2014年8月13日 星期三

Organization Chart

When top level guys look down, they see only shit;
When bottom level guys look up, they see only assholes...

啲頂頭老細亂鬼咁痾,痾到四圍都係,佢哋完全唔覺得有問題,皆因佢哋高高在上。周邊嘅擦鞋仔重會奉承佢哋,猛讚話佢哋痾得啱,痾得有形,最唔啱就係喺下邊嗰班友仔,俾人痾完之後,唔立即抹番乾淨,千錯萬錯,都係啲下邊嗰班人嘅錯!
呢個圖表好啱我做嘢嘅機構用,唔知你哋公司啱唔啱用呢?

12 則留言:

  1. 咁唔得喎,我要去平機會投數職場歧視,點解?因為太單向了,上便都要試得到才公平呀.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個表係從物理學上解釋得到架!排泄物由於地心吸力而向下,完全合邏輯!而下層向上望,確實係睇到asshole喎!

      我僅代表平機會回覆你:鑑於薪酬已經不公,故此閣下的歧視投訴並不成立!

      刪除
    2. Philip啱啵!
      代表平機會回覆都啱啵!
      Shu Siu又無錯啵!
      咁.......問題出係邊呢?!

      刪除
    3. 哈哈!火姐,呢啲叫社會嘅錯!

      刪除
  2. 上級最終會退休, 下級會升到上級, 個個自食其果. 如果咁負面, 間公司唔會長久.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲機構嘅高層退咗休,未必由下屬升上,你睇吓港台咪知囉,處長鄧飲乾係由其他部門空降到港台,邊個不滿出聲就CUT邊個!當然,呢個CHART只係諷剌嗰啲唔做野嘅上層,不是每一個機構都係咁嘅情況!

      刪除
  3. Philip :呢d喺咪叫做一將功成萬骨枯呢??哈 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!呢啲叫一登枝頭遍地糞!

      刪除
  4. 好彩我的機構暫時無呢d問題,否則第一個死我先,因我有潔癖gar^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!你知唔知點解?因為你係高層,所以咪無呢啲問題囉!

      刪除
  5. 如果有d咁ge情況都幾濕滯,頭頂果個亂咁Ord (我當落Order個Ord =P),下面果d奉承ge人一邊擦鞋又冇乜料,又一齊亂Ord ,跌落下面ge越黎越大篤,樓下d人唔知點過好,一係另謀高就,一係期望換個新領袖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種情況,已經喺某些衙門發生咗喇!乜你唔察覺到咩?最為大家熟識嘅,咪明顯劏單畸屎囉!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...