2015年3月1日 星期日

2015


為了懷念小時候過年炮仗聲此起彼落嘅情景,我在年二十九啟程回鄉。美其名話回鄉感受有燒炮仗氣氛嘅農曆新年,實際上我係接到令命要返鄉下執吓間屋,打掃一吓園內枯葉,貼貼揮春,掛番副大紅燈籠喺屋前嘅「萬紫千紅」度,同埋買番啲大咭同年花應應節。

依家內地城巿,已經嚴禁燒炮仗同煙花,如有違法,即時行政拘留十五天,所以無巿民夠胆以身正法!幸好鄉下地方,不在此限。

我原本都想買番串炮仗應應景,但見到啲炮仗捲到成個面盤咁大綑,竟然有啲猶疑,估唔到人年紀大咗,胆量卻變細咗。俾著以前,呢啲炮仗啱晒我胃口,結果今年無買炮仗燒!

買妥新年掛飾同年花之後,睇見時間不早,連忙趕快返屋企。我轉完入屋企條路之後,竟然發現成條街只係泊得幾部車!平日想揾個位睇吓都幾難,今日居然通街都係停車位。

查實每一住戶屋前都可以停一部小車,但有啲住戶就好自私,佢哋唔止有一部車,結果要泊到人家門口!我屋企門口對出,通常俾對面標哥泊咗。我呢啲順得人,唔會為呢啲雞毛蒜皮事,同隔離隣舍面阻阻。但嗰日竟然喺我意料之外,唔通未到羊年就開始有運行 ? 唔好諗咁多, 我拿拿聲泊返喺門口側邊。

我唔係喺度唱高調,屋真係唔需要太大,尤其係好似我哋呢啲無錢請工人,下下要自己落手落腳做清潔嘅住戶!

結果我做咗成兩粒鐘先至清潔好,跟住開始掛大紅燈籠,然後貼番幅對聯,擺好啲桃花同年咭,聖誔花夠晒搶眼,所以買咗幾盤擺喺門口度,話時話,喺內地買花一啲都唔貴,所以我都買咗幾盤返香港。

擺番幾盤年花確實有過年氣氛。





   未掛飾物的桃花。

人靠衣裝,佛靠金裝! 估唔到花都一樣,加咗飾物嘅桃花,尤如著咗件新衫,真係醒神好多!



到咗晚上大約十二點左右,住响隔離個外省佬走過嚟拍門,話要燒炮仗,叫我將架車駛開,咁都得!呢啲情況真係只國內先至有,我出門口睇睇,見佢串炮仗成十幾呎長,由二樓垂到落地下,位置正正喺我車尾,我心諗,佢將串炮仗移過少少唔得嘅! 不過新正頭,唔想同佢有拗撬,我唯有將架車駛開,我喺嗰個時候先至知道點解無人將架車泊正喺門口!



話咁快到咗夜晚十二點,呢次真正感受到鞭炮嘅威力,可以用震耳欲聾嚟形容。炮竹聲,煙花爆炸聲,整晚連綿不絕,氣氛真係好濃厚,不過就難以安睡。

年初一我由鄉下返番嚟香港,順便帶咗幾盤花落嚟,增添一下過年氣氛。平均每盤十蚊人仔,桃花68蚊,抵唔抵就見仁見智,但喺香港用咁嘅價錢肯定買唔到。




棵桃花雖然唔係好大棵,但勝在外形均衡!


















 
各位網友請記住,喺內地返香港係可以帶花以及生果入境,但倒返轉頭就唔得!

在此祝各位網友羊年快樂,身體健康,心想事成! 遲來的祝福,祈望各位不要見怪!




32 則留言:

  1. 嘩, 你在鄉下的屋企,
    簡直就是 "豪宅" 啊!

    遲來的祝也是一點心意,
    祝你和家人, 羊年順心, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下屋,間間都差唔多!我拍照片時,相相就就,你咪覺得大囉!我祝你及府上各人羊年幸福,身体健康!

      刪除
  2. 喺呀!喺呀! "豪宅" 啊!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地城巿,已經嚴禁燒炮仗同煙花喇咩?
      你唔講...仲以為可以燒炮仗添...

      刪除
    2. 鄉下屋,大而無當,同豪宅差得遠咯!大城市禁烧炮仗已經有幾年喇,但有啲城市劃分烧炮仗區。

      刪除
  3. 飛獵兄、為睇內地最好嘅大概係屋喇!圖中由窗望出外面所見嘅house認真靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄! 山上邊啲屋好大間,每層二千幾呎, 我識得個戶主,佢重僭建埋地牢,佢嗰間真係豪宅喇!

      刪除
    2. 我睇你間屋嘅露台咁大、我睇都唔細得去邊、內地勝在地方大吖嘛!

      刪除
    3. 域兄,嗰個唔係露台,而係喺廳望出去吧! 當然同香港啲屋比較,係大少少,三層高,所以清潔要行上行落,實在辛苦.

      刪除
  4. 你在鄉下的屋企好靚呀!拎咁多花,辛苦嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鄉下間屋好簡陋架渣! 我搵個紙皮盒,將啲花攞晒落去, 好容易拎,但桃花就較難拎, 因為都幾重架!

      刪除
  5. 獨立式別墅咁款,仲唔係豪宅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰間唔係獨立屋,而係田字式,即係其中兩幅牆同隔隣黐住,所以只係普通鄉下屋。

      刪除
  6. Philip,你鄉下好似係高明市喎,原來你間屋都好夠「高明」同好靚……
    早排有朋友說拿約百萬人仔返鄉下起屋可以起到四層高,真唔知有冇吹牛放屁,依家大陸乜都貴哂,嗰百萬又做得咩?
    在此同你拜過晚年,祝你富貴花開,開年廸吉,吉祥如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,你講得啱,早十年八年用一百萬起4層高,普通裝修,還勉強可以,但依家就肯定唔多夠!你好記性,重記得我鄉下叫高明!我在此祝你羊年健康快樂,財源滾滾來!

      刪除
  7. 我今年都揀左棵全場最細既桃花,年廿八果日只得半粒花蕾開左,我見佢有生命跡象,應該唔怕既。個個都以為我傻既,點知佢好聽話,年初一開左十八朵,跟住陸陸續續咁開,啲花開出黎都有成4·5厘米直徑,到今日,仍然燦爛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無喺香港行花巿咯! 咁一棵桃花要賣幾多錢? 你識揀桃花,如果啲花開得太燦爛,好快就會凋謝! 花開富貴,你今年肯定大富大貴!

      刪除
  8. Philip,响大陸,尤其是鄉下過年很有新年的氣氛;想當年在 60 年代香港還准燒炮仗的,我要幫父親的街邊檔口售賣燒仗,有得睇,冇得燒。我起初都以為花卉是不准帶番香港,應該是那些「名貴/受保護」蘭花才不准帶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有炮竹煙花的新年,等於欠缺美酒的佳餚,有美中不足的感覺!俾著我看檔,一定偷偷地收埋啲炮仗嚟燒!除咗受限制嘅蘭花之外,大部份嘅花都可以帶入境。

      刪除
  9. 原來可以帶花入境, 咁大陸買花平好多喎.
    我細個冇乜燒爆仗, 最多玩沙砲, 爆仗太嘈呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連勒杜娟咁大棵都帶入境,嗰次俾內地邊防叫我小心啲,因為棵樹實在太大,差啲入唔到個過境關卡!

      喺內地買花平香港好多,加上品種都唔少!自由行落嚟買奶粉,我上去買花,算係取個平衡喇!

      燒炮仗都幾危險架,你唔玩都算係明智之舉!

      刪除
  10. 住响隔離個外省佬走過嚟拍門,話要燒炮仗,叫我將架車駛開---->睇到呢句,笑左。=P

    好在果日唔係年初三赤口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰兩公錃都係教師,但睇個樣就似粗人多啲!佢只要將炮仗移過啲燒就唔駛煩住隔離隣舍,但佢情願走過嚟煩我,好彩我唔同佢計較,否則分分鐘嗌交收場!

      刪除
  11. 花有生氣勃勃嘅感覺! 稔落托支大桃花返嚟又唔算重,我老豆重勇,N年前响大陸托張木製麻雀枱返HK都得!...後期因唔再打封咗塵,上年比我掉咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁邊個掃燒完嘅一地炮仗??

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 花開富貴, 辛苦都要托番棵桃花落嚟架喇!你老豆唔止夠勇,重夠力添,張麻雀睇怕都唔輕! 乜揼咗咁嘥呀?可能係酸枝古董喎! 雖然鄉下地方,但都要俾管理費.

      刪除
    4. 每日有人掃街同淋花!

      刪除
  12. 回覆
    1. 花炮算做溫和一點,最勁嘅係電光炮,爆炸時連地也感到震動!

      刪除
  13. 過年也曾到順德參觀。
    水鄉情調,美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 順德是漁米之鄉,食物新鮮,水鄉處處,是休閒的好地方.

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...