2015年11月16日 星期一

Brooks 15K 2015 (15-11-2015)


我在530分起床,塞了一塊麵包,便往街上等車往上水。由於是星期天,大多數人這個時間還在睡夢中,故此街上行人稀少。我在630分抵達上水,會合跑友陳先生後,我們一同前往起跑區。
 


在起跑區踫見亨哥及另一位跑友,在近期的比賽中,大部份時間我都是獨來獨往,這次難得遇見眾多的老友,當然要來一幅大合照!





滿以為今早氣溫24度,會跑得很輕鬆,但料不到濕度高達百份之九十,有少少翳焗,但又落不出雨。有幾段路連風也沒有!我跑得頗為吃力,結果用了1小時35分才HEA15K,跟往年1小時22分相比,足足慢了十多分鐘, 真的是王小二拜年,一年不如一年!



可能跟今年溫度較高有關,往年比賽那天的氣溫徘徊在10度左右,所以我跑得十分愜意!完成賽事往取行李時,看到有贊助商名字的背景板供跑友影相,我也拍了張留念!


 
今年主辦單位比往年進步,比賽沿途有足夠水站, 完成賽事後, 食物供應十分充足,除了有生果之外,更有藍梅提子鬆餅供應,你想吃多少也可以,



完成賽事後,更有獎牌一個作紀念。
 
 



 





 



 

21 則留言:

  1. "結果用了1小時35分才HEA完15K,跟往年1小時22分相比,足足慢了十多分鐘, 真的是王小二拜年,一年不如一年! "...咁...下年要操多啲喇!
    有風會唔會增加助跑力呢?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大咗,機能開始衰退,就算操多啲,都未必可以突破以往的時間。至於有風會唔會增加助跑力?我未試過,真係唔知!但如果有個IS揸住支AK47喺我後面,我肯定可以跑快好多!^^

      刪除
  2. 享受過程,繼續保持和跑步的約會,哈哈,不要和王小二拜年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!開會要等埋發叔,咁拜年唔搵王小二,似乎唔專重王蛇喎!

      刪除
  3. 想問:通常跑前十名的人大概時間是多少?
    又是否每年都是那一撮人贏呢?
    如果係,其他人便是陪跑了!
    還有,頭三名有沒有獎杯和獎金?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有44位跑手在1小時內完成,Stefano Passarello以00:51:33勇奪冠軍,亞軍係香港代表紀嘉文,時間00:51:37。頭三名有獎杯及獎金,金額應該不高,因為這只是蚊型賽事!你說得對,每次都是那一批跑手攞獎,我們這些參與者,只能夠挑戰自己舊紀錄,以及作為練跑的動力!

      刪除
  4. 跑河上鄉?
    我隻腳好似有D進步, 希望可以跑街馬十公里啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,那朝早在河上鄉跑!渣馬都報唔到名,我相信街馬同樣難報,明年能否成功參賽都成疑問!

      刪除
  5. 飛獵兄、成續不重要、正如你話齋天氣影響吖嘛!但順利跑畢全程兼有個紀念章已經值得開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,你說得對,我往後的賽事也以完成為目標,不會太勉強自己。

      刪除
  6. 你D賽事都好密喎,吾可以每次都超越自己的最佳時間架,有個紀念章,見下跑友,都開心架!最重要係報左比賽,平時要去練跑,保持身體健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒姐,你說得對,參與賽事,主要同跑友聚聚,以及作為平日練跑的動力!

      刪除
  7. 咁有恆心積極參與, 巳經非常之有毅力, 希望你明年有機會參加到街馬!...至于你今次出賽嘅貼身戰衣造型+奪目色彩...確實令我望咗好耐吓....==

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?唔駛望咁清喎!有著褲架!查實係二件頭,一條到膝頭壓力褲,再加一對小腿壓力套,共銀成六百大元!好處係可以減低肌肉酸痛。對上跑咗二次,有共同點,就係開始有啲厭戰,希望呢啲只係短期現象。我都覺得呢個 LOOK 唔打得都睇得!>< 下次賽事會喺呢個月尾29號,到時要轉一轉LOOK,睇吓效果如何?

      刪除
    2. 想轉look就易啦, 下次連上身都咁貼, 好似單車選手咁咪得囉, 夠哂突破!

      刪除
    3. 踩單車嗰套戰衣好貴架!有朝我搭西鐵返工,離遠見到個著到好有型戴埋頭盔細細粒嘅後生仔,想拎埋架單車上西鐵,我心諗佢真係唔臭米氣,呢個繁忙時間,肥啲都廹唔上車喇,重帶埋架單車?月台位姐姐同佢講 :婆婆,呢個時間人多返工,無地方俾你放架單車,遲少少等啲人番晒工先再嚟搭過喇!吓?原來係位婆婆嚟!所以人靠衣裝 ,一啲都無錯!

      刪除
    4. 即刻令我都想買返套修身用!哈哈

      刪除
  8. 基哥裝備好專業。壓力褲我想買好耐,但都唔捨得,好似好唔低。

    卜屎條路好唔好跑?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呆兄,我跑又唔夠人跑 ,唯有自我陶醉,執番好少少喇!話時話,著咗壓力褲之後,雙腿跑完都唔覺酸痛喎,同埋喺比賽期間,無咁容易攰,對你跑全馬一定有幫助!

      呢條係全平路,非常好跑!

      刪除
  9. 祝你未來的賽事,反傳統王小二拜年,一年比一年好 ^^

    點解王小二拜年,一年比一年差ge?

    回覆刪除
    回覆
    1. 『王小二』相傳是一道名菜魚頭炖豆腐的始創人,當年一貧如洗,後在機緣巧合下遇上微服出巡的乾隆皇帝,因沒有其他食物,就弄了一頓魚頭炖豆腐招待乾隆,誰知乾隆皇帝一吃讚不絕口;後乾隆重遊舊地,問『王小二』近況,『王小二』便說出一句:『王小二拜年, 一年不如一年! 』 乾隆得知其情況,亦有感上次的一飯之恩,便重賞這位『王小二』,並出錢讓他專門經營魚頭炖豆腐;從此此菜名聲大振,傳遍大江南北,而『王小二』從此亦脫離貧窮。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...