2018年4月5日 星期四

清明有感


每逢春秋二祭,孝子賢孫都會往紙扎舖買祭品,例如金銀衣紙等,好讓他們的先人,在陰間也過得有體面一點。

記得三十多年前,祭品不外乎衣紙冥鏹,
 

手錶
 
大屋豪宅,

酒樓點心,
 
收音機,
 
甚至麻雀枱


豪氣一點,還有跑車

i-phone

曾經有個關於i-phone的笑話,話說有孝子往紙扎舖買祭品,店員推介i-phone燒給先人,令先人可以跟死友電聯,十分方便。孝子說新科技,先人未必懂得使用。店員說沒有問題,除i-phone外,還有整套組合包括電池,電線及說明書等等,一併燒下去,先人很易學懂如何使用。孝子仍有疑慮,問如果壞了,找誰修理?店員笑著回答,不用担心,可找喬布斯,他已經去了陰間報到。孝子的疑慮一掃而空,最後買了紙i-phone,順帶取了店員的咭片。臨離開時孝子向店員說,你解釋得十分清楚,我會連你的咭片也一併燒下去,先人如果有不明白的地方,可以直接找你,相信你不會反對吧!

除了i-phone外,曾經有名牌手袋出現,但由於侵權關係,店東被檢控,自此以後,名牌手袋被廹消失。

如果担心先人因為沒名牌手袋用,而感到悶悶不樂的話,不用擔心,我建議大可燒一個真的落去!

潮流興劏房,今年紙扎舖多了另類產品,就是將豪宅劏開,有18116,任君選擇。據云大單位放租較難,而劏房十分搶手,收益回報率更大。想不到陽間的煩惱,竟伸延到陰間!

更想不到這類紙扎劏房竟然有巿場,究竟那些孝子賢孫往拜山掃墓,目的是紀念先人,還是緊貼潮流?

14 則留言:

  1. 睇嚟、呢個果然係噱頭世界。之但係、既然賣嘅貨品有市場、買去燒嘅嘅孝子賢孫又開心、呢啲錢係抵人家賺嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生意人腦筯轉得要快先至揾到食,否則就會俾同行飲頭啖湯。

      刪除
    2. 大夫,現實一啲劏房係臨時搭建出嚟,未必穏陣,比紙扎劏房好些少吧!

      刪除
  2. 如果畀我話,我就提議燒啲委任書俾先人,比如特首,財政司,律政司等等職位,再唔係燒個立法會議員都好呀!
    人工高,薪高糧準,喺下面就唔使愁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心兄,你真有生意頭腦,咁都俾你諗到!

      刪除
  3. 今年清明節唔係雨紛紛

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗落天氣真係變咗,我細個時,清明節通常都係雨紛紛。我記得有一年提前周日拜山,喺荃灣華人永遠墳場拜祭母親期間,突然落起傾盆大雨,最記得嗰日下午有跑馬賽事,名騎師雷成在風雨中墮馬,從此結束策騎生涯。

      刪除
  4. 我不會燒任何東西,除了環保,我更相信人死如燈滅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係幾相信,先人可以享用燒咗落去嘅金銀衣紙,但習慣咗,當係表達心意的一種方式吧!

      刪除
  5. 其實貪新鮮係人性黎,買得紙紮既,肯定係信其有,總會有人想買D新野孝敬下祖先既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過買劏房刻薄啲喎,如果我信的話,就燒幾棟豪宅落去,再加多啲金銀衣紙,使乜落到去仲要靠收租過活咁奔波!

      刪除
  6. 雖然我沒有宗教信仰,但我覺得一束鮮花既環保,
    也能表達出紀念先人的心意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有同感,而拜祭燃燒香燭時所釋出的煙火,對肺部會有一定影响。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...