2015年3月19日 星期四

洗腦

根據日前蘋果新聞報導,羅范要洗教師腦,教育界斥離譜。教協會長馮偉華發表批評羅范的言論,認為她的「染紅」建議離譜,「洗咗腦先可教書,呢啲思想操控,正正係大忌。
馮先生不愧為教協會長,他對香港教師的素質暸如指掌,知道香港教師缺乏獨立思考的能力,思想容易受到操控。假如老師被洗腦,思想變得「愛國」,對中央的政策唯命是從,你說情況多麼令人憂慮!
假如老師被洗腦後,滿腦子都是愛國思想,會對學生產生潛移默化的作用,往後畢業的學生會變成「愛國」份子,在那個情況之下,主張逢中必反的政黨,例如民主黨,人民力量,街工等等,將會後繼無人,你說多麼可怕啊!
故此,我對馮會長的言論,予以支持及肯定,而對羅范重推對年青教師進行為期一個月的國民教育,予以強烈遣責!

17 則留言:

  1. 直情係亞荗整餅啦~好嘢自然有人拍手,迫人愛係冇用嘅!(講完閃!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我覺得愛國係唔可以剩係用威廹,一定要加埋利誘,咁先至可以成功嘛!

      刪除
  2. 其實擺飯真係搵嚟搞嘅、我就唔相信有人能夠將一個豬腦洗到變人腦囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得大家喺度擺姿態,故意搵野嚟講啫! 人腦點會咁易洗?

      刪除
    2. 我相信反盟玩嘢嘅空間越來越窄、相信唔使幾耐就要博一鋪、再搞一次大形運動。

      刪除
    3. 我覺得如果反盟想藉著另一大型運動,搏多鋪的話 ,可能會出現反效果,因為部份中立港人對呢類運動開始厭倦。

      刪除
  3. 我覺得都係洗腦係白痴, 香港70年代推行清潔香港, 唔見得乾淨好多.
    我由幼稚園, 小學中學, 都係天主教學校, 會考考聖經, 都冇信教啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!可能係以退為進,等你煩到嘔,結果咪唔信囉!

      相信人腦會被洗嘅人,唔係白痴,就係別有居心!

      刪除
  4. 哈哈哈!香港人個腦咁易洗咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!如果個腦容易洗嘅話就好咯! 我家姐話最好洗吓佢個孫個腦,等佢放學後,唔好一揼抵個書包就顧住打機!

      刪除
  5. 我覺得佢豬油蒙上心,又或是想揩油、擦鞋?總之,許多退下之前高官仍不能做到不在其位後的言行,還常以為自己優人一等的要指點江山!

    回覆刪除
    回覆
    1. 再:我想,其實佢自己已一早被洗腦了!

      刪除
    2. 做得高官,個個都精甩尾! 佢個腦點會咁易俾人洗! 佢只不過乘機向北大人交心,撈番少少政治本錢啫!

      而教協會長一樣,如果唔講吓野,分分鐘俾人話佢認同羅范嘅建議,所以呢啲純粹係政治搔,大家唔駛咁認真!

      刪除
  6. 羅范「講呢D」,都係切合主旋律,唔係講俾特區入面d人聽吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,依家好多政客,喺公開場合發表偉論,對象未必係香港人!

      刪除
  7. 只有倒模式的思維,真的可怕呢!

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...