2016年10月31日 星期一

絕世好工


最近鬧得滿城風雨,相信唔駛多講,大家都知道係邊倆位仁哥仁姐,我唔再喺度多費唇舌。
「佢哋係選民選出嚟,有代表性嗰喎!所以佢哋有權進入立法局!」以上言論,似有理據!但從另一個角度睇,佢哋兩個只不過係喺某地區,得到大多數票而當選,兩個加埋都唔過七萬票,相對以七百萬港人比較,只佔一小部份。
我又諗起黃之峰,佢曾就立法會候選人嘅最低年齡提出覆核,建議由21歲降到18歲,由此可見,立法局議員呢個肥缺,由18歲至80歲嘅港人,都虎視眈眈。無它嘅,因為月入唔包津貼都成十皮野,連埋一份四年合約,你話唔吸引就假。如果有公司俾出以上嘅OFFER,肯定要求多多,就算唔做到PK都會做到你殘!
 
做議員吸引之處,除咗薪酬,就係佢嘅工作性質。每日唔駛交QUOTA,又無上司監管,十分自由。鍾意可以擲吓蕉,玩厭咗,又可以拉吓布!有得出位,有得玩,又可以自我感覺良好,化身成正義之師!呢啲筍工,你話去邊度搵喇!
 
我當年去葵涌搵份署期工,日薪雞碎咁多,個管工都問我有無工作經驗?但係依家當議員,無需學歷,亦唔駛經驗,只要有人選你出嚟,咁就掂過碌蔗!睇番轉頭,做個文員,都話要有工作經驗,而監管政府施政,竟然乜經驗都唔駛,諗落係咪有少少本末倒置哩!
 
政府之內,不乏大內高手。所制訂嘅政策,都係經過資料搜集,有根有據,再花一段長時間,精心研究得出嘅結果。好似每年嘅財政預算案,係一份用咗幾個月時間,由政府內部不同範疇嘅專業人士, 嘔心瀝血所寫成嘅報告。呢份報告,對於不學無術嘅青年新政嚟講,點會睇得明。好話唔好聽,呢班友仔,連自己日常生活起居,可能都要靠屋企人,你話旨意佢哋監管政府,真係嘥鬼氣喇!
 
呢兩位仁兄仁姐,能夠當選議員,唔係靠實力,只不過係時勢做英雄,借住佔中上位。佢哋屬於「少年得志大不幸」嘅一個好例子,結果勝利沖昏了頭腦,以為藉住宣誓時出位,就可以更上一層樓。
 
曾在宣誓時玩過野嘅議員,首推癲狗同長毛,但佢哋知道遊戲規則,適可而止,所以可以順利過到關。但呢兩個新貴,學藝不精,結果玩出禍,得罪全球華人,重洋洋得意。
 
女新貴被傳媒追訪時,重振振有詞,話唔會同共產黨道歉!大姐呀!你連得罪咗乜人都唔知!唔係共產黨呀!而係曾經受過日本仔廹害嘅老人家,包括所有黨派以及全球華人!
 
佢哋响事發後重喺度死撐,又話英語唔好,又話鴨脷洲口音,總 之就藉口多多,講得出又唔敢認,一啲吉屎都無,以後講野重有乜鬼公信力呀?之後佢哋重高調應邀去台灣,出席台獨交流心得,呢啲咪正白痴行為囉!
 
話說回頭,我估班青年新政倡議港獨,未必係嘩眾取寵,佢哋同埋班支持者,真係以為香港獨立係有可能發生。所以話呢班人幼稚就係咁解,因為佢哋只係單一諗問題,完全無諗過獨立最低限度要其他國家承認,更遑論獨立後要組軍隊,中國容唔容許等隙手問題!假如你問佢哋,有無諗過邊啲國家會支持同承認香港獨立?我包保佢哋唔識答。
 
不過,我哋又唔可以怪呢啲年青新貴,佢哋只有二十零歲,欠缺人生經驗,閒時打下機,思想簡單,唔知乜叫避忌。佢哋今日能夠當選,主要係靠出位言論,但就唔懂得適可而止。
 
西方嘅民主選舉制度,喺香港未必全部適用,尤其係喺選舉議員方面。監察政府施政,必需有番咁上下人生閱歷同經驗。後生仔太衝動,心思唔得慎密,佢哋嘅決定往往得出一啲反效果。大家唔信嘅話,可以睇下北韓領袖金正恩,佢就係欠缺人生經驗嘅一個好例子,加上剛愎自用,結果受到聯合國制裁,重將國家置於戰爭邊緣。
 
故此,我建議當議員嘅年齡,起碼要提升到三十歲以上,先至可以有資格報名!我呢個建議,唔知有無藉得討論嘅空間呢?

40 則留言:

  1. Philip兄,很多年前看過篇報導,說一個領導人的年紀最少要四十歲以上,還說大一些更好,雖然議員不等同領導,但薪水與見識希望可以掛勾。所以我絕對讚成你的建議,而且我也想動議所有高層官員和政要都不能擁有外國國籍。
    現送上一首打油詩給那兩位新貴:
    菲薄之音佈鄕江
    蹂躪他人視若閒
    語過怎能想天清
    飛天遁地也不能
    註:“蹂躪”(游梁)意指那兩位新貴

    回覆刪除
    回覆
    1. SHU兄真係勁,連打油詩都掂!做高層官員,如果擁有外國國藉,表面上唔得忠心,所以我讚成高官不能擁有外國國藉,就算放棄都唔應該考慮。

      刪除
  2. 果然一針見血,唔係年齡歧視,而係冇返咁上下人生經驗,就係爭D。但睇返另外姓豬果位,年紀較大,都仍然好天真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇番依家喺寫字樓,有啲三十幾歲同事,佢哋一坐低就打機,諗埋啲野都幾幼稚,我哋當年咁嘅年齡,諗野比佢哋成熟得多!

      刪除
  3. 真係很中肯的分釋,佩服!

    回覆刪除
  4. 你連得罪咗乜人都唔知!係本士共產黨呀!
    受中联辦下關愛基金錢之徒,
    及中联辦下之功能组别,一票都無架.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家姐70幾歲,佢唔係土共,但經歷過日本仔侵華,佢聽到支那兩個字,都感到火起。

      刪除
    2. 讀 歷史
      http://zh.forvo.com/word/china/#de
      China如何发音

      「支那豬」「支那狗」「支那」為中性詞;豬狗含侮辱
      「中國豬」「中國狗」「中國」為中性詞;豬狗含侮辱

      Joyce Chu2016年10月16日 下午11:49
      請香港人不要只顧熱烈討論「支那」問題,
      否則將會被人牽著鼻子遊花園。
      冷靜及詳細觀察整個鬧劇。
      以免踏入別人的圈套使香港繼續沉淪!

      刪除
    3. 既然港人咁單純,咁容易被人牽著鼻子走的話,那麼,引發熱烈討論「支那」問題的兩位新貴,咪蠢過隻豬囉!

      刪除
  5. 所以佢係青山新症, 亂講廿四, 以為人人好似佢地咁蠢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 古德明好少用一啲粗鄙字眼寫稿,但佢都用賤種二個字嚟形容呢兩位新貴。

      刪除
  6. 今日經濟日報話, 你憎個大賊, 做乜鬧埋人地鄉親父老?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋噏得就噏,我相信佢哋連自己講咗乜野都未必清楚!

      刪除
    2. 自尋死路, 話冇錯又唔肯道歉, 但唔道歉得罪多人, 道歉又得罪自己D粉(雖然冇幾個剩)

      刪除
  7. 佢哋呢兩固位,我估最終補選GE機會好大------唔係因為政府的司法覆核勝訴,而係其他方式。

    BTW,關於三十歲條界線...哈哈,但係換句話說,如果抽返個姓蔣的,再抽返個之前姓「鍾」的,可能會覺得超過五十幾歲都一樣唔掂GAR,年齡可能要再SET高D SET到六十幾先得。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有坊間傳聞,話佢哋兩個係無間道,暗地裡幫 CY一把,但我對呢個講法有保留。

      既然係咁,必需要加多一條條款,就係公開辯論,再由巿民投票,如果唔合格,一樣就無得做。

      刪除
    2. 兩個係無間道,暗地裡幫 CY一把

      刪除
    3. 大夫小心喎!可能干犯洩漏各家基蜜罪!

      刪除
  8. 梁頌恆已經30 歲喇!游蕙禎只有25 歲,有時一個人處理事情不是關乎年齡問题,而是關乎IQ智商&EQ情商有幾高的問题!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個係無間道,暗地裡幫 CY一把

      刪除
    2. KAKA: 你說得對!有唔少人嘅行為,從年齡反影唔到,正如你所講 ,同佢哋嘅EQ及IQ有關。

      刪除
  9. 一套~紅高樑~當地大户酒商及囝囡家是外省10縣首富他們祖屋令MAGGIE??????抽絲剝繭下終於明白國家過去,囡在大學時曾修過近代中國政治推薦媽媽看~土地改革~果然明白很多,近日看~曾江/李純思推薦~少帥~放下一些港式文化真是很好看,人物在GOOGLE......一查,當然信幾多就見仁見智了

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有乜唔明,喺網上查一查,就一目了然,十分方便!

      刪除
    2. 大學時曾修過近代中國政治推薦媽媽看~土地改革~
      果然明白很多truth !?
      網上查一查,就一目了然,十分方便!
      take care !!

      刪除
    3. always mistake inside

      刪除
  10. 再看一些國民黨.共產黨片集,再看時X跟數據,記得先父曾片語國民黨.....目前台灣......一層又一層邏輯推測令到MAGGIE日日放工都~唔得閒~年輕人都取笑媽媽亞E投共,有日HK仔在我背後看~麻雀~碟片都一句幾好睇,不過60集.一向我都不看片集,而今....了,一向很多人都讚~周恩來~一直都?????,不過目前有點明白了,一句對~張學良~....評論開始會到周總理才智了,還有~張學良~原配真是NO.1 女強人,唉~宋美齡/趙四是最失敗小三...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信在中國領袖當中,以才智來說,沒有人能及得上周恩來!

      刪除
  11. 至於西方選舉,老美不是一人一票,那一男一女令人....不想說他/她了,西方社會....政策有很多問題.....有牌講,就囡做~世銀~職場(她不是世銀職員).內部令人難過多得很,那班博士更加令人不想說,囡曾和名校物理學博士生拍施一年,最後她說:他只有才其他就怕怕了

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國總統選舉,想不到變成一齣鬧劇!在香港,最近有個外藉金融才俊殺了兩個女人,正在審理中,故此,讀書有才華跟個人道德完全沒有關係。

      刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  13. 哈哈又登出大亂了

    回覆刪除
  14. 大夫
    兩個係無間道,不暗地裡幫 CY一把,是幫~共產黨~

    回覆刪除
  15. 唉~~所謂~「支那......聽/講/.....都是看個人,就好似有人日日拿印度和中國比,韓國人....發明,韓國食物.....正如後生幾年前在課室上,教授說:印度比...不用說,..發明..您是否看韓國作者,以往我都好似您們目前心情,現在由他們說啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 反應是否過敏?我相信因人而異。支那兩個子,對於我來說,沒有什麼大的感覺,但對於那些受過日本仔侵畧之苦的老一輩中國人,真的很難釋懷。

      刪除
    2. CY是本土~共產黨~
      不能叫鑣

      刪除
    3. 佢應該無資格,我知道加入共產黨唔係咁簡單,每笪地方有QUOTA,好似要有2個黨員推荐,先至可以申請。還要寫篇論文上京,好似考試 一樣,因為有唔少人爭。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...