2016年3月18日 星期五

重要文件




什麼文件對你來說是重要的?有些人覺得是出生紙,結婚証書,旅遊証件;也有人認為是學歷文憑,專業証書,買賣合約。而稅 單,繳費通知書等等,應不屬重要文件。當然還有另類的,例如對哨牙聰來說,最重要的文件就是小甜甜給他的那一紙遺囑!
對我來說,最重要的文件,就是當年公僕面試後那封通知信,除此以外,可以說沒有文件是重要的!
我相信大部份的「重要文件」,是不會透過速遞公司聯絡當事人的,而要求當事人親臨辦理,或在律師樓簽署,故此,我不明白,有人接聽了一個電話,說有份重要文件待領,竟然會相信,並由領取文件開始,演變成被騙去錢財!
順帶一提,如果政府有重要文件給巿民,會透過掛號號信形式或者用專人派遞,甚少會用電話聯絡當事人。如果某一天,你真的接到一個電話,說你有一份重要文件待領的話,你不妨問問自己,究竟你會有什麼「重要的文件」?

 

20 則留言:

  1. 江湖騙子,很少會無寶不落,所以在事前必做下很多功夫。
    為何說成重要文件,就是窺準人類天生有好奇的性格,再加上旁敲側擊,並且一步步攻其心,那麼慢慢就會上釣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對!好奇或者警覺性低就會成為獵物!

      刪除
  2. 飛獵兄、冇辦法、皆因呢個世界上老襯太多吖嘛!呢嗱、香港總有些人指內地人民智未開透、所以才會鬧出種種令港人哭笑不得嘅事來。但以電話告訴當事人領取重要文件的、偏偏十居其九都是內地人、而中招的都是香港人。咁、竟竟是誰民智未開得透呢?當人以為自己比別聰明嘅時候、其實是蠢人一等才對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!域兄說得對!等於有人大罵從內地來港的是蝗蟲,自稱本土派,原來他也來自內地,但竟有人相信他的說話!所以衣家啲政棍可以橫行,皆因本土有唔少以為自己比別聰明的人!

      刪除
    2. 最睇唔順眼, 果個梁蝗蟲, 自己係大陸出世既單非, 用150名額落香港, 而家竟然去鬧其他蝗蟲?

      刪除
    3. 如果無人篤爆,咁佢就可以過骨!套用喺內地文革時常用嘅一句說話,就係:抓著紅旗反紅旗!為咗個人利益,講講大話算得乜?

      刪除
  3. 身份證. 但, 最珍重既係我神經刀去考美術既cert同渡海泳既cert

    回覆刪除
    回覆
    1. 身份証確實重要,而CERT我個人認為珍貴多過重要!

      刪除
  4. 我也收過這類電話和無端端中獎通知,無奈收線了事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?有著數你都唔貪?哈哈!我同你一樣,心諗邊會有咁大隻蛤乸隨街跳?

      刪除
  5. 重要文件...重要在可以引起方好奇然後引對方入騙局,所以「重要」是從騙徒角度而言。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係!不過,如果唔重要,又未必會引起好奇心!

      刪除
  6. 証件...在不同時候有其不同的重要性...
    我細個時以為出生紙好重要,好驚唔見咗,但,原來可以申請取copy正本的,旅行時就好驚唔見咗旅遊証件,無得返香港!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人誤會出世紙係正本,查實係認正本Certified True Copy,註冊處KEEP嗰本冊薄先至係正本,你可以買N咁多張都得,不過要收費。你言之有理,証件的重要性,可以隨著環境而轉變!

      刪除
    2. 買身契 = 出世紙; 賣身契 = 結婚証書。

      刪除
  7. 有一次,我收到對方自稱係xx銀行ge電話,問我想唔想知道自己戶口有幾多利息同本金,想知就比個a/c no 佢。佢真係發神經gar!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!佢真係低B喎!俾著我就話無有十憶都有八億,雖然正確數字唔清楚,不過錢太多,知唔知實際銀碼都無乜所謂!

      刪除
  8. 我一收到呢D電話,就即刻會cut線+block number!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類電話令人厭惡,但如果有時間玩吓佢都幾過癮!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...