2015年3月11日 星期三

「福到」還是「福倒」

細個時每逢過年,我老豆都會叫我幫手,將舊嘅揮春撕去,再張貼新嘅揮春同對聯。意思係去舊迎新,祈求新嘅一年,有新嘅開始。
貼揮春係有局限,唔係立亂咁嚟。大門側邊黐對聯,近住門口地腳貼「門口土地」,屋外牆上貼「天官賜福」,厨房就「定福灶軍」,米缸表面黐「常滿」,而「福」字係百搭,四圍都可以貼。
我唔記得由幾時開始,有人將個「福」字倒轉嚟黐,跟住家家戶戶都跟風,有樣學樣。但我覺得「福到」


同「福倒」




應該係兩回事,「到」應該解作到達,但「倒」就係將啲物件倒掉!即係話如果倒轉嚟貼,應該係將啲「福」倒晒出街呢?所以你諗一諗舊年係咪好黑仔?有無試過行路打倒遯,踎低見頭暈!假如真係有咁徵兆,你不妨喺明年,試下唔好再將個福字倒轉嚟黐,睇吓啲運程係咪會好減啲!





25 則留言:

  1. Philip :我果blog 喺任何人都可以留言架喎!
    請"費老師"開咗電腦,然後
    先打.........1) 快速 申請 gmail
    跟住再按.. 2) 免費快速申請Gmail信箱- Google
    會見到......3) 建立您的 Google 帳戶,
    然後申請一個gmail a/c便可在我/或其他人果blog留言架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因有老師的電話号碼,所以我刪除了你剛才的那個留言!抱歉!:D

      刪除
    2. 明白! 那麼,你可否 App 老師? 教她怎樣做?

      刪除
  2. "試下唔好再將個福字倒轉嚟黐"...我明年試下先!
    其實...我認為應該作用不大。:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!......話唔定真係有效! 如果真係中咗六合彩,記得預埋我食番餐!

      刪除
  3. 飛獵兄、在下對倒轉個福字來貼嘅睇法跟你大致相同。講起「常滿」已經很少人用、但我最近見過有人則喺個荷包上面喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,荷包貼住「常滿」又幾有創意喎! 細個時米缸一定要貼上「常滿」,表示來年豐衣足食!

      刪除
    2. 飛獵兄、現代人不愁米缸冇米、只怕食得飽會過肥、睇嚟要寫番張「常fit」至得喇!

      刪除
    3. 哈哈!咁究竟貼响米缸定掛喺身上面?

      刪除
    4. 依在下睇、還是像「我愛真補丸」咁、日日掛在嘴邊、日久可能有功架!

      刪除
    5. 咁又係!同樣道理,有啲人日日喊民主,喊得多會覺得自己係民主鬥士!

      刪除
  4. 屋企人一向都係採用"福到"的貼法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果講意頭,唔應該將福字倒轉來貼! 哈哈!所以你是一個有福 的人!

      刪除
  5. 呢D意頭野, 信就乜都得啦.
    落地開花, 有乜理由會富貴榮華, 唔合邏輯

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係. 如果喺新正頭打爛野,為咗安撫自已,唯有講句落地開花,富貴榮華,雖唔合邏輯,但個心理會好過啲!

      刪除
  6. 香港現在似"福倒"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你講得啱! 所謂好嘅唔靈醜嘅靈!

      刪除
  7. PHILIP~新年快樂,心想事成啦"福到....好似是HK流行開去,世上有本事就有人跟
    全世界一樣???都好,今次HK真是"福倒"了,排/反/..共..都好了,總之將HK今次真是無臉了,以前都不少國內人說:HK人看不起/不喜歡國內,唉~~最慘是HK10多年來無進步之外還將過去~業績輝煌~倒去,,人家趕上還......,有料國內人對HK人已經心中有數,只不過人家有教養,表態有方,哈哈,MAGGIE日日對著人家國/英語有限,幸好一早自認是~亞姆~應對,還好3扒2撥,弄些自家FOOD丈家食,不是全HK人一樣 總之今次HK人真是自己~丟臉~,

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有辦法,年青一代,受到政棍誤導,動輒有法不依,美其名公民抗命.這次反水貨客示威,突顯年青人開始選擇激進抗爭行動,最致命的,是他們目標及手法錯誤,結果對香港的經濟同形象造成損害!

      刪除
  8. 有一年,我地要貼福字,爸爸幫手,就打算將個字到轉貼,俾公公喝住,話咁做唔好,要四正咁貼喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你公公有遠見,唔會隨波逐流! 人倒你又倒!

      刪除
  9. 舊ge揮春,要貼一年先至撕落嚟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常一年一次大掃除,所以咪貼夠一年囉!><

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...