2015年3月25日 星期三

我的自述

 我嚟咗呢個世界己經有五十幾年,喺人類嚟講唔算太老,但喺豬嘅世界嚟睇,我嘅壽命已經係最長架喇!唔信你睇吓我個樣,雙眼已因年老而脫落,我依家已經睇唔到嘢。


時間過得好快,眨吓眼就過咗幾十年。我重記得喺五十幾年前,我俾一位太太買咗,將我送咗俾佢嘅外甥作為過年禮物,我就喺嗰個時候開始,一路跟住呢個主人。

主人每逢農曆新年,收到利是錢之後,我先至有嘢食,不過全部都係大餅(硬幣)。


我啲FRIEND就唔同喇!佢哋主人有錢,所以食親都係軟嘢。


雖然佢哋有好嘢食,但係當主人冇錢駛嘅時候,就會諗起佢哋,最後慘遭主人《謀財害命》,我好多FRIEND都已經行先我一步,所以有錢唔係一定係開心嘅!呢個世界有一得必有一失,所謂食得咸魚低得渴,我情願食得唔好,都好過俾人劏!

我後生嗰陣時個胃好好架,點知年紀大咗個胃開始唔妥,最近重痛到典床典蓆添,我個主人見到我咁嘅情況,就幫我做咗個大手術,因為肚裡面太多嘢喇,用咗成半個鐘先至搞掂,好彩手術成功,依家舒服晒!康復進度良好,大家唔駛担心,吓?又係喎!你哋唔識我,又點會担心我哩!我真係自作多情!

做完手術之後,我個主人俾我睇番攞咗啲乜嘢出嚟,如果大家覺得太核突就唔好睇喇!



咦?我見到幾張軟嘢喎,錯怪咗主人添,原來佢都有俾過軟嘢我食
噃!吓?有無搞錯?乜連古錢都餵埋俾我!

最近有個拍賣會,一個喺64年鑄造嘅五仙硬幣,竟然拍賣到幾千銀,睇怕我肚裡面嘅硬幣,幾千年之後,真係價值不菲架!

18 則留言:

  1. 飛獵兄、你隻豬仔認真夠歷史喇、我都有一隻係咁上下年齡嘅豬仔、不過係濺粉紅色那種。再保存落去天可能變古董、小心的照顧佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻豬仔屬於60年代初產品, 我知你所講係淡紅色嗰種。

      刪除
  2. 嘩!發達喇!收埋咁多古懂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我諗要多等幾百年,最好千年後,才有價值!

      刪除
  3. 原來你都收埋好多,而我就沒你那麼多珍藏,只得數個由五仙到五毫子的硬幣,而軟嘢就一張都冇。其實我也是知道早前說及的那個五仙…我才摷出來睇下,誰知都係1949!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我得閒都要摷摷,睇真啲有無1964年嘅斗零先!

      刪除
  4. 我細個唔識得儲起D舊野, >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我入咗落隻豬度,細個唔夠力,撬唔返出嚟,所以先至有呢堆硬幣渣!如果攞得到出嚟,我點會留到依家?

      刪除
  5. 哈,睇黎Philip手中都有好多高增值資產。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我全部資產已經曬晒出嚟!

      刪除
  6. 其實你都係一隻身嬌肉貴嘅豬豬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你真係幽默!你睇我做暑期工嗰種辛苦法,就知我只係一隻好襟捱嘅騾仔,而唔係身嬌肉貴 嘅豬豬!

      刪除
  7. 我都收埋一堆硬幣,不過冇心機去尋寶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐!快啲摷下,你分分鐘摷到幾個1964年出廠嘅斗零,隨時賣番幾萬銀!

      刪除
  8. 我就話你仲值錢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!一隻又盲又老嘅膠豬,點會值錢呢?

      刪除
  9. li 隻豬仔,已經咁耐gar 嗱,好得意wor ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我姑媽買俾我嘅新年禮物,我大佬同細佬都有架,不過已經唔知去咗邊度咯!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...