2016年3月27日 星期日

李寧十公里廣州站 ( 27-3-2016)


今天能夠參與李寧十公里廣州站的賽事,首要多謝的,就是同學康叔,沒有他的安排,我根本沒有機會出賽!康叔原先打算陪我跑一小段路,結果憑著堅毅不屈的精神,完成整個比賽,實屬難能可貴!在此祝賀康叔首次完成十公里賽事!

我這次到廣州,由報名,領取晶片到訂旅店,均由康叔妥善安排,尤是感激!

藉著康叔的面子,我有幸能夠跟2004年夥拍田亮勇奪跳水金牌的楊景輝,以及在2012年倫敦奧運10米高台跳水金牌得主張雁全合照。


 

由於我們不清楚比賽的正確位置,為了避免今早去錯起跑點,故此我們在昨天傍晚親到現場視察一下,順路欣賞珠江兩傍的景色。原來珠江的景色,白天跟黑夜有著天壤之別!我也不用多說了,大家看看以下圖片便知我所言非虛。








 

今早到達現場時,竟然要先接受安檢,才能夠進入起跑區。


今早風和日麗,氣溫甚宜跑步,慶幸我仍能在一小時內完成賽事,以53分47秒過終點。






當我和康叔在拍照留念之際,







 
廣州電視台竟然走前來向我們採訪!
 
其他在傍拍照的跑友,亦要求跟我們合照,令我們受寵若驚!


 
這奇妙的遭遇,將這次原屬平淡的賽事,添上難忘的色彩!

今次賽事的獎牌及跑衣

 

31 則留言:

  1. 冇見半年,我又唔覺得你外表非凡咗,點解你地可以咁受其他跑手歡迎嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又对錯焦点,佢哋見到我哋有电視台訪問,誤以为我哋係專業跑手,所以埋嚟合照,唔關嗰样事!

      刪除
  2. 我要諗下你哋個樣會似邊個先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!同样無關,純誤会我哋係專業跑手啫!等於我同金牌选手合照一样!

      刪除
    2. 食你又諗睇見有星味的康叔和年青人你又諗,真係多諗頭,咭咭!

      刪除
    3. Stella, 我冇本事先要左諗又諗,咁諗諗下咪又一日啦……哈哈!

      刪除
    4. 哈哈!Shu兄係思想家!

      刪除
  3. 睇完這篇咁星光熠熠的人與事,都分享到當日的樂趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本平平無奇的賽事,但想唔到賽後竟有電視台嚟訪問!

      刪除
  4. 好開心, 電視訪問你D乜? 你地答D乜?
    個牌都好靚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話:你哋幾十歲人重跑,小心心臟病喎!......哈哈!講吓笑啫,佢問我哋係咪第一次參賽?同埋點解會選擇跑步?咁跑步對健康有乜益處?

      刪除
  5. Philip,你做左跑友的集郵對象呀,有冇乘機叫D人Email返D相俾你,交換聯絡方法?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無喎!佢哋以為我哋跑得好勁,查實係美麗的誤會,咁就等佢哋誤會落去,如果留低通訊方式,容乜易穿煲架!

      刪除
  6. 嘩!有電視台訪問你,仲有咁多粉絲要求合照,犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲都唔犀利呀!電視台嘅訪問完全係巧合,踫啱我哋企喺佢側邊。其他跑友見到有電視台訪問我哋,誤會我哋係專業跑手,所以走埋嚟合照喳!

      刪除
  7. 飛獵兄、依在下看、你今次參賽是精神上收獲比實際收獲來得更加豐富喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!精神上的收獲?好抽象喎!不過,認識到新朋友,去新的地方參賽,都算係一個得著!

      刪除
  8. 啲跑衣多到着唔切啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,所以有好多跑衣俾咗朋友!

      刪除
  9. 廣州電視台都向你們採訪,又有靚女跑友要求合照...勁!哈哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!個標題應改為:跑步奇遇記!你有無練習跑步呀?

      刪除
    2. 有時...週日間中都會練習吓!:P

      刪除
    3. 練多幾個月就可以報名玩吓!到時我幫你映相。

      刪除
  10. 回覆
    1. 奇妙的遭遇,誠如你所說,這次跑步的經歷算珍貴.

      刪除
  11. 細個時,我成日將李連杰同李寧LO亂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 李連杰靚仔過李寧,但現在兩個都年紀大了,不復當年的俊朗樣貌.

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...