2016年10月25日 星期二

秋日祭奔FUN十公里(23-10-2016)



這個由飛達跑會舉辦的秋日賽事,由2013年開始至今,在不經不覺間,我已參加了四個年頭。2014年最有特色,因為是黃昏賽事,那次安排在沙田科學園,朝著往大埔的單車徑方向進行;往年則由10公里改為15公里,比賽地點轉為大尾督;今年又再次回師沙田運動場,沿著城門河折返。

剛過去的星期五,因為颱風襲港,8號風球掛了一整天。整日橫風橫雨,日間氣溫保持在28度。滿以為打風後,悶熱天氣會稍稍減退,週日的比賽應不致太辛苦,但天文台卻預測週日放晴。

天文台這次的預測十分準確,雖然時屆深秋,但氣溫卻沒有減退。起跑時陽光普照,氣溫28度,在比賽期間,溫度回升至30度。

運動場內綠草如茵






開始起跑

 


沿城門河傍的單車徑往大埔方向跑5公里,然後折返。
 
 



在距離終點前不到兩公里處,看到有跑友中暑倒在路傍,我看到他口吐白沬,希望沒事吧!

今年的跑衣,驟眼看像壽司師傅的制服。
 

 


 


這個小背囊很的式,可以摺疊,十分方便 
 




還有一枝8GUSB手指
 





繼上星期後,再一次以接近7分鐘1公里的步速,開心跑畢全程。
 

22 則留言:

  1. Philip 兄,呢排你都跑得好密喎,到年底還有賽事嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 年底有三次,十一月初跑天水圍,十二月跑西貢及台灣,明年二月跑渣馬,暫時係咁多。

      刪除
  2. Keep住做,保持呢個體魄,退休後繼續生龍活虎歎世界,羨煞旁人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師伯指點!我將參賽作為健康準則,因為我沒有每年驗身的習慣,我相信預防勝於治療,所以才有動力練跑 。

      刪除
  3. 年青人最近的賽事好頻密喎,又係開心跑畢全程,真係羨煞旁人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣開始轉涼,又係跑步比賽嘅日子!

      刪除
  4. 真係長跑長有, 太開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果不以破自己紀錄為目標,慢慢地跑,都唔錯嘅!但呢兩次真係好熱,明年我會選擇在十一月打後的賽事,因為比較舒服。

      刪除
  5. 秋日祭奔,個名很日式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日陽光普照,我感覺大會將跑友的汗水,作為祭祠秋日太陽神之用!由於個名好日式,我以為跑完有壽司食添!

      刪除
  6. 7分鐘?比我就一定斷氣。放晴點都好過落雨掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你有練開跑步,7分鐘一公里係好慢嘅速度。有得俾我揀嘅話,我會選擇雨天作賽。

      刪除
  7. 驟眼看像壽司師傅的制服---->呢句形容得幾貼切,大會整返D有「和風」的跑衣,都算有心思的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個名秋日祭好有日本FEEL!不過,跑完之後又覺得個名幾貼切,大會好似將跑友用嚟祭祀太陽神,因為嗰日真係好熱!跑 完有壽司食就更加完美!

      刪除
  8. 今次件跑衣好靚,UNCLE應該有好多年跑衣 LOR WOR~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每跑次比賽都有跑衣,我平均每年跑6次,跑咗十年,有成60件跑衣,有啲俾咗人,有啲舊咗丟棄咗,剩番二十幾件喳.

      刪除
  9. 飛獵兄、你越跑越有、值得開心嘅。不過要留意身體變化。事關人到咁上下「年青」嘅時候、支架乘托功能可能會退化的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝域兄提點,完成賽事暫時應無問題,但鬥心就無咗,所以做出嘅時間比以前差咗好多。

      刪除
  10. 時屆深秋,你比賽當日氣溫還回升至30度,都真係好熱喎!
    難怪有跑友中暑....希望那跑友沒事吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明年如果想跑,都選擇十二月打後舉行嘅賽事,因為會無咁辛苦。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...