2014年6月7日 星期六

電話號碼

日前喺山東招遠麥記,發生因索取電話號碼不遂而斬人血案,一單雞毛蒜皮事,竟然導致人命喪生!我覺得呢種慘劇,完全可以避免!因為對方嘅要求,只係要電話號碼,係一件舉手之勞嘅事!假如有一日,當我喺內地麥記嘆緊豬柳蛋漢堡嘅時候,咁啱又有邪教信徒走埋嚟問我攞電話號碼,由於生命無take two,我會非常合作,逐一將電話號碼交俾佢哋。
第一個係凸首嘅電話號碼,等佢哋知道乜野叫語言偽術,無論問任何問題,聽完答覆之後,都好似搵唔到答案!
第二個係Tree Gun博士嘅電話,等佢哋聽聽乜野叫鍾式英文。不過就算唔明,都唔好斬人!不妨自我檢討一下 Are you dreaming on your office or you are not attended at your office
第三個係顛狗嘅電話,等佢哋聽聽地道嘅港式粗口,我指嘅係港式粗口,唔係港式奶茶,教友唔好誤會,以為會好純同好滑!
第四個係長毛嘅電話,每個答案都噏成粒鐘,等邪教見識一下乜野叫港式拉布!唔好搞錯,絕對唔係港式拉麵!因為嚟嚟去去都係嗰三幅被,無厘味道係好正常,千祈唔好投訴!
第五個係保安局局長嘅電話,個個問題嘅答案都係一模一樣:本人對於呢件案件不作個別評論!連邪教徒都以為自己撞邪,點解聽嚟聽去都係同一答案!
第六個係澳門凸首催世安嘅電話,等佢哋見識一下澳式普通話,睇下同山東普通話有無分別!聽唔明唔緊要,起碼可以有餐笑!
如果重嫌唔夠嘅話,我俾多個網絡維修熱線電話過佢哋:廣東話請按一字,For English press two,刨冬瓜錢罌山!……好對唔住,依家嘅線路非常繁忙,請等一等,我哋嘅職員好快會接聽你嘅電話……好對唔住,依家嘅線路非常繁忙,請等一等,我哋嘅職員好快會接聽你嘅電話……好對唔住,依家嘅線路非常繁忙,請等一等,我哋嘅職員好快會接聽你嘅電話………

!唔關我事,千祈唔好搵把刀隊住我!係你話想要電話號碼架渣!

17 則留言:

  1. 你教精我喇!快!快的畀以上電話號碼我傍身喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐,重有好多電話可以考慮架,有時間不妨記低啲乜乜銀行物物財務或者廋身代言人嘅電話,以備不時之需 !

      刪除
  2. 有D人派卡片演野, 我就會話將佢既卡片比保險經紀.

    回覆刪除
  3. Tree Gun 果邊d 英文出事,都唔係第一次。上次印咭片,已經出過一次大笑話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以他的學歷有可能是買回來的!在有準備之下,以及講數句英文都洋相大出,他仍能夠在立法局佔一席位,可以想像香港立法局的平均質素何等低落!

      刪除
  4. 你嗰6個電話號碼都叫做係比人聽Y!索取電話不遂打C人嗰幾件妖獸, 應該比以下呢個號碼佢搵唐生至啱>>http://youtu.be/LylC-6s0Y94

    回覆刪除
    回覆
    1. http://youtu.be/hlYNo7hve7M
      唐生:
      做咩啫?你愛呀?你愛就要講, 你講啦··你愛就講啦···

      刪除
    2. CKK果然係無記嘅忠實擁躉! 連呢啲片段都搵到出嚟! 總之撞啱呢類狂人,就註定唔好彩喇!

      刪除
  5. 呢編嘢都可謂幽默夾抵死喇、十分過癮呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,你都咪話呀! 呢啲野好鬼邪,有開就有架!

      刪除
  6. 你嘅做法好值得大家學習呀!

    回覆刪除
  7. 最鬼憫憎就係第7個呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一聽到廣東話按1字,就會即時咳線!

      刪除
  8. 〝第一個係凸首嘅電話號碼,等佢哋知道乜野叫語言偽術,無論問任何問題,聽完答覆之後,都好似搵唔到答案!〞...呢個最令人勞氣, 講咗等於無講,
    可能激嬲D人...又多幾單斬人血案!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!點會呢,我估結局有兩個,1.俾凸首激死咗,2.自由行嚟搵特首算帳!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...