2014年6月5日 星期四

本區飛仔

我喺錦田長大,大家可能唔知錦田喺邊,但一講吉慶圍,相信大家都聽過.


錦田係一笪好細嘅地方,我細個時部份鄉村連電力供應都無,落後嘅情況可想而知!但你哋勢估唔到咁落後嘅地方,居然係新界嘅紅燈區!



成條大街
都係得嗰300米,但酒吧就有67間,我依稀記得其中幾間酒吧嘅名稱,喺伯裘書院大門前右手邊嘅係英華酒吧,再過少少有間叫月光;左手係月宮,斜對面錦田戲院地舖叫翠河,重有幾間添!不過就諗極都諗 唔起!酒吧門口掛咗好多五顏六色嘅燈泡,日頭唔會開門營業,但到咗夜晚6點鐘左右就會著晒燈。我嗰陣時好細個,以為酒吧即係餐廳,不過有埋酒飲嘅啫!我每次經過啲酒吧門口,都俾嗰啲五顏六色嘅燈泡所吸引,駐足觀看,我覺得啲一閃一閃嘅燈泡俾人有一種溫馨嘅感覺,好似聖誕節佈置嘅燈飾一樣!我會戇居居咁企喺門口望住啲燈泡發呆。
每間酒吧門口都坐咗12個化咗濃裝嘅女仔,嗰陣時去幫襯嘅大部份係嚟自石崗軍營嘅鬼佬英兵,嗰班鬼佬飲大咗兩杯就會嚇啲細路仔,所以我好驚同埋好憎呢班鬼佬。
我讀小學時有個同學花名叫阿細,你唔好以為佢真係好細粒,查實佢7歲左右

已經喺錦田一間武館學功夫,細細個已經有幾舊腹肌。


佢唔係虛有其表,我哋班同學,就算高大過佢,都唔夠佢打。佢讀書就麻麻,但寫字同畫公仔就好有睇頭。佢好有義氣,周不時同我哋講,如果有牛屎飛恰我哋,出句聲佢就會幫我哋出頭,所以佢係我哋班同學嘅偶像。
佢同我哋一樣,好憎啲鬼佬英兵,主要原因係佢哋飲大兩杯之後,除咗捉啲靚仔玩之外,重通街疴尿同埋打架。
嗰陣時錦田有間戲院,平日生意無咁好,所以間唔中推出特惠優待,買一張飛可以睇兩齣戲,即係由7點睇 11點。講時講呀,嗰陣時興偷片,乜野叫偷片呢?即係將部份片段以快鏡播映,原先要播10分鐘嘅,依家播1分鐘就搞掂,咁班友咪可以早啲收工囉!啲觀眾睇睇吓突然變快鏡,根本唔知噏乜?大家習慣咗,知道個放映員偷片,咁咪一齊噓佢囉!我哋差唔多晚晚都走去睇戲,睇完戲之後,大約晚上11點左右,阿細就同我哋幾個同學





爬上錦田街市頂。




搞邊科呢?咪執啲石仔擲啲醉西鬼佬囉。咦?幾剌激喎!我哋幾
條靚仔,每人住十幾粒石仔就爬上街市頂,見到啲醉酒鬼佬,就用石仔擲佢哋。
啲鬼佬梗係勞氣喇,但佢哋肥屍大隻,唔係咁容易爬上屋頂捉我哋。到佢真係爬到上嚟嘅時候,我哋就會喺另一邊鬆人,真係幾好玩架!不過如果俾啲鬼佬捉到,唔死都一身潺。但係我哋嗰陣時身手靈活,點會咁易俾佢哋捉到呀!如是者一星期我哋有一兩次搵啲鬼佬嚟玩吓,點知啲鬼佬走咗去報警,但我哋一啲都唔知道,重玩得唔知幾開心添!
有一晚正想鼠出去睇戲,點知俾老豆睇到唔準去。嗰晚唯有乖乖咁留番喺屋企。
第日見到班FRIEND,問吓佢哋禽晚玩得過唔過癮!點知班FRIEND話我一世夠運。禽晚差佬進行反罪惡運動,約莫7點鐘左右,有兩架豬籠車停咗喺大馬路 ,跟住有成幾十個藍帽子警員落車,見到靚仔就捉,結果捉咗幾十人,帶


晒返八鄉警署。
佢哋心諗都無犯事,所以咪大模斯樣行去睇戲囉。點知班差佬有殺錯無放過,結果無一倖免,全部捉晒返警署。班差佬同佢哋每人開咗個快佬,跟住揸住一張卡紙,寫住《本區飛仔》,然後拍照。負責嗰個幫辦話啲快佬主要係向上頭交差,6個月之後會自動銷毀。係真唔係呢?真係無人知!

嗰個年代真係做乜都得,連審都唔駛審,就拉晒你班靚仔返警署,同埋要你哋揸住個牌嚟影相添!比著依家就大件事囉!既妨礙司法公正又衰濫用權力,個幫辦肯定俾人插到暈!以後想升級?睇怕都幾難喇!但嗰個時代都重未成立
ICAC,啲雜差俗稱有牌爛仔,包娼疪賭樣樣齊!我有個小學學兄,佢畢業之後,做咗幾年工廠,之後去咗做差佬。佢平時都鐘意同班陀地有講有笑,不過勢估唔到佢有社團背景。有次佢扯行馬同另一個社團講數嘅時候,由於對方人多勢眾,佢見勢色唔對,拎咗支槍出嚟示威,  

結果俾人報寸,最後炒咗!所以嗰陣時差佬嘅質素,大家心中有數。
自此以後,我哋都唔敢夜媽媽四圍盪,更加唔敢攪啲鬼佬,費事一吓唔覺意,俾差佬咗上差館,無端端留咗個案底,咁就邊處都唔駛去喇!
(完)

21 則留言:

  1. 我細個時都俾差佬玩過,嗰個死差佬猛咁盤我, 問呢問路, 總係唔放我走, 足足帶我遊花園行咗大半粒鐘.....
    搞到我唔知幾驚, 驚俾亞媽打, 又驚俾亞爸鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前差人嘅質素唔係咁高,所以有有牌爛仔之稱!周不時濫用權力,所以我細個時都好怕啲差人架!

      刪除
  2. 哈哈!好有趣,好精彩的童年生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!咁我細個算唔算百厭呢?

      刪除
    2. 我諗唔算百厭呀,當時跟你的形容,都無乜野玩!

      刪除
    3. 你有無睇埋我小時候嗰篇先?

      刪除
  3. 最後個張學生相是你,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以上全部照片都無我份,你話嗰一個係我最死黨嘅朋友,佢已經移民美國!三張並排照片,中間那一位叫阿貴,依家住喺加拿大,係同我一齊開燒臘舖嘅拍檔!

      刪除
    2. 哈, 你怕唔怕俾老廉查? 乜你都有秘撈搞燒臘.....

      刪除
    3. 哈哈!唔關老亷事!我都無貪汚! 或需要向部門申報 ,但只限高級職員!

      刪除
  4. 阿細而家仲有冇聯絡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有十幾年無聯絡咯!剩係知佢曾經幫財務公司做過收數。

      刪除
  5. 我覺得童年生活係最開心既,我D囝囝細個我經常鼓勵佢地去玩,吾好淨係讀書,你話我係咪另類怪獸家長?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 我細個就唔駛鼓勵都會自動去玩!你嘅做法正確,我相信童年生活充滿色彩,對日後成長會有正面影响!

      刪除
  6. 石崗英兵在錦田飲醉酒鬧事從前經常聽聞過、不過佢哋放假到灣仔一樣搞到大頭佛咁款。除咗通街渣水之外、還經常同美兵開片、搞到那些(MP / SP)揸條棍亂扑都搞唔掂。現在一講四十年喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 40幾年前,每當元旦嗰幾天,呢班英兵就飲到啤啤骷,喺尖沙咀一帶搞搞貢,我看到嗰啲憲兵揸棍去驅趕,佢哋真好似老鼠見貓咁走咁唔抖......

      刪除
    2. 域兄,我同班朋友仔好常見醉酒英兵鬧事,所以對佢哋印象麻麻!

      Shu Siu: 你令我記起,如果有英兵鬧事,警察會通知軍部派憲兵嚟,佢哋酒醉三分醒,見到憲兵就唔敢再鬧事!

      刪除
  7. 哈哈,原來你以前是飛仔!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 嗰度啲原居民全部係鄧姓後人!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...