2016年10月4日 星期二

世外高人


前日早上,在佐敦近南京街及白加士街一帶,發生斬人血案,6名尼泊爾大漢追斬一名同鄉,警方接報到場時,喝止兇徒無效,唯有拔出配槍,連轟4槍,結果涉嫌傷人的兩名疑犯中槍就擒。




「疑兇當警員無到,在警告下,仍然照打照斬,係斬係咁斬!」以上為目擊者接受傳媒訪問時所講的一番說話。

對付窮兇極惡的兇徒,警方絕不能手軟,治亂世,必需用重典,否則,只會助長兇徒氣焰。是次開槍,我相信絕大部份巿都認同警方的做法,是果斷及正確的。

但融樂會的總幹事張美鳳卻持另類見解,她關注在開槍前,警方與該南亞裔人士有沒有足夠溝通。她說對方並非華裔人士,不懂中文,應該要用英語或雙語溝通。

假如非華裔人士在查詢或者申辦手續時,處理的官員,如果發 現他們不懂廣東話的話,會嘗試用英語甚至找翻譯,以便溝通。難道張小姐將街頭劈友及申辦手續這兩種事劃上等號?

又假如那位兇徒是聽障人士,以張美鳳的邏輯推斷,豈不是要等手語專家來?

 
一個有趣問題,假如有一天,張小姐被一班伊斯蘭恐怖份子用槍指著,由於她不懂伊斯蘭語,故此不明白恐怖份子的意思,在此情況下,她會不會因此而揚長而去呢?

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 你係咪透露咗一啲機密資料,所以呢?

      刪除
  2. 不是身在其中,說話總是風涼的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 風涼話,唔係個個都適合嘅!好似我哋呢類無頭無面嘅小巿民,求其噏無所謂,但佢係融樂會總幹事,發表言論時,應小心緊慎,否則,影响的,唔單只係佢,連帶該組織,也會給人一個唔好印象!

      刪除
  3. 有人想公開話比人知佢自己係弱智既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!又唔好咁刻薄,我頂多話佢低能啫!

      刪除
  4. 假難民呢個問題一樣唔解決,香港都唔會有好日子過!

    回覆刪除
  5. 一刀一刀咁斬落去,其實情況已經好危急,這不是一個帶出警員應多掌握其他語言與少數族裔溝通的好例子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲咪叫紙上談兵,書生論政囉!

      刪除
  6. 博出鏡,順便抽抽水。

    回覆刪除
  7. Philip 兄,我分別在G+和這裡留言,在這裡我留了三次,但三次都被消失了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但你這些留言我又睇到嘅?我在G+回應咗你,唔知你收唔收到?

      刪除
    2. 我就係收到所以才在這裡回應你。

      刪除
  8. 飛獵兄、嘩、呢位女士梗係好鍾意食肉醬意粉都未定、否則又點會樂意見到被斬者被剢成肉醬、都要警察搞咁多花臣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個判斷力咁差嘅人,居然可以坐上總幹事呢個位!佢唔出聲都無人知佢咁低B!

      刪除
    2. 難怪李大房話、識嘅人唔肯出嚟、唔識嘅人就爭住做啦!

      刪除
    3. 李大房真係有先見之明架!佢唔單只暗示朝庭大官,連私人機構都包括在內!

      刪除
  9. 佢做隱世高人好D,費事大家睇見佢火都黎埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!最斃佢又無隱世,重公開發表謬論哩!

      刪除
  10. 「疑兇當警員無到,在警告下,仍然照打照斬,係斬係咁斬!」...
    吓!無理由身穿警察制服的警員都唔認得呀?
    世外高人講啲嘢通常都係深奥架喇!:P

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...