討好來形容!故此,如果唔係太過份,大家唯有隻眼開,隻眼閉! 而蛇王喺垃圾會內,是大家都享有嘅福利,邊有人咁蠢,搬石頭打自己隻腳?

      刪除
  3. 「蛇王方面,竟然個個立場一致!」講得好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都講到自己為巿民服務,查實好多議員都係求求其其又一日,或者喺議會上坃吓野,滿口民主正義,呢啲政棍,好話唔好聽,正式人渣!

      刪除
    2. 要求加人工, 班議員就最團結.

      刪除
    3. 呢班友,自己加薪就積極,到撥款俾公差加薪或者其他基建時就玩拉布,所以用杏加橙嚟形容社民聯呢班扒街完全唔過份!

      刪除
  4. 垃圾會D議員除咗識攞納稅人D錢,仲識攪旅行團嚟拉攏街坊支持!
    飯聞早前又話曾主席做乜D車入唔到總部而唔開會,而家開會佢哋又話分配唔到時間,分明玩嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲議員咁嘅工作態度,見微知著,佢哋邊會認真為巿民服務呀?所以我用垃圾嚟形容佢哋,一啲都唔過份! BTW 我在給老師的短訊話你問候佢,老師亦托我向你問好!

      刪除
    2. Pillip: 唔該晒你呀! :)

      刪除
  5. 無論甚麼派別的議員,除了離港外,都應盡可能準時出席。

    坦白講,流會要超過35人缺席 (不是幾個,是幾十個),「理論上」應該不易流會的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見微知著,剩係睇吓佢哋連開會都懶,點會有心為巿民請命呀!

      刪除
  6. 飛擸兄、依在下睇、今次阿爺又玩欲擒先縱遊戲、猶如當年老祖宗嘅大明大放一樣、待點子都蒲出來之後一鋪打殘。信不信由你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇阿爺故意放手唔理,等你班香城人自相殘殺,當大家搵唔到食,就會遷怒班泛民! 我之前選開李卓仁,但以後都唔會選呢條茂利!但民建聯又選唔落手,唯有改選自由黨!

      刪除
    2. 飛擸兄、其實我認識阿某人已經有幾十年、不過交情淡如水、而且還有多名兩營政棍都是多年相識、就係呢個原因、我從來未投過佢嘢一票。

      刪除
    3. 我投他一票,不期望他做到什麼實質幫到巿民的工作,只是覺得他比建制派議員好少少吧! 從這次佔中,我看清了民主派的偽善!所以不會投他們一票!

      刪除
  7. 當要選舉果陣就最勤力, 朝朝早派傳單, 係街站講衛大宣言.
    選左就唔出席, 拉布. 乜都反對, 有破壞冇建設. 仲衰過班真係有心既學生.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以用垃圾嚟形容佢哋,一啲都唔過份!

      刪除
  8. 佔中行動搞左咁耐,真係感到好無奈同好悶,現在都冇心機睇新聞報導呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每晚收工後,會在電視機前看兩三個鐘頭新聞直播,但現在已沒有再追,費事嘥時間,尤其是訪問佔路的一方時,他們還振振有詞地說歪理,看連胃口也倒了!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...