2019年7月30日 星期二

情緒病


自從示威遊行之後情緒病患者不斷增加不過非常之可惜原來唔少人察覺唔到病徵。 

我最近都感到有啲唔妥,出現幻覺唔清楚係咪已經患上情緖病 

事緣上個禮拜日,我如常安坐家中,扭開電視睇住上環示威直播我見到警察向暴徒施放催淚彈又見到暴民向警察投擲磚頭,仲見到美國國旗飄揚! 

第二朝我如常買份蘋日報點知一睇頭版大標題成個人呆咗一呆

   




生雞蛋來襲,催淚彈還擊,警亂槍狂射平民!」大鑊!原來我將雞蛋當磚頭平民當暴民睇嚟我啲病情確實唔輕 

世界一片灰暗,希望,路,鬱結苦悶,原來係情緒病形成嘅其中原因。若出現以上病徵最好揾醫生睇睇
根據統計,喺抑鬱症患者中,10-15%最終會死於自殺


睇嚟呢個種病都幾得人驚!所謂病向淺中醫我都係趁患病未深及早揾醫生治療

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁真係要睇睇心醫生喇!

      刪除
    2. 情志病者宜
      嗅花搓腹 聽潮觀雨
      閉目養神 忘情去志

      刪除
    3. 我只係患上無精神病咋!😴

      刪除
  2. 一、Philip兄謂「自從示威遊行之後,情緒病患者不斷增加」,這話恐怕不是月初調查報告的意思。港大醫學院7月11日公布調查,自 6月至7月港人疑似抑鬱症上升至9.1%,雖然無確實因果證據,但相信跟主責在政府的強修「逃犯條例」有關,而非主責在示威者的「示威遊行」。

    至今針對「反送中」而留有遺言或遺書的反修例人士,已有至少4人自殺,而支持修例人士則無一個,有理由相信受抑鬱、無力感困擾的人以反修例人士,並且是年輕人居多。醫學院院長梁卓偉「強調自己是以科學家、醫生的身份向公眾交代是次研究,他亦未有評論政府是否因偏聽而導致社會氣氛緊張,但他承認,多聆聽年輕人意見並付諸實行,是他給予政府的建議。」(香港01

    二、Philip兄唔似患上情緒病或抑鬱,而可能係自虐。你早表示過蘋果報導誇張、偏頗,那你何苦還每天花錢自尋煩惱?就如不停買譚蘭卿、陶三姑的閃卡日日嗒,卻又不停質疑佢地太肥都可以當明星。真心講句,你可以選擇睇東方、星島等等。

    三、報紙標題吸晴,預咗。我睇的直播,確係最先見用生雞蛋,警方還火、示威者再用雜物、竹枝、火攻、磚頭、丫叉,甚至有人手持弓但未見射出箭枝。以下是有線新聞的視頻,擲蛋見約0:30。

    https://youtu.be/qR5wSK3dRF4

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴兄,我不是說笑.我以往練跑,若過度的話,會感到疲倦.但想不到近月每打開報𥿄,扭開電視,看到的都是大同小異的新聞,加上給WhatsApp圖片不斷轟炸,我竟然感到有點攰,比過度練跑後的感覺,有過之而無不及,看來情緒真的受到影響哩!

      刪除
    2. 若花十元來自虐的話,應該是精神有問題吧!每張報𥿄都有其吸引之處,新聞報導徧頗,並不等於其他資訊也沒有價值。

      刪除
    3. 每日十元買蘋果
      支持最後的非喉舌報
      民主之責也
      ANTI 689 777 中共

      刪除
  3. 如果說實體報紙,我現在都是看免費的多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不傾向網上閱報,始終習慣有Hard Copy在手,才有看報的感覺.

      刪除
    2. 免費實體報紙主
      都是親共
      ( 大紀元除外 )

      刪除
    3. AM730我認為OK,施老闆的心態似上一代生意人,政見偏向親建制,但暫時未覺影響報紙的編採風格,免費報中我唯一會推薦AM730,但佢哋盤數近年都唔靚。基本上風格不偏向紅色或底子不夠紅,中間持平都很有機會面臨「廣告越來越少」的困局,施老闆搞中原成功,賺到錢的,AM730蝕一、兩年都不會很傷他,但生意人始終是生意人,且看他如何看待AM730這張親自創辦的報紙。

      刪除
    4. 中立觀察者
      要接收左中右全面資訊

      刪除
    5. SU: 我甚少取免費報章看,因為太多廣告。施永青辦報,我相信主要為咗興趣,蝕少少沒有關係吧!

      刪除
  4. 你話佢打人, 佢話你挑釁佢在先.
    你話佢係義士, 佢叫你做曱甴.
    你圍係新城市廣場, 佢叫你先賣左新鴻基間樓.
    你話佢係守護香港, 佢話你不如為香港坐一次監.

    我讀文學, 唔明壽終正寢同撤回意義上有乜唔同. 基本上壽終正寢意思係仲嚴厲過撤回.

    點都好, 我支持瀆職既差人, 黑警, 任何形式衝擊破壞秩序既暴徒, 全部都要繩之於法.

    回覆刪除
    回覆
    1. 看到目前情況,警察同示威者都開始失控。若示威者繼續挑釁警察,我相信警方武力肯定會加大。

      刪除
    2. 亦有可能警方會扮處理唔到失控嘅暴力場面,跟住俾個機會註港部隊嘅解放軍上場 。http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190801/bkn-20190801102830440-0801_00822_001.html

      刪除
    3. 『撤回』是俱有法律的效力
      日後政府要再推出送中條例
      必須要從新再咨詢
      出白紙草案……啟動連串法律程序

      『壽終正寢』没有法律效力
      當政府認為有足夠票數
      可以隨時放在立法局
      進行二讀、三讀通過送中條例

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 挑釁在先......也不能打人
    佢叫你做曱甴...其實你係義士
    警察圍新鴻基間新城市廣場....是非法
    守護香港...不怕坐監
    讀文學....壽終正寢...指人
    讀法律....撤回...指事
    誰支持瀆職既差人....就是無知
    任何形式衝擊破壞秩序既黑警暴徒.... 都要繩之於法

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...