2016年11月12日 星期六

ASICS 香港10公里挑戰賽2016


 
天水圍十公里賽,今年是第七屆,我參加了五屆。前年及往年因遲了報名,結果被拒於門外。天水圍這條賽道,我可謂駕輕就熟,沒有大斜路,屬於好跑的賽道,但賽事在十一月初舉辦,天氣還不是太涼快,部份賽道暴露在陽光下,在比賽期間,溫度升至三十度,對我來說,跑得並不輕鬆。

 
跑衣
 
                                                      現場情況


                                                      

幸好我在上月已參加兩次賽事,總算少少適應了炎熱天氣,但還是未能跑畢全程,在頂著陽光的路段,行了約莫半公里,完成時間為1小時03分。 
 
有6000跑友參加,起跑點人山人海

比賽路線圖
 
                                                     比賽途中

 

十公里的賽事已全部跑畢,餘下的三次是半馬賽事,開始要花多少少時間操練,以便適應較長的路段。先來的是「新創建勇跑地貌王」半馬,這個半馬應是三個賽事中最辛苦的一個,因為跑西貢,多斜路。之後是台北半馬,休息一個多月後,才到明年二月渣馬。今年的指標以完成賽事為目標,希望到時天氣不會太熱,可以跑得輕鬆一點。
 
    見到車尾燈當你嬴,咁唔影點得!

22 則留言:

  1. 「見到車尾燈當你嬴,咁唔影點得!」其實可以參與,我覺得都係贏咗,因為不是人人都有能力參與!我祝大家努力堅持!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲跑友真係好勁,以先進二組,即60歲以上嘅長者的成績來看,頭三名嘅時間係36分左右,殊不簡單!我就志在參與,當作一種運動.

      刪除
  2. 你真會參加之後那三個半馬?這可不簡單…希望能提升你的賽積呀。
    而你對跑鞋亦很搶眼呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 賽績就好難提升,我最快以1小時56分完成半馬,及51分完成十公里,依家肯定跑唔番咁嘅時間,所以退而求其次,以完成為目標.

      刪除
  3. 你老哥威風凜凜,神氣十足,直頭冇得輸。[勁]!。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得自己老態畢現,無厘神氣多啲喎!

      刪除
  4. 跑台北半馬...係咪跑完就回港架喇!
    大會有冇安排啲參加者賽後遊覽吓台北風光呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參加嗰個係跑步團,1天跑步,其餘3天觀光.

      刪除
  5. 我又扭到腳趾, 所以今日行山都痛, 加埋之前腳掌既舊患, 想跑快D都唔得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 距離12月10號出賽,還有4期星,我相信你到時應該好番晒架喇!

      刪除
  6. 跑西貢,多斜路---->係咪跑入海下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對西貢唔熟,半馬拉松路線:北潭涌→萬宜東壩折返→西貢西灣路約1K折返→北潭涌,咁係咪跑入海下,真係要請教你咯!

      刪除
    2. 咁唔入海下喇。不過海下景色不錯,閒時去郊遊下都無妨。^_^

      刪除
    3. 我睇過張比賽高度圖,賽道有8處位置,過達150米,上上落落,肯定攞命!到時都唔知有無興緻欣賞沿途景色!

      刪除
    4. 跑步始終唔同慢慢行,有一定速度,跑時專心是好的,欣賞沿途景色留番第時郊遊啦。

      刪除
    5. 是的!因為路面情況不同,跑道時濶時窄,地面又不平坦,加上人多擠廹,所以要格外小心。過往賽事,我見過有跑友不小心撞上石墩或失平衡跌在地上,結果弄致滿臉血。

      刪除
  7. 飛獵兄、能跑就是好。速度快慢由身體狀況而定是對的。

    回覆刪除
  8. 你幾叻追到架車,仲影埋相添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!一早落咗CALL,叫司機等埋我架喇!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...